{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Katte blive venner igen? {{forumTopicSubject}}

Min kat der vendte hjem fra dyrlægen i går eftermiddags, er stadig ikke blevet accepteret af hans egen bror endnu.... Kan der virkelig godt gå flere dage før det sker? smiley Jeg har gjort ALT for at han skal lugte af os og hjem... Han vil så gerne hilse på sin bror og miaver ynkeligt hver gang hans bror væser af ham.. Det gør virkelig ondt i hjertet at se på... smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte blive venner igen?
  • #1   18. apr 2015 Hvis han ikke opføre sig som han plejer, vil broren stadig reagere.

Jeg håber din kat har det bedre og spiser igen smiley

• #2   18. apr 2015 Jeg tror han opfører sig som han plejer... Han har det meget bedre, spiser og leger og ser normal ud igen smiley Bare så synd at han ikke bliver accepteret af sin bror.... smiley Er nervøs for om de nogensinde bliver lige så gode venner igen.... smiley

• #3   18. apr 2015 Du skal prøve, at slappe af og tro på det og gøre som du plejer smiley
    Hvis du stresser og gør for meget ud af det, så kan kattene mærke det.
    Vil du gerne høre lidt ekstra, så køb Calm fra RC eller zylklene begge dele kan berolige kattene hvis de stresser lidt og give ro på, til alt er normalt igen.

• #4   18. apr 2015 Det er helt normalt, at din at reagerer på, at den anden kat lugter fremmed af dyrlæge. Hvis du vil gøre noget for at hjælpe, kan du tage noget, som lugter af jer, og så gnubber du den kat med det. Den der er blevet opereret. Sådan at den igen lugter af jer. smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #5   18. apr 2015 Der gik også et par dage, hvor Lukas hvæste. Men som Susanne skriver, så tag noget tøj du lige har gået med og gnubbe ham med det eller ligge og nusse med han i sengen, det hjælper herhjemme, da dynen lugter af os alle, katte som mennesker, hvis de selvfølgelig er vant til at komme op i sengen.. smiley

• #6   19. apr 2015 Det lyder lidt som om du er lidt på stikkerne, altså lidt for opmærksom på dine katte..
    Dine katte kan fornemme din uro og vil reagere på det, ignorere at din anden kat hvæser, forhold dig som om alt er normalt og prøv igen og igen at over føre hjemmets duft til katten, men ellers leg, nus snak med kattene som du plejer...

• #7   19. apr 2015 Jeg ved at det er normalt, men ville også blive bekymret, hvis mine katte reagerede sådan.
    Håber det går bedre nu?

• #8   19. apr 2015 Ja, jeg har nok været meget stresset og urolig over situationen og det har de helt sikkert kunne mærke.... Det gør bare så ondt i hjertet at se Yuli blive afvist på den måde, når alt han bare vil have , er sin brors accept smiley Og at man kan se han virkelig bliver ked af det over det.....
    Det går bedre i dag. Han væser ikke lige så voldsomt af ham, men han undgår ham stadig. De har fået godbidder lige ved siden af hinanden hvor deres hoveder rørte smiley De har også kunne ligge og sove i samme rum. Så det er fremskridt.
    Jeg håber at Yuli snart får hans bror tilbage, det er tydeligt at se at han savner hans "kærlighed"....

• #9   20. apr 2015 det skal nok komme igen

Kommentér på:
Katte blive venner igen?

Annonce