{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

er det normalt ? {{forumTopicSubject}}

Vil starte med at sige min han kat er omkring 14 mdr.
Han har aldrig bidt eller revet nogen.
Han har aldrig været vildt legesyg kun med wn lille plys bold som man kaster og han så henter og kommer tilbage med.
Nu er han så blevet kastreret for 14 dage siden.
Nu leger han som en lille killing hvilket bare er hyggeligt.
MEN nu river han og bider vores børn og børn der er på besøg og Ja også min kæreste og jeg.
Det bekymre mig meget, især fordi han aldrig har bidt eller revet nogen eller noget.
Han fik dyrlæge tjek med alt inden operationen og fejlede intet, alt var som det skulle være.

Nogen der har oplevet noget lignende. ?

Da vi venter barn i april bekymre denne nye adfærd mig meget.

Og det er først sket efter indgrebet og Ja enlig først her de sidste 5 dage


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det normalt ?
  • #1   24. nov 2012 Det kan være han har lidt ondt efter operationen..

  • #3   24. nov 2012 Vi har aldrig leget med hænderne med ham.
    Og det eneste han har gidet lege med normalt var denne plys bold han var en meget rolig kat der bare ville putte og hygge. Faktisk en smule doven.

    Han vil stadig kun lege med sin plys bold men er dog begyndt at at tage en masse ture i lejligheden.

    Men igen det er ikke det der bekymre mig det der bekymre mig er at han for 5 dage siden er begyndt at bide og rive
    Går man forbi hvor han ligger eller gør børnene river han ud efter dem.
    Eller hvis de sidder og leger på gulvet med deres legetøj og han går forbi kan han finde på at rive fat i dem og bide dem


  • #5   24. nov 2012 Han er 14 mdr ikke 14 uger. Så han er altså ikke just en killing mere

  • #6   24. nov 2012 Så tror bestemt ikke det er det.
    Vi har haft ham siden han var 12 uger og han har som sagt aldrig aldrig bidt eller revet i nogen eller noget.


  • #7   24. nov 2012 igen det kan være han har lidt smerter efter operationen..

  • #9   24. nov 2012 Hmm jeg tror også det måske har noget at gøre med at han har ondt - eller også er det de sidste hormoner som skal ud? Synes det lyder mærkeligt, men håber da snart det stopper !(:

  • #10   24. nov 2012 Som Otto skriver, så er det lømmelalderen og det er så tilfældigt ramlet sammen med at han er blevet kastreret. Få klippet hans klør, så de er knap så skarpe. Det er også vigtigt at i signalerer at det ikke er ok at han bruger tænder og klør på den måde. Giv en stoplyd i en dyb tone, enten et ord, kunne være NEJ eller en knurre-lyd og derefter ignorer ham. Det er vigtigt at han ikke bliver "belønnet" med for meget opmærksomhed, da han så kan tolke det som om det er ok.
    Køb nogle drille-pinde, de holdbare og med lang snor og leg med ham med dem, så han kan få brugt noget energi på det.


  • #11   24. nov 2012 Han er "bare" i trods alderen, og skal prøve grænser. I kan pive ynkeligt når han gør det, hiv ikke hånden til jer, så stopper det måske. Tarzan gjorde det også meget en periode, men der har familie og venner desværre også leget med fingrene smiley

    Held og lykke med det.


  • #12   25. nov 2012 Tusind tak for de gode råd vil tage dem til mig og prøve lidt forskelligt.
    Så håber jeg det går over inden den nye bebs kommer smiley
    Og håber at det bare er trods alderen


Kommentér på:
er det normalt ?

Annonce