{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.747 visninger | Oprettet:

kattepensioner?? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg står i lidt af et dilemma med vores katte, som jeg ikke ved om jeg kan nænne at sætte i kattepension, mens vi er på ferie.
Vi har været ude i et par stykker at kigge, men det er bare så lidt plads i forhold til det de er vant til...
Er der nogen som har erfaringer med at sætte deres kat i pension, og er der nogle steder som kan anbefales??
vi bor i nordjylland.
Mvh Birgitte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kattepensioner??
  • #1   16. maj 2006 Hejsa...

    Jeg har arbejdet på Balling hunde og kattepension, og det er et rigtig godt sted.. smiley

    knus Mia


  • #2   16. maj 2006 Kattepensioner nej tak, synes også der er alt for lidt plads, samt øget risiko for smitsomme sygdomme og stress ved flytningen af kattene.

    Enten bliver vi hjemme eller får vi min mor til, at passe kattene i kattenes eget hjem. Men kunne ikke drømme om, at tage væk fra dem mere end en weekend. Kattene savner os og kalder hele tiden på os, og vi savner naturligvis også dem.

    Med venlig hilsen
    Kat-ly


  • #3   17. maj 2006 Hej Birgitte ;o)

    Det allerbedste sted, du kan lade sine elskede misser blive plejet, mens I er afsted, er helt klart hos min opdrætter.
    Det er godt nok i Vildbjerg ved Herning
    - men her er du også sikker på den ALLERBEDSTE forplejning, nussen osv.
    Her bliver pensionens gæster behandlet, som var det deres egne misser - og Lone, er hysterisk med hygiejne mv.

    Her vil dine misser virkelig blive forkælet,
    og du kan med god samvittighed tage afsted smiley

    Jeg sender lige linket her:

    (link fjernet)
    - og så går du ind under fanen kattepension

    Stor hilsen fra Lykke.


  • #4   17. maj 2006 Ja den er meget svær...er bange for de bliver så ulykkelige i de 10 dage vi er væk, hvis de skal i pension.
    Den i Hjørring så fin ud, fordi der var mere plads end de andre steder, men der var alt optaget for sommeren.
    Vi arbejder på at få nogle venner til at bo hos, imens vi er væk.


Kommentér på:
kattepensioner??

Annonce