986 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Allergi-epidemi Allergi-epidemi
Det jo forfærdeligt, med alle de katteejere der får allergi.
Overvejer en ny kat, efter at have mistet vores gamle,
gennem mere end 16 år. Kigger på katte på nettet.
Der er godt nok mange, der skal af med deres voksne kat pga. allergi.
Jeg har bare meget svært ved at tro på det, det er jo nemt at skille sig af med sit kæledyr, når man bliver træt af det.
Andre der har lagt mærke til denne allergi-epidemi ?.
0 synes godt om
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Heeeelt tilfældigt..... Not....
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Men jeg selv har allergi for kat + en masse andet, det er jeg testet positiv for da jeg var barn, men har siden jeg var 15 næsten altid haft kast uden de store gener, når jeg får symptomer så tager jeg en allergipille og efter kort tid så er de værste symptomer væk, tiden hvor de fælder og der er pollen i luften er værst og så hvis jeg i længere tid har haft underskud af søvn, i dagligdagen er det sjældent medicin er nødvendig.
Men allergi virker til at være en af de hyppigste årsager til salg af en kønsmoden kat - pudsigt nok, og spørger man ind til neutralisering ignoreres det enten eller også er svaret nej
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.083
desværre for folk så har jeg selv allergi, så jeg kender til hvad det er.
så når folk ringede og sagde at det hastede altså pga allergi, ja så ville jeg da gerne lige hører om hvad deres læge havde sagt.
for oftes er det nu mest når man ikke længere har daglig kontakt med dyret at allergien bliver alvorlig. vi havde bla hund i over 20 år. har dog altid haft allergi over for den. Men værst blev det da vi kom af med hunden. nu kan jeg slet ikke være i et hus/rum hvor der har været hund
så nej jeg har svært ved at tror på dem. Oftes havde folk jo hellere ikke været hos lægen. så derfor var det jo ikke en hastesag
jan 2014
Følger: 5 Følgere: 99 Katte: 3 Emner: 54 Svar: 382
jul 2008
det som ts taler om er folk som har haft katten i flere år, for så lige pludselig at finde ud af at de har allergi.
ja man kan få katten hjem og så finde ud af at man ikke kan tåle den, men det er altså i løbet af kort tid at man finder ud af det. det er en ting, som så er helt ok.
men man bør altid lige prøve sig frem inden man anskaffer sig et dyr
vi havde flere familier som kom på besøg bare for at finde ud af om de havde allergi. det var de meget velkommen til. Og et internat er et godt sted at prøve. For her er mange katte på et sted. så har man allergi så skal det nok vise sig.
jan 2014
jan 2014
jan 2014
Følger: 16 Følgere: 426 Katte: 3 Emner: 105 Svar: 1.457
Han har så senere sagt han måske har en svag allergi overfor katte alligevel for siden vi fik Milo har han ikke rigtigt været af hans medicin
jul 2008
og hund og kat er bare ikke det samme
det værste er nok at jeg kan kan tåle støvet fra mine heste. så striglening skal foregå udenfor
jan 2015
Katte: 1 Emner: 9 Svar: 50
Allergi-epidemi