802 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

NU er den god nok: Luna har født !! NU er den god nok: Luna har født !!

SPØRG om jeg blev overrasket!
Hele dagen i dag havde vi intet set til Luna. Pludselig kommer hun ned fra loftet, her for 15 min siden, HELT våd bagi ! Med store pupiller og "mor-kalder-på-børn-miaven" ser hun på mig, nærmest forvirret.
Jeg vidste allerede hvor hun var nedkommet, så jeg gik spændt ovenpå for at se, om jeg nu <i>havde</i> ret...
Og ganske rigtigt: inde i en åben sort plasticpose med min gamle børnedyne ligger lille stolte Luna med <b>tre (meget) små smukke killinger</b>. Forsigtigt fik vi dem ud i barselssengen (jeg havde forberedt en uge tidligere!), og transporteret den lille kattefamilie nedenunder i stuen.
Og nu ligger de så her, ca. et halvt døgn gamle, vil vi skyde på...
Det var ellers en nervøs Mille der skulle fiske killingerne ud... Var der nogen døde? Misdannede? Men nej, en er rød og hvid, en grå- og sortstribet og den sidste smuk trefarvet som sin pyldrede mor... Et blandet kuld!

Haha - jeg er så glad, jeg tager et par billeder senere, så kan I rigtig studere skønhederne smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NU er den god nok: Luna har født !!
  • #1   6. jun 2006 Tusind tak allesammen.
    Desværre er der dog et<i> men</i>............
    De er jo et "hul-i-hegnet-kuld", så desværre var det jo meningen at...... de skulle.....
    MEN min storebror har allerede reserveret den trefarvede!
    Hvis der er nogen herm der kunne tænke sig en killing, så er jeg kun en gæstebog væk...?

• #2   6. jun 2006 Tilde, hvor ER det sødt af dig smiley Du er allerede en hjælp.

Jeg bor i Jyderup nær Holbæk.

• #3   6. jun 2006 DK Coonstaff, det skal jeg gøre! Håber at køkkenvægten dur godt nok...

Så vil de små gerne optages, hehe smiley

• #4   7. jun 2006 Ih hvor dejligt at de endelig kom smiley
    Tillykke, tillykke, tillykke!! smiley

Heh, har vist nok i mine 3 katte (de roder for 10), men held og lykke med at få dem afsat - du har jo da også nogle måneder til det smiley

• #5   7. jun 2006 Jamen tillykke... langt om længe..... det var dejligt de endelig gad og komme til verden... og sikke et dejligt blandet kuld... og tre killinger... så bliver der rigtig gang i den.... endnu engang tillykke...

Naja

• #6   7. jun 2006 Tillykke herfra osse................

• #7   7. jun 2006 <b>Der er nu helt nye billeder af de enkelte killinger på deres profil</b>.

Tror det var MB, der sagde at ca. 10 dage inden fødslen falder killingerne på plads, derfor blev maven mindre, mere hård. Det var rigtigt. Vi troede hun havde abborteret eller sådan noget.

Men tusind tak for det, allesammen smiley

• #8   7. jun 2006 Cille:
    Køkkenvægten er den gode gamle "nål-der-svinger-hen-på-tal-vægt". Men jeg prøvede at måle en Kitekat-dåsemad for at teste nøjagtigheden, og den viste præcis den vægt, der står på dåsen. Så den er vel i orden at bruge det til...

Naja:
    Ja, siger jeg og sukker... Hehe men det er jo skønt. <i>Især</i> når de er blevet renlige..!!

• #9   7. jun 2006 Jamen tillykke med de små nye. Godt at de er fine og velskabte. 3 smukke babyer.

Kommentér på:
NU er den god nok: Luna har født !!

Annonce