{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

PLEJEKILLING..... {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige for en time siden fået en lille killing som ikke havde det så godt! Det er en pige er havde en annonce i den blå avis om killinger. Min veninde og jeg tog så der ud kl. 18 i dag for at se dem (min veninde skal have en kat) og da vi kom der ud havde jeg lyst til at tude. Først, lå de i en ekstrem kold stald og alt var bare mega beskidt. Så fik vi at vide at mor mis var lige bleven et år og det var hendes første kuld.-....Hun havde fået 7 killinger! Og hvor var de små. Pigen mente at de blev to uger i morgen men var ikke helt sikker...men det må passe godt nok da de alle har fået øjn. Nå, men, jeg fik så lov til at tag den lille røde killing med mig da den ikke fik så meget mælk som de andere. Anna Bella tog flot imod ham og gik i gang med at vaske med det samme men WOW jeg fik et shock da jeg så ham ved siden af mine der blev 3 uger i går. Han vejer ikke andet en 191g, det samme som mine vejet da de var 6 dage. og han kan ikke rigtig finde ud af at patte ved Anna Bella selv om hun gør alt for det. Nogle gode råd? Jeg far fået 4ml modersmælk erstatning i ham og han sover nu ved hans søskende. sikke en aften.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PLEJEKILLING.....
  • #1   31. maj 2006 Tja jeg ved ikke så meget om sådan noget men jeg vil bare lige sige at jeg synes det er super dejligt at du har taget ham med hjem! Forhåbentligt bliver han snart stor og stærk smiley

• #2   31. maj 2006 josefine h- prøv at kontakte misse-mayer herinde fra, hun er vist ret god til det med plejekillinger og ka nok gi masser af tips og råd

• #3   31. maj 2006 tak for hjælpen Tina. jeg skriver igen i morgen! han ser bare så lille ud!!! knus

• #4   1. jun 2006 Hvordan har din lille misling det her til morgen ?? smiley

• #5   1. jun 2006 Ihh hvor er hun bare god anna bella... det var da dejligt hun ville tage sig af killingen.... håber at lærer det der sutteri...

Naja

• #6   1. jun 2006 Hej alle sammen,
    Ja, det har været en lang nat. Problemet er ikke så meget AnnaBella men de andre tre terrorister...de møffler ham så han knap nok kan trække vejret og så SKRIGER han og hver ganng han lige får fat i Anna Bella så kommer de og puffer ham væk! Han har fået lidt mere modermælks erstatning nu (5ml) da han i dag kun vejer 183g. skal jeg være nervøs?

• #7   1. jun 2006 jeg var oppe x2 men kunne kun få 2ml og 2½ ml i ham der. han fik så lidt mælk ved AnnaBella i formiddags kl.10 ca. 10 min. og nu har han så taget 5ml . jeg er lidt bekymret for ham. han ligger fint og sover her nu med de andere og han bliver vasket rigligt men han er ikke god til at sutte.

• #8   1. jun 2006 ja, jeg har lavet en plan så han får mad hver 3 time. 10ml. den holder vi fast i i to uger. og da han fik de sidste 5ml var det med meget kærelig tvang. jeg bruger en speciel sutteflaske fra royal canin og den fungere fint nok. knus

Kommentér på:
PLEJEKILLING.....

Annonce