Kattevoliere. {{forumTopicSubject}}
Nu er kæresten og jeg jo gået fra hinanden og jeg står og skal flytte.
Vi bor nu i lejlighed på en gård, hvor vores 2 katte har kattelem, så de kan bevæge sig frit på hele gården, markerne osv.
Nu har jeg så kig på et hus, men desværre ligger det ud til en ret trafikeret vej, så jeg tør ikke lukke kattene ud.
Tænkte så på at jeg evt. kunne lave en voliere, til kattene, med kattelem fra evt. kælderdøren.
Så kan kattene stadig komme ud, dog ikke så frit som de plejer.
Den ene kat, har tidligere i dens liv været udelukkende indekat, mens den anden aldrig har prøvet kun at væreindekat.
Tror i det, med at lave en voliere, kunne være en optimal løsning?
Eller vil katte ikke acceptere sådan noget, når de først har prøvet at være ude/inde katte?
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 396
Tror det er en dejlig ting for kattene hvis der er en gård til dem. I en tråd om trafikdræbte dyr, har Johnny f en billig løsning til det- gør det selv..
Ellers en træls omgang at skulle igennem!
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 36
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.582
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
F.eks. her
http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5638
Naja
maj 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 112 Svar: 111
Jeg skal ud og se huset her kl 15. Så nu må vi se om det er noget for misserne og jeg.
Jeg er heller ikke så bekymret for min maine coon, det er værre med min norske skovmis. Hun er en udbryderkonge. Tør næsten ikke have vinduerne til at stå åbne. Hvis vinduerne står åbne her hvor jeg bor nu, så kravler hun ud på taget (ikke smart når det er på 1. sal og der er rimelig langt ned.)
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.582
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Naja
feb 2005
Følger: 22 Følgere: 29 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 182
www.tascoon.dk
jun 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 41 Svar: 236
Kattene er vand til at løbe frit også lukke dem inde på et mindre areal, det ville jeg aldrig gøre =)
Jeg sys der er mange, bare fordi de bor til en vej lukker deres katte indendøre eller bygger "løbegårde" til dem, det kan da vel ikke passe man kun kan ha missere på bø-landet? b) De må vel os ha lov at være kat.
Kattevoliere.