{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  :D Zooplus endnu en gang.
  • #1   7. apr 2015 En kasse i meget dårlig stand, stod ved døren idag, spændende om alt er det.

profilbillede
  • #2   7. apr 2015 Mange ting havde fået knubs :0

profilbillede
  • #3   7. apr 2015 Alt var der og bagte interesse smiley
    Igen er der nye ting.

profilbillede
  • #4   7. apr 2015 Den her var ikke så fin som jeg havde håbet, den mangler den friske duft af tun, den er så spist men ikke med samme iver, som tun normalt bliver spist med, så ved ikke om den kommer hjem igen, nu må vi se på den lange bane:D

profilbillede
  • #6   7. apr 2015 Jeg var også inde og skrive den var gal med pakken, men det er lidt svært, at få sendt det man vil til dem, jeg ville have sendt billeder til dem, så kunne de se hvad der var galt.
    Den var endnu mere i stykker da jeg havde fået den ind ad døren smiley den hang på midten og var bare slatten i pappet, så drengene har ikke fået kassen denne gang smiley

• D.k.J.
    D.k.J. Tilmeldt:
    jan 2015

Katte: 1 Emner: 9 Svar: 50
    #7   7. apr 2015 Det lyder ikke så godt, er det den tyske eller danske zooplus ?.
    Står selv og skal købe en del til min kommende kat på zooplus.dk.

• #8   7. apr 2015 Bestilt på den danske, men det gør ingen forskel, for alt sendes fra samme lager i Tyskland.

• #10   7. apr 2015 De har sådan et auto system, hvor du kan vælge 3 kategorier, de er på den mail man modtager, og jeg meldte pakken i stykker men indholdet i orden:)

• #11   7. apr 2015 Jeg har klaget hver gang mine pakker var i stykker= minus 10 % på næste pakke eller en hel del gratis. Nu er det faktisk længe siden de sidst var ødelagt, så har desværre betalt fuld pris i et stykke tid smiley

• D.k.J.
    D.k.J. Tilmeldt:
    jan 2015

#13   7. apr 2015 Det vil jeg gøre, tak for svaret.

• #14   7. apr 2015 har også i dag fået 9 pakker fra zooplus - mangler så lige de sidste 2.
    det er nok det eneste problem som jeg har med dem.

1 pakke var dog gået op, men det var en med 2 sække grus, så der manglede ikke noget.

har dog prøvet at få en pakke som ikke lige hang ret meget sammen. og her manglede der 5 dåser mm. her fik jeg bare noget nyt tilsendt

jeg tror så at nogle af de skader som pakkerne får, nok hænger mere sammen med transporten.

Jette: jeg har også købt de der dåser med tun. mine syntes nu hellere ikke så meget om dem. køber dog normalt cosma natur med ren tun, og de er super lækre. de fåes også i de små dåser, og de lugter rigtigt smiley

• #15   7. apr 2015 nå jaa jeg fik pakker til en vægt på ca 300 kg
    og så mangler jeg stadig mit hestefoder samt hestegodbidder

• D.k.J.
    D.k.J. Tilmeldt:
    jan 2015

#16   7. apr 2015 Jette & Anja, hvorfor køber i ikke bare alm. tun i vand i supermarked ?.

• #17   7. apr 2015 Vi har også lige fået en pakke på 20 kilo med alt muligt lækkert fra Zooplus.Den var fragtet med fly på grund af påsken af et andet transport firma men til samme takst. Og den var hel uden en skramme men posten var så lige ved at ryge på hovedet ind over dør trinet da han sødt tilbud at bære den ind. Det med at pakken var fragtet med fly har jeg aldrig oplevet før.

• #18   7. apr 2015 En af grundene til at jeg henter selv i Pet-World. (kunne dog godt ønske lidt større udvalg)

• #19   7. apr 2015 D.k.J. Tun til mennesker er der salt i, og det er ikke så godt for katten, men giver dig ret i, at dåser med tun til katte er for dyre.

• D.k.J.
    D.k.J. Tilmeldt:
    jan 2015

#20   7. apr 2015 Tak for svaret :-).

• #21   7. apr 2015 Jeg har prøvet at få noget hjem, der så sådan her ud. smiley

profilbillede
  • #22   7. apr 2015 Og lige et fra den anden vinkel. smiley

profilbillede
  • #23   7. apr 2015 sådan nogle fine nogle har jeg også somme tider fået smiley

MEN jeg har så været rigtig glade for gls. for da vi flyttede i sommer, havde jeg ikke lige fået flyttet hele min adresse hos zooplus (det skal nemlig skrives to steder), så jeg skulle have 17 kasser, som de ville sætte ude på min gamle adresse - hvilket de dog godt nok også gjorde, men heldigvis var det den sidste dag hvor vi skulle gøre rent. Men der manglede den vigtigste kasse - deres store kradsetræ. så jeg fik travlt - mine papirer og pc lå på langland, mens vi var på nordfyn. så jeg måtte ind til min nabo og låne deres pc, for at finde nummeret på pakken, så de kunne få det sendt videre til langeland i stedet for.
    2 dage efter stod pakken hos mig på den nye adresse på langeland. Gls var virkelig rigtig søde, og var virkelig kede af at de første pakker blev afleveret forkert (deres chaufør havde ikke set sedlen at han ikke skulle tage dem med)

derimod postdanmark få ikke lov til at komme med de pakker. har mistet flere ting hos dem. Og har altså ikke lyst til at kæmpe for at få mine pakker, og dermed dyrenes mad smiley

det skal siges at jeg faktisk har prøvet flere gange at posen med 4 kg fuglefrø til undulaten er gået i stykker. En gang var der frø i fragtbilen også.... men det skal så over i en spand alligevel så det gør ikke så meget. For kasserne plejer at så så tætte at der ikke er røget noget ud

• #24   7. apr 2015 Tinka: jeg har tidligere handlet hos petworld mm men når man skal have så meget som jeg skal til alle dyrene, så er det rigtig rart at man kun behøver at handle et sted frem for 10.
    og når jeg så samtidigt har så dårligt helbred ja så vil jeg helst undgå at slæbe for meget.
    når gls kommer med det, ja så bliver det sat af i stalden - her skal en del af det blive, alt kattemad+ fuglens ja det rydder i vaskerummet, og grusset bliver fordelt i vaskerum og på 1 sal. så jeg skal ikke slæbe så meget på det.

men havde jeg kun et par katte eller sådan noget, ja så ville jeg nok ikke bruge zooplus. men med 15 katte, 2 heste 2 kaniner og 1 fugl, ja så bliver det noget værre slæberi

• #25   7. apr 2015 Mit kommer med post Danmark og det har der ikke været problemer med, og det er første gang der har været noget galt med kasserne, og jeg har modtager fleks, heldigvis for jeg var jo ikke hjemme idag smiley
    Jeg køber nu og da lidt i petworld men jeg gider ikke slæbe så meget, selvom det kun er til mine 2 og datterens 2 katte, så vejer det til, vådkosten er så kun til mine, men det tørre får datteren også af, for så køber jeg bare mere ind og sparre og hun giver lidt penge hver 3 mdr.

• #26   7. apr 2015 Anja - ja ok. Jeg slæber rigeligt til mine to (men så får jeg da samtidig noget motion smiley ).
    Havde jeg 15 katte, så ville jeg også bo et sted med lade el.lign. hvor fragtmand kunne stille varer. Det er mest pga. morgenfriske fragtmænd jeg IKKE skal have bestilt noget fra zooplus. Jeg vil blive SÅ sur, hvis varer så er i stykker (hvilket jeg synes, man hører om for tit), og så skal til at bøvle med klage på tysk eller engelsk, og endnu værre, at fragtmænd så skal komme én gang til (klokken lort) med erstatningsvarer.
    Så heldigt for mig, at Petworld og Aldi kun er en kort cykeltur herfra smiley

• #27   7. apr 2015 jeg syntes jeg forsøger at købe stort ind, men det holder kun til 1 mdr smiley
    men der kan ikke være mere i vaskerummet - min mor syntes at det fylder nok smiley

men jeg køber også lidt "forbudt" en gang imellem. de er nemlig vilde med noget fra netto.

er så også begyndt at få ordre fra vores nabo. de vil gerne købe 10 kg sække kattemad til de halv-vilde katte de har rendende. Og de vil altså gerne have rc foder til dem...

så det er næsten synd for den stakkelse gls-mand...

• #28   7. apr 2015 Ja jeg skal med tog fra Malling ti Viby J hvis jeg skal i petworld og med gå tur i begge ender, så er det nemmere med 15 kg foder + det våde fra Tyskland smiley

• #29   7. apr 2015 jeg er så "heldig" at jeg er hjemme hele dagen, så jeg lukker pænt på for gls hver gang. Får så lige en snak, han plejer at stønne lidt - bare for de 400 kg han nu har med... smiley

motionen får jeg rigelig af. bare alene rengøringen på 2 etager..... smiley

jeg har så stalden hvor det hele bliver sat ind - håber altid på at han først kommer når hestene er kommet ud, for ellers er det meget spændende at se hvordan man lide skal kante to store oldenborgbasser ud forbi nogle spændende kasser - måske med mad..
    men det er rart at man bare kan lade det stå til man er færdig med at gøre rent. Og man er klar til at slæbe. ryggen er jo stået mere eller mindre af ( har både ledde - og slidgigt, en disopolaps mm)

• #30   7. apr 2015 Jette - hvis jeg flytter til Malling (det gør jeg så nok ikke, efter sidste nye fucking fusion smiley ), så ville jeg nok tage bus 100 til Ringvejen, og derfra 6A til PetWorld smiley
    Eller ... jeg hader at skifte bus, så ville købe en elcykel. (Ja, jeg gør mig en del umage for at undgå pakkepostbude og fragtmænd).

• #31   7. apr 2015 de kan da ellers være meget søde smiley

ham vi havde på nordfyn tilbød mig et job. så skal man ikke sige at jobbene ikke bare kommer ind af døren smiley

• #32   7. apr 2015 Begge gange jeg har bestilt noget over nettet med "UDEN OMDELING" (altså afhente selv på posthus), har postbudene gudhjælpemig været så søde at levere det alligevel :-S, og uha, JEG er IKKE sød, når jeg bliver vækket i utide.
    (jeg vil have en lukket forhave - og låge med lås!)

• #33   8. apr 2015 det har jeg faktisk også lige prøvet. havde bestilt fødselsdag til mine forældre. den ene skulle komme med posten den anden var uden omdeling, men alligvel kom begge pakker samme dag - med posten
    vores post kommer først til middag så han tager os heldigvis ikke på sengen. fordelen ved at bo på landet

• #34   8. apr 2015 Jeg får altid zooplus leveret med postdk. Hos gls var pakkerne altid hele, men de stillede dem udenfor døren når jeg ikke var hjemme, selvom jeg klagede hver gang, så nu er det postdk igen.
    Jeg bor et sted med mange indbrud, hvor det er nemt at smutte ind/ud ubemærket, så jeg skal ikke have 2-3 20 kilos kasser til at reklamere at der ikke er nogen hjemme smiley

• #35   8. apr 2015 Vi står altid op 5.30, så her kan de ikke tage os på sengen. At de så først kommer mellem 13.00 og 14.00, det ligger ved GLS. smiley

• #36   8. apr 2015 I Malling kommer posten først til middag smiley men jeg får det jo bare stolt ved døren.
    Jeg hader busser, jeg bliver svimmel når de starter, stopper og slingre mm smiley
    Jeg var i petworld i dag, og fandt Mittis ynglings bolte smiley jeg skulle i en af de andre butikker, men kunne jo lige så godt bruge lidt flere penge, nu jeg var igang.

• #37   8. apr 2015 Jeg har kasseret alle Mittis skumbolte for han er begyndt, at tygge dem i stykker smiley men det er så heldigvis ikke hans ynglings bolte smiley

profilbillede
  • #38   8. apr 2015 det er da noget af en kost smiley

• #39   9. apr 2015 Ja dem køber jeg ikke igen smiley der har elles ikke været problemer med ham og de bolte før, kun mine cloks, de skal stadig gemmes, men han er god til, at finde dem så nu har de plads på toppen af min gine, den har han så også forsøgt, at kravle op ad smiley
    Kunne jeg gå i andet inden døres så gjorde jeg det, men mine føder driller smiley

profilbillede
  • #40   9. apr 2015 Ejjj Mitti smiley Måske kunne han lade et par gode slippers (fx Mephisto Mobile) være. Det er halvdyre slippers, men de kunne nok tjene sig ind i længden.

• #41   9. apr 2015 Jeg kender ikke de slippers du omtaler, måske på grund af prisen smiley
    Jeg tror det er den der skum fornemmelse han kan lide, for han er meget målrettet, det er en skam han ikke vil æde daggamle kyllinger smiley han får jo tilbudet og har flere timer til, at gøre noget ved den, for Røde bruger lang tid på, at banke og fange sin før den bliver spist, og når Mittis bare ligger , såååå over tager Røde gerne smiley
    Jeg er mest nervøs for hvor meget som ender i maven og hvor store stykker han hakker af, og om det stopper tarmen, det er ikke sket endnu og jeg passer på mine cloks, som om de kostede en mulion smiley

• #42   9. apr 2015 Ja, det er det med ballade i missemaven, jeg tænker mest på smiley og det er da også træls, at man ikke bare kan have sine futter til at stå på gulvet.

Jeg har dumme, sarte ( og store smiley ) fødder, så jeg endte efter mÅÅÅneders intensiv støvlesøgning med at måtte betale alt for meget smiley for et par Mephisto-molible-støvler, men de er gode og bredsnudede smiley . Og sidste efterår var jeg heldig at finde et par Mephisto-mobile-slippers (med korkbund) på udsalg i Picasso Sko.

• #43   9. apr 2015 Jeg var heldig da skobutikken i Odder skulle have nyt navn de havde 70%på alt, og jeg fik 2 par dyre sko for 650kr smiley det passer godt til både min økonomi og mine fødder smiley og der var også plads til mine indlæg som koster det samme som et par gode sko;)

• #44   11. apr 2015 70%! Dét var godt nok heldigt! smiley

• #45   11. apr 2015 Nå, Back to topic, kan se i en anden tråd, at Ninna igen har været uheldig med Zooplus smiley Det' sgu da træls.

• #46   11. apr 2015 Denne gang er de dog nærrige smiley fordi jeg kun tog billede af 4 bulede dåser får jeg kun discount på 4 bulede dåser (tog kun af de værste)
    De mente helt bestemt at jeg havde fået det korrekte foder (calm) men jeg har fået til hund og har aldrig været på hunde delen af zooplus udover legetøj... Nu skal jeg returnere, gud hvor besværligt! Hvis i kender nogen der vil købe 4 kg calm til små hunde (op til 15kg) så sig lige til smiley

• #47   11. apr 2015 Ja øv for et besvær, præcis sådan noget jeg ikke orker at bøvle med smiley
    Jeg kan ikke huske hvordan det er, men findes der ikke en kopi af ens bestilling? (på mail eller inde på zooplus-hjemmesiden? )

• #48   11. apr 2015 Jeg skal printe sidste side af min regning, det er retur sedlen. Men der SKAL være nogen hjemme når pakken bliver hentet, hvordan f skal jeg kunne det, når jeg arbejder fuld tid?!?

• #49   11. apr 2015 Det lyder godt nok besværligt smiley

Nå jeg har fået prøvet nogle flere af de "nye" dåser.
    Den lysserøde den går an, de 2 blå spiser de mindre af end LUX smiley det er hos min datter, selv hendes kat som lige blev opereret i går er ikke vild med det, sååå det køber jeg ikke igen, jeg vidste det så snart jeg åbnede den første dåse, den med fisk lugtede ikke af noget der minder om fisk, bare dåse mad til kat, og så gider de det ikke!

profilbillede
  • #50   11. apr 2015 Mine kan lide dem alle smiley
    Jeg har prøvet alle dåserne og alle pap fiduserne. "Pap" er deres morgenmad (8-10 forskellige slags på skift)
    Dåserne har været fast aftensmad, nu er vi på nogle andre smiley

• #51   12. apr 2015 det eneste jeg har imod de blå dåser er dem med okse og dem med kylling. der er ofte nogle ret store stykker i.
    men ellers får mine dem hver dag. ja det ligner noget .... men mine elsker det og det er det eneste den ene af mine kan tåle (kun bozita og smilla ellers får han dårlig mave)
    telepakene elsker mine - men kun dem i gele. har prøvet sovs og det gider de ikke

• #52   12. apr 2015 Vores vil kun have bozita i sovs. Og så gider de kun kattemad, der er i bidder. Alt det der purerede mosede noget, det nægter de at spise. Så pt. får de Bozita, Lux i dåse, Cosma, Lux i portionsposer og Catessy.

Vi har også prøvet de blå dåser, men dem nægter de at spise.

• #53   12. apr 2015 Det er vildt, så stor forskel der er på dyrenes smagssans.
    Intellektuelt ved jeg godt at de er lige så forskellige som vi mennesker smiley
    Synes bare alligevel at det er vildt.

• #55   12. apr 2015 Jeg synes ikke det er så underligt, at kattes smag varierer. Men underligt at kattene i samme husstand ret ofte er enige om, hvad der kan ædes og ikke ædes. Synes fx det er ret mærkeligt at alle Anjas 15-17 katte er enige om at Lux smager dårligt :-S

• #56   12. apr 2015 Mine katte er langt fra enige om, hvad de gider spise. Så om morgenen består retten af 3 forskellige mærker, hvor nogle for et, og andet noget andet. smiley

• #57   12. apr 2015 Tinka ja det smitter vist smiley

Mine vil gerne have pate og stykker i sovs, og også de dåser hvor man kan se det og lugte hvad det er, men da jeg godt vil give dem mere vådt, må noget af det også gerne have en god pris.
    Sidst jeg købte Bozita blev min datters katte også begavet, det var dem i pap med kanin smiley
    Nu har jeg haft 6 katte, og der er sket meget siden jeg startede som katte ejer og bare købte RC fordi det var det de fik ved opdrætteren og så en pose fra Brugsen nu og da.
    Alle mine tidligere katte har haft sygdom eller kroniske lidelser og det har været en stejl lærings proces.
    Før jeg startede her inde var en bog der hedder " sund mad til din kat" af Anna Laukner været min kilde til viden om mad til katte og så nettet.
    De 2 katte jeg har nu ender jo som tandløse, Røde er der næsten og er kun 3 1/2år så jeg skal ikke tænke så meget på tandpleje, men hverken vådt eller tørt klare det, så jeg har bare lige som i bag tankerne, at de godt kunne leve af vådfoder, men så skal det jo være et godt foder som giver dem alle vitaminer og mineraler, de kan jo ikke leve af dem som er tilskudsmad, men det er dem de bedst kan lide.
    Og skal de leve af vådt, kan jeg ikke nøjes med de små poser og dåser med 85-100g
    Jeg kommer til, at prøve mange slags endnu smiley Røde spiser fint tørkost og også daggamle kyllinger, hvordan det går med Mitti??? Han er en del mindre og skal tygge mere på det tørre, og jeg kan se de er gladere for vådmad nu end de var tidligere, altså hvis det er noget de kan lide.
    Nogle ting de ikke er så glad for, glider ned hvis det blandes med tun smiley det skal jeg prøve i aften med Bozita.

• #58   12. apr 2015 Jette, ja det hjælper meget at blive ved med at præsentere dem for vådt. I starten var vores heller ikke vildt begejstret for alt det våde. smiley

• #59   12. apr 2015 Ja de får det også hver dag og det bliver ikke bare skiftet ud, hvis de går fra det, for nogle gange kommer de tilbage til det som de ikke vil have i første omgang, men skal de spise mere vådt, tror jeg at tørkosten skal væk nu og da???? Det er jeg bare imod, men ellers får jeg dem ikke til, at spise mere end 200-300g vådt om dagen til sammen???? Men de trives jo som det er lige nu smiley

• #60   12. apr 2015 De spiser fint Jette, jeg tror ikke, at du skal forvente, at de spiser mere, når de også har adgang til tørkost. smiley

• #61   12. apr 2015 # 57 - Ja jeg har også tænkt, at det smitter. Men det sker jo, at der sælges dårligt foder, så jeg lader tvivlen komme mine katte til gode, og kasserer det, hvis de begge er enige om at der må være kommet gift i.

Vi har jo noget med Lux-datoer, og mærkeligt nok er drengene næsten altid enige om hvilke datoer, der er no go. Efterhånden er jeg også ved selv at kunne lugte det idet dåsen bliver åbnet - hvis der er grillbar-flæskesvær-agtig lugt, så er det uspiseligt.

• #62   13. apr 2015 "sund mad til din kat" super god bog - bruger den også selv smiley
    det bedste er at den ikke tager stilling til den ene slags foder frem for noget andet. den beskriver hvad katten har brug for - ikke om det hedder hills, whiskas eller andet

• #63   21. apr 2015 En tilføjelse til # 61.
    Så fik vi lige en dårlig dåse Lux (orange, holdbar til 11-11-2016). Godt nok ingen flæskesværslugt, men en fad, kedelig, ufrisk lugt smiley . Er det halvråddent kød der lugter sådan?

For nogle år siden fik vi en dårlig sending Feline Porta 21 med tun, der lugtede på nøjagtigt samme måde. Og det er jo underligt, for FP21 er jo 100% ren tun (det lugtede overhovedet ikke af tun), og Lux er kødbiprodukter, kanin og kalkun.

• #64   21. apr 2015 Ja når duften forsvinder plejer det, at være lige før det bliver rigtig dårlig smiley
    Øv altså, ja jeg gider ikke forsøge mig mere med de der leverpostejs efterligninger, uanset om de er i klumper eller mos, så gider mine ikke hverken Bozita eller LUX.
    Til gengæld spiser de gerne kitekat når der er blevet suppleret med det :0
    Men de vil gerne have luksus / tilskudsfoder smiley de er dog ikke så vild med Porta 21 ren kylling som de har været, før blev det spist, snip snap snude, og intet var tilbage, nu kan de godt bruge en time på det, de er ikke nemme, at gøre tilpads.

• #65   21. apr 2015 Jette **Ja når duften forsvinder plejer det, at være lige før det bliver rigtig dårlig**

Aha smiley det anede mig. Må se om jeg kan nosse mig sammen til at skrive til Saturn Petfood. Aldi nytter det ikke hverken at snakke med eller skrive til. Da jeg engang fandt plastik i nogle Lux-dåser, blev dåserne ikke fjernet, selvom jeg flere gange havde påtalt det, og de dåser jeg afleverede ved kassen, blev bare stillet tilbage smiley

• #66   21. apr 2015 typisk aldi! desværre - derfor handler jeg meget sjælden i aldi

• #67   21. apr 2015 Hvis ikke det var fordi Dejligdrengene absolut skal have deres Lux, så havde jeg også boykottet Aldi efter det.
    Har fortrudt at jeg ikke henvendte mig til fødevarestyrelsen, og bedt dem trække dåserne tilbage, for det hårde skarpe plastik var bestemt ikke godt i missemaver. (Jeg opdagede heldigvis platikstykkerne, fordi jeg altid rager rundt i portionerne og deler de store boller).

• #68   21. apr 2015 Her bliver det også altid rørt rundt, uanset hvad det er smiley

• #69   21. apr 2015 hvem henvender man sig endelig til når folk sælger gammelt foder? kender en gårdbutik som sælger vådfoder som er mere end 2 år for gammelt. fik nemlig en del dåser til billige penge fordi det var sidste salgsdato. Men sidst jeg var der, stod dåserne der stadig med en mega overskredet dato nu

• #70   22. apr 2015 # 69) Til dem der sælger det ;-). Ellers må det være fødevarestyrelsen.

Kommentér på:
:D Zooplus endnu en gang.

Annonce