{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vægt?
  • #1   4. jun 2006 hmm okai , men du ved ikke hva den ca skal veje? smiley

• #2   4. jun 2006 Den vejer 500 g smiley

• #3   4. jun 2006 Hun er meget lille. Er I sikre på alderen?

Og hvor har I fået hende fra? Hun er nemlig kommet ALT for tidligt fra sin mor smiley De skal være mindst 12 uger.

Du kan se en tabel over mine killingers vægt her:
    http://www.beydana.dk/hittemisser/vaegt.htm
    Men de er ret store af deres alder. Jeg er enig i at 100 g. pr. uge er en god tommelfingerregel smiley

• #4   4. jun 2006 9 uger og vejer 500 g? smiley jeg har 3 killinger på 9 uger, de vejer mellem 960 og 1034 g.. Mener ikke nogen af dem vejede 500 g da jeg fik dem hjem da de var 5 uger. :-S Enten er du blevet syndt med alderen eller også er der noget galt med den.. :S

• #5   4. jun 2006 Min Elmer som nu er 10 uger vejede da han var 9 uger 1050 g og han er ikke nogen kæmpe killing, så din er da alt for lille Elmer har taget 150 g på siden sidste uge og vejer nu 1200 g

• #6   4. jun 2006 Nu har jeg lige været inde og lure lidt og hvis det er Zheba du mener så tror jeg din vægt er i stykker for hun ser da ud til at være på str med min Elmer...

• #7   4. jun 2006 Bowena - 500 g som 9 uger? Tvivler på at der er en race hvor det er normalt.

• #8   5. jun 2006 Da jeg fik min Kiwi hjem blev han 12 uger et par dage efter vi hentede ham!! Han vejede 850 gram og var sådan set stor nok bygningsmæssigt, da der er Maine coon i ham, så han var en meget tynd en. Vi har fodret ham med Hills killingefoder iblandet lidt babycat (som han dog helst lader ligge tilbage i skålen smiley og nu 3 uger efter han ankom vejer han ca. 1400 gram! Det kan tydeligt ses og mærkes!

Så mit råd er at du skal give din mis noget godt foder og holde øje med hvor meget missen spiser. Vi noterede hver dag hvor mange gram han spiste og sammenlignede med den anbefalede mængde for at se om han spiste for lidt og så røg han en tur på vægten hver morgen. De aftener hvor vi ku se at der var røget lige lovlig lidt tørfoder ned fik han en skål med halv hills vådfoder halv hills tørfoder så han i hvert fald ikke spiste for lidt. Det har givet pote for os smiley

Kommentér på:
vægt?

Annonce