{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

Freja M
Freja M
Tilmeldt:
24. mar 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Min sterile han kat TISSER! {{forumTopicSubject}}

Hej der ude.
Jeg har en steril hankat på næsten 9 år og en steril hunkat på 2 år.
Min hankat er begyndt, at jagte den anden kat, noget så grusomt. Jeg må tit gå ind og stoppe det, da det bliver for voldsomt. Nu er han så begyndt, at tisse på min mors ting. Han tisser aldrig på mine ting. Han har også fået en irriterende vane. Han render rundt i lejligheden og mijav'er, og vi kan ikke rigtig stoppe ham.

Håber virkelig, at I har nogle ideer, da jeg ikke har lyst til at aflive ham smiley

Har I nogle ideer til hvordan jeg evt. kan få det stoppe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min sterile han kat TISSER!
  • #1   18. maj 2015 Når du skriver steril, mener du så at kattene er neutraliserede??

    Sådan som du bekriver så er min første tanke at din hankat er syg, mest sandsynligt at han har smerter, han jagter den anden kat enten fordi at han forbinder smerten med den , eller fordi angreb er det bedste forsvar, forstået på den måde at en syg kat er en svag kat og svage katte mister magten, og det har katten jo ikke lyst til..

    Så få katten til dyrlæge og testet godt igennem, den har jo en alder hvor skavankerne begynder at melde sig..


  • Freja M
    Freja M Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #2   18. maj 2015 Ja, det er det jeg mere smiley

    Jeg ringer til dyrelægen i morgen. Min mor er 100% sikker på, at det er jalousi/had, da han på igen måde har lyst til at have kontakt med hende. Vores hunkat, er afgjort min mors, hvorimod at han er min. Den sidste månedes tid, har han trukket sig, fra min mor og efter, at det kun er hendes ting, han tisser på tænker min mor, at det måske er "had"


  • #3   19. maj 2015 Jeg ville:

    1. Få kattens urin tjekket. Han kan have urinvejsproblemer.

    2. Få et seniortjek af katten. Med alderen kan der dukke smerter op.

    Så i slipper nok ikke udenom en tur til dyrlægen. smiley


  • #4   19. maj 2015 Tjek hos dyrlægen.
    Katte kan ikke hade som os mennesker , og at den er hævngerrig og bevidst tisser på din mors ting er at tillægge katten motiver den ikke er i stand til at have... smiley
    Det er vigtigt at man som katteejer ved den slags, her hentyder jeg til din mor.


  • #7   19. maj 2015 En kat på 9 år, der er begyndt at tisse på tingene lyder mere forvirret eller smerteramt

    Ville også give den et seniortjek og tjek af urinvejene


  • #8   19. maj 2015 Stress kan i høj grad være med til at udløse en urinvejsinfektion og evt. krystaller i urinen, det er derfor, at jeg skriver, som jeg gør Berit.

    Jeg har selv lige måtte behandle to hankatte pga. stress og blæreproblemer. smiley


Kommentér på:
Min sterile han kat TISSER!

Annonce