{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

camilla k
camilla k
Tilmeldt:
18. maj 2006
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9

Jeg vil gerne have en kat {{forumTopicSubject}}

Men hvordan overtaler jeg lige min far til at det er en god idé???

Jeg kunne super godt tænke mig en lille kattekilling smiley

Men problemet er at vi i forvejen har to hunde, en schæfer og en border Collie... Den store er kun sød ved katte hvis han ved han ikke må gøre dem noget... den lille han vimse bare rundt om kattene og vil lege med dem...

Hvad kan jeg sige for at få et ja???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil gerne have en kat
  • camilla k
    camilla k Tilmeldt:
    maj 2006

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
    #1   18. maj 2006 21 smiley

  • #3   18. maj 2006 21 ?? ehm .. har du ikke byttet om på tallene så det er 12 eller sådan noget ? ;S ellers burde du da kunne bestemme selv..

  • #4   18. maj 2006 Christina.. hov hov.. hvis hun stadig bor hjemme skal hun da følge husreglerne..

  • camilla k
    camilla k Tilmeldt:
    maj 2006

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
    #5   18. maj 2006 Det er altså min fars hus... jeg skal være glad for at måtte bo hjemme gratis smiley

    bare fordi man er 21 år behøver man ikke at måtte bestemme alt selv... Ihvertfald ikke når man er i en anden mands hjem...

    Sarabimor: Den med musene er god... Men den store hund tager dem... Utroligt nok er han hurtig nok til at fange dem...

    Men måske en kat er bedre til at afskrække dem smiley


  • #6   18. maj 2006 Camilla K - Du kan godt overtale ham.. smiley tig LØS.. :D.. sådan fik jeg overtalt min mor til at få Laura, hehe.. smiley hun blev selv mega glad for hende, og kunne da ikke lade vær med at forkæle hende.. smiley
    Fortæl ham bla. andet at du selv betaler for alt med den, og evt. lokke med at tage opvasken i en månede hvis han siger ja.. smiley

    - Kristina


  • #7   18. maj 2006 Hm , okay (: men tror så ikke det lige præcis derfor du ikke må få kat ? i hvertfald derfor jeg ikke må få en til. fordi jeg næste år tage på efterskole og så skal mine forældre tage sig af dem , og katten er fuldkommen mit ansvar . Og når du nu er 21 , kan man forstille sig der evt ikke går mange år inden du flytter .?

Kommentér på:
Jeg vil gerne have en kat

Annonce