Når dyrelægen svigter :( Når dyrelægen svigter :(
Nu har jeg haft den samme dyrelæge siden jeg for første gang selv stod for mine kattes omkostninger, og selvom vi flyttede længere væk, kørte vi stadig det samme sted hen da vi følte os trygge ved stedet. På de seneste år har alt ændret sig der, og det hele er ligesom blevet så fokuseret på penge, og det har fuldkommen mistet den hygge og tryghed, og da jeg skulle hente ferb efter hans kasteration og hun kom ud med den forkerte kat, var det ligesom dråben i bæret der fik det til at flyde over og jeg vidste at jeg ville have en anden dyrelæge. Da min dyrelæge har haft mig som kunde i 10år, så var det ikke synderligt betryggende at hun skulle til at give mig en andens kat med hjem.. Da vores dejlige Kairo blev ramt af en bil, kørte jeg bare til den nærmeste dyrelæge, da det jo skulle gå stærkt, men dyrelægen der desværre måtte aflive Kairo grundet omfanget af skaderne var SÅ ubehøvlet. Jeg var jo fuldkommen brudt sammen da jeg så Kairo ligge der, og jeg allerede da jeg tog hjemmefra godt var klar over at chancen var meget meget lille for at han kom med hjem igen, og ikke bare havde dyrelægen travlt med at lægge an på min svigermor som var med som støtte, men han sagde også direkte til mig at han ikke kunne se at det var noget at blive så ked af, og da beslutningen var taget at han skulle aflives, spurgte jeg om han ikke ville sige til når det skete så jeg lige kunne nå at sige farvel, og så sagde han bare "han er allerede aflivet".. Så nu har vi idag bestilt tid hos en helt ny dyrelæge, til Enzo's kasteration, chip og vacciner og jeg er meget spændt (og en smule nervøs) grundet de uheldige oplevelser. Er der nogle af jer herinde som kender en side hvor folk bedømmer dyrelæger? Jeg ved det findes med menneske behandlere som fx. Fysioterapi hvor jeg fandt min, men jeg tænkte at det ville være rart at hører om andres erfaringer på de steder i nærheden af os.
jun 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 113
Det er min største skræk det der
Kan du ikke melde ham? Det er da på ingen måde i orden .
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Jeg håber for dig at denne dyrlæge du har fundet vil genvinde din tillid til dyrlæger..
Dit spørgsmål kan jeg desværre ikke hjælpe med
okt 2014
Følger: 6 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 21
Vi fik en anden dyrlæge ud, da vi ret hurtigt kunne se at det ikke blev bedre med ham. Han tog røgten og lavede en såkaldt bøjeprøve og det hele, og kunne hurtigt konstatere spat. Så ØV for en dyrlæge ham den første var!! Bruger aldrig ham igen!
jan 2014
Følger: 5 Følgere: 99 Katte: 3 Emner: 54 Svar: 382
jan 2014
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
Men, men vent lige et par dage er det galde du vil af med - du er lige nu som der allerede er nævnt meget påvirket
dec 2004
Følger: 250 Følgere: 207 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.130
jan 2014
jan 2014
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 17 Katte: 6 Emner: 30 Svar: 1.015
jan 2014
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 17 Katte: 6 Emner: 30 Svar: 1.015