2.086 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Indopereret chip Indopereret chip

Hej!

Er det nogen, der har hørt, eller kender til kattelemme med chip?

Jeg tænker ikke halsbånd-chip, men en indopereret chip i mellem kattens skulderblade?

Jeg ønsker mig (i fremtiden) en kat, som frit kan gå ud og ind, gennem kattelemmen, uden andre katte kommer listende på besøg.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indopereret chip
  • #1   14. maj 2015 ja, har haft sådan en i flere år nu. Det fungere fint - vi fik den, da vi havde problemer med en fremmede hankat som gik ind hos os og stjal mad, samt gik i slagsmål med vores egne katte inde i huset - Fandt han også flere gang siddene ved siden af os om natten.

Det stoppede jo så efter vi fik chiplem. Chippen er en de skyder ind med en kanyle, så det er meget nemt og hurtigt overstået ved dyrlægen. Vores dyrelæge gav dengang et godt tilbud på lem + chipning af to katte, så det blev hos ham vi købte lemmen (en sureflap) Den har fungeret upåklageligt i flere år, skal dog have en rengøring en gang i mellem og batteriskift en gang om året. Men det er ikke noget der er svært, så det er nemt klaret

• #2   14. maj 2015 Lækkert! smiley Tak for svar!

• #5   14. maj 2015 Ja, jeg har sådan en, og det bruger bare kattens normale ID-chip så det er rigtig nemt. Herhjemme bruges den i en "foderkasse" fremfor til udeadgang, men det fungerer rigtig fint med at de katte der skal ind og ud kan det, og ikke de andre smiley (Min ældre huskat er en overvægtig foderallergiker (ifht Royal Canin, Kingsmoor m.v.), der har slidgigt og hofteledsdysplasi, så hun skal have specialfoder, og ikke det de andre får, så hun har ikke adgang dertil)

• #6   15. maj 2015 Har en. Kun den indprogrammerede kat kan bruge den. Virker fint

• #7   17. maj 2015 Jeg har også en sureflap, den fungere godt, og er glad for, at fremmede katte ikke kan komme ind smiley

Kommentér på:
Indopereret chip

Annonce