{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Bilkørsel {{forumTopicSubject}}

Hej!
Min kat på 2 år er ikke særlig vild med at køre i bil smiley hun miaver og miaver.. Vi fik hende da hun var 12 mdr. Og jeg har derfor ikke haft mulighed for at lære hende/vænne hende til det fra killingen af .. Vi skal ud og køre søndag i ca. 1 time og vil derfor gerne gøre turen mere behagelig for hende smiley hvad kan jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilkørsel
  • #1   5. mar 2015 Ville det ikke være muligt at lade hende blive hjemme?

• #2   5. mar 2015 Nej desværre ikke..

• #3   5. mar 2015 Du kan evt gå i Matas og købe Bach dråber, giv hende 1-2 dråber på en godbid eller lignende ca 1 time før du skal køre.
    Det virker på min Tøsen, hun stresser helt vildt når hun skal køre bil, de virker så godt nok ikke på min Smilla, men det er jo et forsøg værd, det er et naturmiddel og sløver ikke katten det nedsætter blot stressniveauet.

• #4   5. mar 2015 Ok mange tak for gode råd smiley

• Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 177
    #5   5. mar 2015 Hav noget med i bilen der dufter af hjem.. Hvis der er en bestemt seng hun sover i? eller et tæppe hun har puttet i..

Og så det Heidi N foreslår ^_^

• #6   5. mar 2015 Ok - tak smiley hun har et tæppe hun meget tit ligger på - det tager jeg med!

• #7   5. mar 2015 dr bach nødhjælp er super god

og så ellers pak hendes transportkasse med noget som lugter "hjemmeligt". på internattet sagde vi altid når vi skulle passe folks kat, at de skulle tage en t-shirt som de havde haft på, med til katten. det virkede altid

og så tror jeg faktisk at det er de færreste katte som syntes at det er sjovt at kører bil. jo jeg havde en, gismo. han elskede det. men de andre 15 ?.. Nej tak!!
    jeg har en hylekoncert hver gang jeg skal til dyrlæge - har så også en times kørsel
    jeg plejer bare at snakke med dem dem - svare dem igen når de snakker.

et godt råd til dig, lad være med at stress over katten hvis den bliver urolig, for så bliver det bare værre. tag det med ro. tag de forbehold som der er beskrevet. og så ska

• #9   6. mar 2015 Mange tusind tak - for alle de gode råd smiley

• #10   6. mar 2015 Nogle gange hjælper det at pakke transportkassen helt ind, så der bliver mørkt derinde. Den skal pakkes ind og ikke forstyrres, inden bilen startes og først pakkes ud, når målet er nået. Mange katte falder til ro k den mørke hule og hygger sig.

• #11   6. mar 2015 Jeg har kun en kat som der er problemer med ved transport, også selvom kasserne bruges som hule smiley
    Nu er alt prøvet, og han bliver stadig tynd i maven og skal selv efter 6-8 timers faste på bakken under vejs, og selvom der er bakke med, bliver han klistret til af lort bag i, selvom jeg på forhånd har klippet ham kort bag i.
    For ham er der kun en mulighed, og den skal bruges i efteråret, dyrlægen kommer her og bedøver ham og tager ham med til operation smiley

Jeg håber du finder noget som virker på din kat smiley

• #12   6. mar 2015 Tusind tak smiley for alle se gode råd!

Kommentér på:
Bilkørsel

Annonce