537 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Efterlysning af Sløjfe Efterlysning af Sløjfe
Jeg skriver dette for Sisse M, som er på ferie pt.
Her til morgen stak Sløjfe (vores ex. plejekilling) og Skinken af fra hendes svigerforældres hun i Tølløse, hvor de blev passet.
Skinken er kommet hjem igen med et kompliceret benbrud, men Sløjfe er endnu ikke dukket op. Vi frygter at hun også er blevet påkørt.
Så alle jer der bor i Tølløse eller omegn, vil I ikke holde øje med en lille killing på ca. 4 mdr?
Hun kan ses her: http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8405
I kan ansøge om venskab og skrive over BC, hvis I vil have telefonnumre.
Poteklem Cemile
0 synes godt om
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.547
Håber virkelig hun bliver fundet... er ked af at sige det, men kan kun huske den by, som en hvor der bliver kørt hurtigt og folk er ligeglade...
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
Lundkvist: Ja det er ikke til at forstå hvis Sløjfe (Nova) skulle være væk nu... jeg HADER at sidde herovre i Jylland og ikke kunne hjælpe med at lede... Sisse og kæresten er jo på ferie og de prøver at komme før hjem...
Skinken skal opereres imorgen, men det er ikke sikkert at hun klarer den uden mén....
apr 2006
Mine lillebror kommer stadig i byen hos hans venner... så vil jeg lige sige det videre, at han skal holde øje...
apr 2006
Så skal jeg nok skrive tilbage her. Og tak allesammen for jeres hjælp. Nu håber jeg bare at hun dukker op.
Kryds fingre for hende og skinken...
apr 2006
Nova blev fundet for 2 timer siden... Hun er blevet kørt ned og der var intet at gøre
For satan altså!§
apr 2006
Åh, for pokker... det er jeg virkelig ked af at høre... det stakkels pus...
IH, de bøhtosser, der ikke gider bremse for en killing... for helvede da også...
apr 2006
Ej altså... hvor er det bare surt med Sløjfe!
Er der nyt om Skinken?
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Hvor jeg føler med dig Cemile. Din lille killing som du selv har opfostret fra helt lille.. Øv, hvor er det bare skide uretfærdigt. *giver dig en kæmpe krammer*
Jeg ville slå mine svigerforældre ihjel!! Nej, hvor jeg blevet tosset, og bundulykkelig. - Øv hvor må ejerne af de to katte bare have det dårligt.
IIiih hvor jeg føler med jer alle sammen. :0(
*giver en kærlig krammer igen* Du siger til hvis du har brug for en snak!!
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Efterlysning af Sløjfe