Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattevoliere
  • #1   16. jul 2012 Følger lige med smiley

• #2   16. jul 2012 Jeg står selv og skal i gang med det samme projekt, hvor en del af løbegården vil blive på fliser. Jeg har sammen med en tømre fundet en løsning, nemlig den at man fast gør strøer (bjælker) tror jeg det hedder, til fliserne, som man kan fastgøre nettet på. det er også på de bjælker du fastgør de lodrette bjælker, eller hvad de kaldes. Jeg håber at du forstår hvad jeg mener.

• #3   16. jul 2012 Jeg tror jeg forstår det. har nemlig to maincon katte, og hende den ene er med killinger og nu for vi et bette hus hvor der er mulighed for de kan komme lidt ud godt nok er der kun fliser men vi vil lave en sandkasse og lægge noget fra skoven og lave aktiviteter til dem. de er vant til at være inde, og har slet ikke haft interresse i at komme ud, så vi er meget spændte! smiley

hvilket hegn bruger du egentlig ? havde tænkt lidt hønsehegn men synes ikke, man kan komme til at kæle med dem i gennem så tyndt et hegn smiley

• #4   16. jul 2012 Jeg har lige fået et volier op at stå noget af det er også på fliser..
    Jeg har brugt rigtigt voliernet, hønsenet gir sig når eller hvis de hopper op og hænger i nettet smiley
    Mine katte har taget det lidt forskelligt det med at kunne komme udendørs smiley

• #5   16. jul 2012 vi har det stående på en træterasse og der står bælkerne ned i sådanne fødder man borer fast i jorden? g vi har brugt jernhegn altså nærmest plader af hegn og det holder til når de klatrer i det og hopper op og ned...du kan se et album med voliereren under min profil smiley

• #6   16. jul 2012 Judith, hvor har du fået dette jern hegn henne, har ledt meget efter det smiley

• #7   16. jul 2012 erhmm jeg købte det i en gør det selv butik hernede så jeg ville nok prøve en jem og fix eller noget i den stil og spørge om de kan skaffe det hjem til dig? det er en lidt dyrere løsning men vi blev enige om at det er også en mere holdbar løsning i det lange løb smiley men tror vi gav omkring 70-100 kr for 1,50m x 2,0m og så er det nemt at arbejde med og skal ikke strammes op igen og igen smiley og jeg har bare taget en galvaniseret tråd og syet dem løst sammen i midten da de mødes der i hvert "felt" altså imellem træstolperne smiley

• #8   16. jul 2012 Jeg har brugt rionet med 50x50 masker, det virker perfekt, se evt. mit fotoalbum ang. fliser, der kunne man jo bare tage et par af dem op til stolper, alternativt kan man bore huller i fliser , og montere stolper med beslag vha ekspansionsbolte/rawlplugs, ellers kan tykke stolper der ligger ned på fliserne, godt danne en fin base smiley

• #9   16. jul 2012 jeg bruger delfinhegn tror jeg det hedder. Maskerne er ca 5x5 cm og holder meget bedre end hønsetråd.

Kommentér på:
kattevoliere

Annonce