{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

skønhed eller personlighed??? {{forumTopicSubject}}

hejza....
jeg har oprettet dette emne fordi jeg vil spørge jer der ude hvad i vølger en kat for. er det dens personlighed der tæller eller leder i efter ny udstillingskat hehe.
det kunne også være begge dele.
jeg har det nok sådan: katten må da godt være pæn men det er ikke vigtigst.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skønhed eller personlighed???
  • #1   31. maj 2006 Jeg synes det handler mest om hvordan den er... Men vil jo egentlig også gerne have en flot kat... så lidt af begge vil jeg synes... Men alligevel hælder jeg mest til selve katten.. dens person...

Det var min mening... hehe!

• #2   31. maj 2006 ja det er rigtigt. jeg er nok sådan en der forbarmer mig over den der ser mest lille og bange ud. for så føler jeg den har brug for min hjælp, men med min hund kan jeg sige at vi valgte ham på farve, fordi hans bror var sort hvad, og luie er brun hvid, og de havde nøjagtigt det samme temperament hehe så det blev farven... :o)

• #3   31. maj 2006 mente sort hvid ved luies bror hehe

• #4   31. maj 2006 Jeg valgte ikke Jeenie, hun valgte mig

• #5   31. maj 2006 På en måde tog jeg min første kat efter udseende... da jeg var ude og kikke på hende og hendes 2 søstre, de var alle 3 sort-tortie og det var jeg faldet helt for... valget faldt på lige hende, på grund af den lyse stibe igennem ansigtet og den lyse næse... de var alle lidt sky... men hun var let genkendelig på den måde...

Nr. 2 kat kom jeg også til at falde for pga. farverne... Der var 2 killinger der hvor jeg hentede hende, og hun var den eneste der ville holdes... på den måde valgte hun vel mig...

Nr 3. kat...: helt klart personlighed... Min første kat's killing, der stjal mit hjerte... at hun så også var samme farve er vel den sjove tilfældighed... smiley

• #6   31. maj 2006 Jeg går klart efter personligheden... Ellers var der flere af mine katte der ikke boede her i dag... Både Hønen og Bastian var super grimme som killinger, Hønen havde de mest stikkende øjne og Bastian var bare grim, men de er da begge vokset sig en del kønnere med alderen..
    Men jeg kunne ikke stå for dem for de havde så meget personlighed og var nogen små bøller...
    Frida var det hendes farver jeg faldt for den farve har jeg altid været vild med og hun ligner min første kat utroligt meget..
    Chira skulle bare i pleje men kom aldrig videre..
    Touluse havde jeg ondt af fordi han var født døv og opdrætteren ikke viste hvad hun skulle gøre med dem.. Elmer var det både uddsende og så det at han skulle aflives der fik mig til at tage ham og han har så samtidig den skønneste personlighed en rigtig lille bølle....

• #7   31. maj 2006 ja! jeg valgte heller ikke nala, hun kom til mig hehe...

• #8   31. maj 2006 Oliver har jeg ikke selv valgt smiley han var der bare en dag... og så blev han ved med at være der smiley

Men Røskva har der været nogle krav til... Vi gik igang med at lede efter British Shorthair hunkillinger i farven blå. Hun er valgt ud fra den idé at vi gerne ville kunne komme på udstillinger med hende og evt få nogle killinger på hende... og Røskva var da også den første vi så på, da hun var 5 uger gammel... Hun nedstirrede os mens hun sad i kattebakken og bagefter kanøflede hun sine 2 brødre, så vi valgte hende smiley Så i sidste ende havde vi nok taget hende selvom hun ikke var "egnet" som udstillingskat smiley

• #9   31. maj 2006 Hmmm toulouse valgte jeg på Udsende... købte ham over nettet fra sverige... men han har det dejligste sind jeg ville aldrig bytte hvis jeg fik muligheden.... Tiger valgte jeg også lidt på udseende... der var tre killinger alle var skønne men han sprang ligesom i øjnene på mig med det samme pga hans skønne farve.... sesse fik jeg fordi dem der skulle have haft hende ikke ville have hende alligevel.... så da jeg hørte de skulle hun selvfølgelig bo hos mig.... men sind over Udseende til hver en tid...

Naja

• #10   31. maj 2006 det kommer jo også an på om man vil have en udstillingskat eller ej hehe men jeres historier er da gode :o)

• #11   31. maj 2006 ja jeg synes Rikke har ret, men det med hunden. jeg synes bare det er dumt der er sådan en konkurence, fordi alle har noget smukt i sig... for hunden så jo vildt sød ud ikke :o)

• #12   31. maj 2006 Ally kommer fra internatet, vi havde en ide om hvilken slags kat vi ønskede og han passede perfekt dertil- vi gik efter væremåde- men der var dog de sødste hvide killinger, som jeg havde taget, hvis jeg havde haft det sidste ord- men kæresten ville ikke have en killing, og slet ikke to..

Fik ham senere overtalt til en killing, og vi valgte helig birma pga udseende og deres sind. Mener oliver var den eneste tilbage i kuldet, men han var dælme os en sød lille dreng.

Når jeg skal have ny kat, bliver det også en race.. Ally var selvfølgelig 4 år da vi købte hende, så har ikke selv kunne præge hendes væsen.. Men synes at en som olli egner sig bedre til mit liv, hvilket også skal tages i betragtning.

Kommentér på:
skønhed eller personlighed???

Annonce