537 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Efterlysning af Sløjfe Efterlysning af Sløjfe

Jeg skriver dette for Sisse M, som er på ferie pt.

Her til morgen stak Sløjfe (vores ex. plejekilling) og Skinken af fra hendes svigerforældres hun i Tølløse, hvor de blev passet.

Skinken er kommet hjem igen med et kompliceret benbrud, men Sløjfe er endnu ikke dukket op. Vi frygter at hun også er blevet påkørt.

Så alle jer der bor i Tølløse eller omegn, vil I ikke holde øje med en lille killing på ca. 4 mdr?

Hun kan ses her: http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8405

I kan ansøge om venskab og skrive over BC, hvis I vil have telefonnumre.

Poteklem Cemile

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysning af Sløjfe
  • #1   28. sep 2006 Er ellers opvokset i Tølløse, men har desværre ikke nogen forbindelser tilbage dertil...
    Håber virkelig hun bliver fundet... er ked af at sige det, men kan kun huske den by, som en hvor der bliver kørt hurtigt og folk er ligeglade... smiley

• #2   28. sep 2006 Julie: ja det er også lidt det jeg frygter.... Men svigerforældrene er ude at lede konstant og hele tiden, så vi håber stadig.

Lundkvist: Ja det er ikke til at forstå hvis Sløjfe (Nova) skulle være væk nu... jeg HADER at sidde herovre i Jylland og ikke kunne hjælpe med at lede... Sisse og kæresten er jo på ferie og de prøver at komme før hjem...

Skinken skal opereres imorgen, men det er ikke sikkert at hun klarer den uden mén....

• #3   28. sep 2006 Har du ikke et vejnavn?
    Mine lillebror kommer stadig i byen hos hans venner... så vil jeg lige sige det videre, at han skal holde øje...

• #4   28. sep 2006 Tak for det begge to.. nej jeg har ikke et vejnavn endnu.. Sisse skriver snart og fortæller mig hvor i Tølløse det er.

Så skal jeg nok skrive tilbage her. Og tak allesammen for jeres hjælp. Nu håber jeg bare at hun dukker op.

Kryds fingre for hende og skinken...

• #5   28. sep 2006 Jeg har lige fået en besked fra Sisse og Stoffer...

Nova blev fundet for 2 timer siden... Hun er blevet kørt ned og der var intet at gøre smiley

For satan altså!§

• #6   28. sep 2006 Nej altså!!

Åh, for pokker... det er jeg virkelig ked af at høre... det stakkels pus... smiley
    IH, de bøhtosser, der ikke gider bremse for en killing... for helvede da også...

• #7   28. sep 2006 Oi.... har lige kikket på kattene... og tror faktisk jeg har gået i klasse med Sisse's kæreste... :s

Ej altså... hvor er det bare surt med Sløjfe!

Er der nyt om Skinken?

• #8   28. sep 2006 Åhh nej hvor er det bare noget være L... stakkels små missere, håber virkelig Skinken klare den.. Hils Sisse og sig vi føler med hende og kæresten og selvfølgelig også med jer Cemilie, i holder jo også af de små pus..

• #9   28. sep 2006 Ej nej!! smiley
    Hvor jeg føler med dig Cemile. Din lille killing som du selv har opfostret fra helt lille.. Øv, hvor er det bare skide uretfærdigt. *giver dig en kæmpe krammer*
    Jeg ville slå mine svigerforældre ihjel!! Nej, hvor jeg blevet tosset, og bundulykkelig. - Øv hvor må ejerne af de to katte bare have det dårligt.
    IIiih hvor jeg føler med jer alle sammen. :0(
    *giver en kærlig krammer igen* Du siger til hvis du har brug for en snak!!

• #10   28. sep 2006 (og ikke for at ødelægge tråden, men Julie, jeg tror også godt at jeg kender Stoffer igennem en gammel ex-kæreste. De gik vist i klasse sammen da de var mindre, og har været "slyngkammerater")

Kommentér på:
Efterlysning af Sløjfe

Annonce