2.126 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Ulla K
Ulla K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

kattevoliere kattevoliere

Mine to katte - inde- og udekatte- må nu ikke mere færdes i det fri.(naboklager) Jeg må derfor få lavet en kattevoliere, har også plads til en sådan - min terrasse kan bruges - den er ca. 5x8 m. Er det synd for mine kære katte at de kun får frisk luft i dette "bur"? Det er rolige katte, men pt mjaver de for at komme ud, så det haster med at få lavet den voliere. Skal jeg give grønt lys til den ordning? Jeg vil overhovedet ikke undvære mine to gode venner.

vh. Ulla

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattevoliere
  • #1   11. apr 2010 Har du have? Så vil jeg foreslå dig at hegne det hele ind smiley

Du kan se min indhegning (100 m2) i et galleri på min profil. Den giver kattene mulighed for også at ligge i græsset. Det nyder de meget smiley

• #2   11. apr 2010 Det er under ingen omstændigheder synd for katten at være begrænset til eget matrikkel nummer:) og der er mange der laver løbegårde til deres dyr.Så undgår man også den med at "nu har din kat skidt i min datters sandkasse" osv.. Super ting med en løbegård.

• Ulla K
    Ulla K Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   12. apr 2010 Tusind tak til jer alle for forslag til mit katteproblem! - Desværre er det forbudt at indhegne min have, så jeg er nødt til at bruge terassen. Jeg tror også, at mine katte bliver gladere ved at komme ud i en sådan voliere, hvor de dog kan følge med i hvad der sker i haven og slikke solskin, fremfor at de går og mjaver for at komme ud, netop nu, hvor det er forår! Jeg vil også sørge for nogle "høje steder" de kan ligge på.
    vh. Ulla
    Håber I synes at dette er en god løsning?

Kommentér på:
kattevoliere

Annonce