{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.147 visninger | Oprettet:

Packard B
Packard B
Tilmeldt:
6. maj 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8

Hjælp, min kat vræler {{forumTopicSubject}}

Hej derude, jeg har en rød kat som har vrælet meget siden igår, og det er faktisk nok værre idag,

Lige nu ligge den lige så stille ved siden af mig, men den ligger og knore lidt, og ''mjaver'' meget, det lyder somom at der er noget galt,

- den giver bestemt lyd fra sig, og ligger ørene tilbage hvis jeg forsigtigt trykker den på maven...
Den har lige spist en portion mad.

Hvad kan være galt???? skal den til dyrelægen eller?
Det er en Hankat, som er kastreret Plzz lidt hjælp:(


Kommentarer på:  Hjælp, min kat vræler
  • Packard B
    Packard B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #2   6. maj 2014 Jeg kender ikke noget til dens afføring, den den ordner de ting udenfor et sted jeg ikke ved.
    og den har ikke nogle synlige sår nogen steder, som kunne være skyld i baladen.


  • Packard B
    Packard B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #4   6. maj 2014 Den er i hvertfald bestemt ikke så kær og kælen som den plejer,
    Den spinder hvis man kæler for den, men pludselig slår det over i en det vræler og mider efter hånden, (Den bider så svagt at man næsten ikke kan mærke det,
    Men det er vel fordi den forsøger at få mig til at stoppe?

    --- Men kan det være forstoppelse ? er det noget med at man kan give dem alm karton mælk for at de får tyndere mave eller hvordan er det?


  • #5   6. maj 2014 Afsted til dyrlægen med den kun h*n kan fortælle dig hvad der er galt med din kat. Men hvis du siger det har stået op siden igår så undre det mig lidt at du først har reageret her til aften.

    Du kan næsten være sikker på at hver gang din kat ændre adfærd fra dag til dag så er der noget galt som nok kræver en dyrlæge der ser på det smiley


  • Packard B
    Packard B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #7   6. maj 2014 Ok, så må jeg hellere ringe.
    - Tak for svar, så hurtigt, er meget glad for den, og vil den kun det bedste. selvom det er dyrt af og til.


  • #9   6. maj 2014 Ja endelig opdatere os smiley

    Og ja det er dyrt at have kat nogen gange. smiley


  • Packard B
    Packard B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #10   6. maj 2014 Nu har jeg snakket med ''vagt lægen''
    - Han siger at hvis den havde forstoppelse, så ville jeg opleve at den vil kaste op,
    Men hvis ikke dette høre op inden imorgen tidligt, så skal jeg komme op på ''hospitalet'' kl8.
    Men nu ligger han i ro og fred for mig og hundene, i min seng, og under opsyn fra nu til imorgen smiley
    --- Jeg poster imorgen, når jeg har flere oplysninger, og så håber jeg at andre kan læse tråden hvis de oplever samme problem en dag, og få hjælp på den måde.
    -


  • Packard B
    Packard B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #12   6. maj 2014 Jeg havde nu ikke ret meget valg, ang, anskaffelse af kat(te)

    -- 2 Hankatte på en alder omk. 6 uger, kom meget tynde og sulte hen foran min hoveddør en kold aften og så meget hjælpeløse ud, og var meget afkræftet.

    Så kunne jeg ikke andet end at akut skaffe mig noget killinge mælk og foder,
    --- og nu har de begge 2 sovet på min sofa siden (1½år) --- Og de trives fint med 2 hunde, en på deres egen størrelse, og en Samojedespids. Så jeg har dyr nok lige nu. der skal helst ikke komme flere i flokken, smiley Men jeg kan da ikke sige nej, hvis scenariet opstår igen..


  • #13   7. maj 2014 Jeg ville være nervøs for, om katten har været ramt af en bil eller har et urinvejsstop.
    Vær meget obs på, om den sætter sig flere gange rundt omkring og prøver på at tisse, uden der kommer noget.
    En fyldt blære gør hammer ondt, og katten dør, hvis blæren sprænges.

    Held og lykke!


  • #14   7. maj 2014 Hvordan går det med den?

  • Packard B
    Packard B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #16   7. maj 2014 Det viste sig, at jeg ikke havde gennemsøgt katten grundigt nok...
    - Den har en meget øm bagpote, men det er ikke ømmere end at den godt kan gå almindeligt, og og kan også springe...
    - så i første omgang skal den bare hvile, og hvis ikke det bliver bedre, skal den ha en tid på klinikken...

    ------ Men det må have gjort meget undt på den siden den opførte sig som jeg skrev tidligere.... Men nu er problem løst(næsten), og jeg kan sove roligt igen smiley
    ------------------------------------------Den har det allerede meget bedre idag:)


Kommentér på:
Hjælp, min kat vræler

Annonce