605 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Hvor er her tomt lige nu :D Hvor er her tomt lige nu :D

Så er drengene afleveret hos dyrlægen, Røde endnu en gang smurt ind i tynd lort smiley smiley han kan bare ikke lide transport.
Han var ellers kortklippet bag i før turen, og kattebakken blev brugt og det blev fjernet straks han var færdig, men intet hjælper.
Jeg fik tilbudt, at næste gang han skal have ordnet tænder, så bliver han hentet og bedøvet her inden transport smiley for som det er nu er det ikke sjovt for ham og heller ikke os som skal håndtere ham med lort på smiley
Der ryger nogle tænder også denne gang, og test af vaccine status bliver lavet mens han sover, han ville bare ikke noget i dag og knurrede af os smiley
Mitti var ikke meget bedre, han bruger kløer, når man prøver, at kikke tænder, han skal også have fjernet nogle stykker, og jeg håber de når det hele, røde tager jo en del tid, og skal være færdig idag, så aftalen er, at Mitti kan komme igen, men Røde skal være færdig.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er her tomt lige nu :D
  • #2   19. feb 2015 Sikke da en omgang de skal igennem. smiley

Men det er da service at de tilbyder at han kan blive hentet der hjemme så i slipper for det med hans stress mave frem over smiley

• #4   19. feb 2015 Det var da rigtig fint at de tilbyder at hente ham næste gang, det er jo ikke en sjov oplevelse for nogen parter smiley

Det bliver nok en noget groggy Røde der kommer hjem så det bliver en stille dag i hjemmet smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #6   19. feb 2015 Nåå Jette hvor er det synd for smukke Røde at han stresser sådan. Men jeg håber alt går godt, for man er jo rigtigt nervøs, når de skal sådan en omgang igennem.
    Jeg synes det er rigtigt flot at dyrlægen tilbyder at komme og gøre det mere afstressende for Røde, det er en rigtig god ting, da det ikke må være rart for hverken Røde selv eller dig og dyrlægen. Håber alt går godt Jette. Pøj pøj smiley

• #7   19. feb 2015 Tak for jeres hilsner, her er liv i hjemmet igen smiley drengene er hjemme, men temmelig sultne og slatne smiley de hat lige fået en omgang vådmad, og så skal de jo nok sove nogle timer.
    Desværre er det også TR/FORL som Mitti har,, han har selv tabt 7 små fortænder og har nu fået fjernet 3 fortænder og 3 tænder lige på den anden side af de fleste hjørnetænder, der var næsten ikke mere rod :-0
    Røde har sine hjørnetænder og 4 kindtænder i venstre side tilbage, de ryger nok om 1/2 år, men så er det jo også slut smiley vi håber han kan beholde hjørnetænderne livet ud, der er ingen skade på dem overhovedet.
    Regningen kender jeg ikke endnu, men billigt bliver det jo ikke smiley

profilbillede
  • #8   19. feb 2015 Her bliver lige fladet ud, Mitti spiser stadig, men han ville jo også have mad i nat smiley og var ikke med på, at han skulle faste.
    Heldigvis vågner de begge hurtigt efter narkosen, og de får også så skånsom narkose som muligt.

profilbillede
  • #9   19. feb 2015 Øv altså at Mitti også har FORL/ TR..

Men skønt at høre at høre og se at de allerede er på benene og sultne, det er jo altid et godt tegn smiley smiley smiley

• #10   19. feb 2015 Tak, ja de er på benene igen, men Gud hvor de slingre smiley Røde tager den mest med ro, hvor Mitti roder rundt, vender og drejer sig, mest på mit skød, jeg tror han vil have varmen smiley

• #11   19. feb 2015 Det er godt du tar dig så kærlige af dine 4 benet. Du giver dem lige en kæmpe stort klem smiley

• #12   19. feb 2015 Jeg skal nok give dem et kram fra dig Poul smiley det er så sjovt med Røde, han er jo ikke skødekat, men kan godt lide, at komme på armen og trykke sit hovede mod mit smiley vi har også stået sådan idag, lige til han fik nok, så skifter han lidt på vægten og læner ikke ind mod mig, så ved jeg, at nu er det tid smiley
    Mitti den lille klister buks, sider lårene af mig smiley

I morgen skal jeg lige vaske gulv med R10, for en sikkerheds skyld, for Røde har fået meget væske og sjatter lidt, og når bukserne er våde og man sætter sig, så bliver der jo " pletter" af vådt.

• #13   21. feb 2015 Her går det godt igen, mine skøre drenge er ikke meget for ekstra vådfoder, de får 4 gange om dagen og spiser ikke op.
    Det er ellers kun 100g til deling ad gangen, men de kan gå fra en frisk halvt fuld skål og lige ind og spise tørkost smiley
    Nå de fortsætter de næste dage med mindst 4 gange om dagen med vådt, jeg skal være sikker på de får det de kan spise.
    Nu er det snart tid til deres smertestillende igen, det får de i 5 dage, og jeg kan se de trives, hvis jeg ikke vidste de var syet i munden ville jeg ikke have gættet det :-0

• #14   21. feb 2015 Mitti højt til vejrs

profilbillede
  • #15   21. feb 2015 Øv altså med de tænder Jette smiley
    Dejligt de har det godt igen, og kom sig hurtigt, men det er da træls, at de ikke rigtig vil vådfoderet.
    Dejlig billede at Mitti smiley

• #16   21. feb 2015 Skønt de har det godt igen, og de ikke lider nogen form for sult. Klem til dig og dem smiley

• #17   21. feb 2015 Øv han smuttede midt i billedet smiley

profilbillede
  • #18   21. feb 2015 Og et langt indlæg jeg havde skrevet blev pist væk smiley

• #19   24. feb 2015 Så har jeg fået svar på vaccine status og drengene skal ikke vaccineres i år smiley og de bliver først testet om 2 år igen.
    De ser ud til, at det er hverdag igen, de trives og leger, så nu er der ro på ind til efteråret, så skal Røde af med de sidste kindtænder og Mitti bliver lige tjekket om han skal have fjernet tænder eller om han kan vente til næste forår.
    Regningen blev knapt 5000kr så det er jeg godt tilfreds med smiley

• #20   2. mar 2015 http://youtu.be/NegzzLP8sbQ
    Ups jeg fandt lige denne lille film, og blev ret chokeret over, at høre, at tørkost muligvis kan være skyld i TR/ FORL :-0
    Regningen på mine 2 drenge blev en smule over 4500kr, godt der gives rabatter hos dyrlægen smiley

• #22   3. mar 2015 Ja jeg må se om jeg kan få dem til, at spise mere vådt og råt.
    Det er bare svært, for de kan gå fra halvt fyldte vådfoder skåle, hen og spise tørkost, hvis jeg skal fodre mere vådt bliver jeg nød til, at fjerne det tørre og kun fodre på faste tidspunkter smiley
    Røde spiser alt råt undtagen okse kød og fars, Mitti vil helst have mørbrad afskær, og oksefars,,,og er ikke interesseret i daggamle kyllinger.
    Jeg har kylling til optøning nu, jeg skal se om Røde kan klare det stadig, der er kun få tænder tilbage i den ene side smiley

• #23   3. mar 2015 Vi har tit brugt BARF men bruger det ikke længer måske man skulle prøve det igen.
    Da vi brugte det var de hel syg med rå kylling hals og blandet indmad.

• #24   4. mar 2015 Ja det kan da være smiley jeg har ikke fryse plads til rent råt smiley men Røde er glad for de kyllinger vi fik, han har spist en idag og den nåede ikke, at tø op smiley
    Han snuppede den og legede med den da den stadig lød som en sten på gulvet, så ham og kyllen kom ud i haven, hvor han legede en times tid med den og så slæbte han den ind i stuen og spiste den smiley

• #25   4. mar 2015 Jette, hvor køber du dine dg kyllinger henne ?

• #26   4. mar 2015 smiley dem har jeg fået af Poul Rødes opdrætter, men jeg har fundet nogle steder ved, at Google, problemet er tit, at det skal være store portioner man skal købe, og jeg har kun 2 små skuffer i fryseren smiley men jeg håber, at min datter og jeg kan bestille sammen, for nu har hun også en kød æder fra Poul smiley

• #27   4. mar 2015 Her køber jeg kyller
    http://www.denmark.net/firma/viborg/viborg/rugerier/scanlayer-as-a50.html

• #28   4. mar 2015 Henter du dem selv Poul, eller bestiller du dem over nettet ?

• #29   5. mar 2015 Jeg henter dem selv men ved de køre rundt i hele landet så prøv at kontakte dem. Jeg bor ikke så langt fra dem og arbejder tit i Viborg

• #30   5. mar 2015 Det må jeg prøve, så må både Line og jeg have spist noget fra fryseren så der bliver plads smiley

Kommentér på:
Hvor er her tomt lige nu :D

Annonce