1.702 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Fundet en TYND kat Fundet en TYND kat

Hej dejlige katte-mennesker
Mit dyrehjerte græder glasskår lige nu.
Jeg sad ude i haven og slappede af med et glas saftevand, da jeg ser en lille kat i haven ligge helt stille.
Da jeg går hen imod den og sætter mig på hug kommer den så hen til mig og vil kæle med det samme. Katten var ulækker tynd og ikke øremærket.
Efter lidt tid går jeg ned og tager en ordenlig håndfyld mad med ud til den og jeg når dårligt nok at få det ud af hånden inden hun går til bords og æder så utroligt hurtigt og meget. Da hun er færdig kæler jeg mere med hende og der ligger hun sig så ned... Jeg kan se brystvorter der bliver diet på og det gør bare endnu mere ondt, så jeg tjekker om der kommer mælk ud af dem, men de er helt tørre og lige meget hvor meget jeg prøver, kommer der ikke mælk ud af.
Om mindre end en time bliver jeg hentet og tager i sommerhus, men mit hjerte brister for den lille kat.
Jeg kan intet gøre fordi at jeg opdagede hende for sent, men jeg er seriøst grædefærdig over at skulle efterlade hende.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fundet en TYND kat
  • #1   4. jun 2015 Her er kan i se brystet

profilbillede
  • #4   4. jun 2015 Kan du ikke skynde dig at ringe til Kattens Værn eller Dyrenes Beskyttelse, inden du tager afsted,, og fortælle det som det er? Alternativt bede naboer om at være obs på katten + killinger og sørge for hjælp til den.

• #5   4. jun 2015 Selrexwin - Havde overhoved ikke tænkt på vand på det tidspunkt, det var da rigtig træls smiley
    Desværre da jeg var inde for at hente lidt mere mad, har mit kat været ude og fået katten væk fra hendes territorium, så hun er forsvundet smiley
    Jeg tvivler på at hun klare den, og det gør mig så ondt, når jeg tydeligt kan se der er killinger et sted, som hun har gemt godt væk

• #6   4. jun 2015 Jeg tror nu nok hun skal klare den, katte har et utroligt overlevelses instinkt, hvis jeg var dig ville jeg nok alligevel kontakte kredsformand en for DB under område hvor du bor, få en aftale med dem og som i sammen ikke kan finde hende igen, for de killinger hun gemmer vokser jo op og bliver vilde desværre smiley

• #7   5. jun 2015 kan kun se at du bor på Fyn, men ellers prøv at kontakte Kattens værn, de har flere kommuner de samarbejder med. Især når hun nu er en kælen kat,så er det vigtig at hun kommer ud i et nyt hjem.
    Lige nu kan du jo ikke gøre meget, men prøv at se om du kan finde hende igen når du kommer hjem igen.

• Camilla  A
    Camilla A Tilmeldt:
    jun 2015

Følger: 1 Katte: 3 Svar: 1
    #8   5. jun 2015 Det er helt forfærdeligt, at der ikke er nogen der har taget sig af den før smiley Men jeg synes du gjorde et godt forsøg smiley

• #9   5. jun 2015 godt du gav den mad , sådan :-).....de er heller ingen katte der går forgæves hos mig ...Men ærgligt du glemte vandet , men måske du har et fuglebad

• #10   6. jun 2015 Susanne, har hverken fuglebad eller fuglehus fordi at det tiltrækker fugle, og vores kat fanget dem alle så naboerne brokker sig over fjer smiley
    Må prøve at stille vand ud og så holde øjne åben for den

• #11   6. jun 2015 dumme naboer smiley

• #12   6. jun 2015 så må vi da håber at en af ørnene ikke tager en fugl... for så får katten vel skylden..

• #13   7. jun 2015 Omg Anja! Fuck hvor redet den der kommentar bare min morgen! smiley

Kommentér på:
Fundet en TYND kat

Annonce