NU er den god nok: Luna har født !! NU er den god nok: Luna har født !!
SPØRG om jeg blev overrasket!
Hele dagen i dag havde vi intet set til Luna. Pludselig kommer hun ned fra loftet, her for 15 min siden, HELT våd bagi ! Med store pupiller og "mor-kalder-på-børn-miaven" ser hun på mig, nærmest forvirret.
Jeg vidste allerede hvor hun var nedkommet, så jeg gik spændt ovenpå for at se, om jeg nu <i>havde</i> ret...
Og ganske rigtigt: inde i en åben sort plasticpose med min gamle børnedyne ligger lille stolte Luna med <b>tre (meget) små smukke killinger</b>. Forsigtigt fik vi dem ud i barselssengen (jeg havde forberedt en uge tidligere!), og transporteret den lille kattefamilie nedenunder i stuen.
Og nu ligger de så her, ca. et halvt døgn gamle, vil vi skyde på...
Det var ellers en nervøs Mille der skulle fiske killingerne ud... Var der nogen døde? Misdannede? Men nej, en er rød og hvid, en grå- og sortstribet og den sidste smuk trefarvet som sin pyldrede mor... Et blandet kuld!
Haha - jeg er så glad, jeg tager et par billeder senere, så kan I rigtig studere skønhederne
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 320
Desværre er der dog et<i> men</i>............
De er jo et "hul-i-hegnet-kuld", så desværre var det jo meningen at...... de skulle.....
MEN min storebror har allerede reserveret den trefarvede!
Hvis der er nogen herm der kunne tænke sig en killing, så er jeg kun en gæstebog væk...?
mar 2006
Jeg bor i Jyderup nær Holbæk.
mar 2006
Så vil de små gerne optages, hehe
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
Tillykke, tillykke, tillykke!!
Heh, har vist nok i mine 3 katte (de roder for 10), men held og lykke med at få dem afsat - du har jo da også nogle måneder til det
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Naja
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
mar 2006
Tror det var MB, der sagde at ca. 10 dage inden fødslen falder killingerne på plads, derfor blev maven mindre, mere hård. Det var rigtigt. Vi troede hun havde abborteret eller sådan noget.
Men tusind tak for det, allesammen
mar 2006
Køkkenvægten er den gode gamle "nål-der-svinger-hen-på-tal-vægt". Men jeg prøvede at måle en Kitekat-dåsemad for at teste nøjagtigheden, og den viste præcis den vægt, der står på dåsen. Så den er vel i orden at bruge det til...
Naja:
Ja, siger jeg og sukker... Hehe men det er jo skønt. <i>Især</i> når de er blevet renlige..!!
maj 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 15
NU er den god nok: Luna har født !!