{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

Morten C
Morten C
Tilmeldt:
2. sep 2014
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9

Nabo kat kradser på døren {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Sagen er at min underbos katte er udekatte og min egen er indekatte. Har så opdaget kradsemærker på min dør. Ret dybbe mærker. Har taget nabokatten på fersk gerning men ved ikke lige hvordan jeg skal fortælle min underbo om det, da det jo er hendes katte der ødelægger min dør. Vil nødig starte en nabokrig, men er det mig eller hende der skal løse problemet og kan jeg gøre noget?

Min kat står på den anden side af døren og er nysgerrig, men hun kradser dog slet ikke i døren indefra.

Hvad kan jeg gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nabo kat kradser på døren
  • #1   20. feb 2015 http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattenet_kattelemme/afskraekningsmiddel

    det skal lige siges at jeg ikke har haft behov for at bruge noget af det.


  • #2   20. feb 2015 Det er din nabo, der skal holde sine katte fra at genere andre ifølge loven.

  • #3   20. feb 2015 Når du ved det er hendes kat synes jeg du skal sige det til hende. Måske kan i finde en fælles løsning på en eller anden måde. Tag et billede af det næste gang så kan du bevise det er hendes kat der kradser på din dør. Så er der ikke så meget at være i tvivl om hvis hun skulle sige det ikke er hendes kat der gør det..

  • #4   20. feb 2015 Jeg ville så faktisk gå til viceværten eller udlejer afhængigt om du lejer i boligforening eller privat..
    Grunden til jeg ville gå til den instans er at i tilfælde af fraflytning er det jo ikke rimeligt du skal betale for skader som er påført af en anden lejere dyr..

    Din underbo kan jo ikke gøre så meget ved katten, det eneste hun kan gøre er at holde den inde men det er jo synd når den altid har været vant til at komme ud, så det ville være urimeligt.


  • #5   20. feb 2015 Jeg vil i samarbejde med naboen prøve noget afskrækningsmiddel til katte. Er normalt ikke for disse produkter, men så længe de ikke bruges indenfor hjemmet, eller kan påvirke ens egne katte, synes jeg de er et forsøg værd. (Men i samarbejde med naboen, så det ikke bliver en strid)

  • #6   20. feb 2015 Jeg ville starte med, at se om eddike kan holde den væk, og som Heidi siger, kontakte udlejeren, og også tale med naboen, det er jo tonen i stemmen som gør en forskel smiley

    Jeg håber og går ud fra begge katte er neutraliseret!


  • Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9
    #7   20. feb 2015 Jeg vil ihvertfald kontakte udleder. Det er privat og det et hus der er opdelt i 2 husmål hvor der er forskellige ejer af hver bolig og ved da at de snakker sammen.

    Det ikke nemt at tage et billede da det er om aftenen, og min dør åbner udaf, og når jeg åbner døren, så fiser nabokatten væk, men ved at det er hendes, da den bliver lukket ud om aftenen og den kun er i baggården vi har. Men jeg vil lige være obs på om det sker igen eller lign. Der er ingen grund til at male fanden på væggen hvis det kun er i en periode. Men tak for jeres svar/råd smiley


Kommentér på:
Nabo kat kradser på døren

Annonce