3.001 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
15 Svar
Min kat mjaver med en dyb stemme Min kat mjaver med en dyb stemme
Hej med jer min kat mjaver med en dyb stemme hvad betyder det? Hun løb lidt rundt og da hun stod stille på mit soveværelsesgulv mjavede hun dybt det har hun ikke gjord før håber i kan hjælpe mig med det spørgsmål
0 synes godt om
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
feb 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 805 Katte: 20 Emner: 117 Svar: 7.348
Jeg har engang fået et hovsa kuld på en pige, fordi hun var i stille løb. Hun lavede ingen tegn på løbetid, før hankatten var på hende.
jan 2012
Og at dømme ud fra alder og tid på året samt det faktum at hun ikke er steriliseret så er bedste bud løbetid.
Så jeg ville anbefale at du hurtigst muligt fik hende fixet.
feb 2015
jan 2012
Hvis ikke man har økonomi til dyrlæge så skal man ikke have dyr. sorry. ...
feb 2015
jan 2012
Jeg har ingen steder indikeret at din kat skulle være syg eller at du ikke skulle tage din kat til dyrlæge såfremt den blev syg.Jeg tror på du vil din kat det bedste, men økonomi er en faktor.
Men du skrev selv at du ikke havde penge til at få hende steriliseret, og nu er det sådan at man bør vide at når man anskaffer sig en kat så kommer der visse udgifter med i købet, deriblandt udgifter til neutralisering.
Du siger du ikke mener din kat er stresset, og det er den måske heller ikke endnu, hun er jo først lige kommet i løbetid, men det vil blive værre for hver løbetid hun kommer i, og løbetiderne kommer ca for hver 20. dag..
Og som Solveig skriver så kan det ende med at blive en meget dyr affære at undlade at sterilisere da katten kan blive meget syg med livmoder betændelse.
Du mener at fordi hun er indekat så er det ikke nødvendigt at sterilisere, hmmm ved du at også hunkatte kan begynde at strinte?? Hvad tror du dine naboer siger til katte koncerter klokken kvalme om natten i 5-8 dage ca hver måned?? Ved du at en hunkat nærmest kan sulte sig selv fordi det eneste hun tænker på er at blive parret??
Det er fair at du ikke føler du har penge til sterilisering lige nu, du kan jo ikke trylle, men syntes du skal forsøge at spare de ca 1500 kr op til det over de næste par måneder og i mellemtiden evt give hende p-piller.
For tænk hvis hun ved et uheld slap ud, så vil hun 100% komme hjem med maven fuld af killinger og det vil blive meget dyrere for dig end at neutralisere hende..
Eller hvis hun får livmoder betændelse så bliver det også meget dyrere for dig og du har en øget risiko for at miste hende hvis hun få livmoderbetændelse, da det ikke er en ufarlig operation.
nov 2013
Jeg har stået med en kat, der fik livmoderbetændelse. Det er ikke spor sjovt.
nov 2013
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
hvad nu hvis den bliver alvorlig syg ? hvad så?
og helt ærligt. hvor meget har du lige sat dig ind i at have en kat inden du fik den?
et godt råd, start med at lån en masse kattebøger og læs dem. her vil du få en ide om hvordan man virkelig har kat.
jeg springer fra nu. det her er håbløst - fatter bare ikke at folk som endelig ikke har en pind forstand på katte vælger at få en. og så bagefter stille man nogle spørgsmål som man får gode svar på, men fordi man ikke vil bruge penge på katten, ja så har vi andre spildt en masse tid på vedkommende
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
feb 2015
feb 2015
Min kat mjaver med en dyb stemme