{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.622 visninger | Oprettet:

Er det normalt? {{forumTopicSubject}}

Hej. Har tænkt over det før og ved at google lød det ikke normalt?
Min kat (6 måneder) hiver ofte efter vejret når min kæreste har leget vildt med hende. Kunne læse at nogen skrev at katte ikke gør det?
Det er kun efter vild leg og det er præcis ligesom når en hund bliver forpustet.

Er det noget man skal få tjekket, eller kan katte også gøre dette, uden der er noget galt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det normalt?
  • #2   1. jul 2015 nogle gør det også når de stresser fx ved transport mm. min birger gør det 100% hver gang at vi er ude og kører. bare 5 min så starter han

    men har da også prøvet det flere gange ved leg.

    så jo det er helt normalt. Når de "laver" noget. den er galt hvis de gør det uden at der er en grund til det.


  • #3   2. jul 2015 Jeg ville nok være lidt bekymret. Synes I skal nævne det for dyrlægen ved lejlighed, og lad indtil da være med at lege så så vildt med katten, at den får åndenød.

  • #4   2. jul 2015 Det er ikke unormalt, men jeg syntes ikke det er noget i bør fremprovokere, ergo bør i ikke lege så vildt med katten at den gisper efter vejret, dog ved jeg godt at katte kan lege så vildt selv at de gør det, men helt sundt er det jo ikke..

    Omvendt så ville jeg lige nævne det ved dyrlægen ved års tjekket, sådan at dyrlægen lige får tjekket at katten ikke har en hjertefejl, men det er ikke jeg noget jeg ville være nervøs over og styrte til dyrlægen her og nu.


  • #5   2. jul 2015 Hun virker til at have det fint udover det. Men han leger også ret vildt med hende. Så jeg beder han nu stoppe hvis hun hiver efter vejret. Og så må vi lige høre dyrelægen, når vi skal derhen- Tak for svar smiley

  • #6   3. jul 2015 Kæresten bør stoppe den vilde leg, inden hun begynder at hive efter vejret.

Kommentér på:
Er det normalt?

Annonce