222 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "6 gæt hvad"
6 gæt hvad !!
He he det kan i nok godt gætte kan i ikke !! Bare skriv !! Og er i ikke søde ( det er i da altid ) at give mine misser en karakter !!
He he det kan i nok godt gætte kan i ikke !! Bare skriv !! Og er i ikke søde ( det er i da altid ) at give mine misser en karakter !!
Skrevet af: Hanne j - 17. okt 2004
Lidt uhyggeligt!
Dette er lidt mærkeligt (og det bliver værre mod slutningen): Jeg synes lige du skal læse det, det tager ikke lang tid! 1. New York City har 11 bogstaver 2. Afghanistan har 11 bogstaver 3. ...
Dette er lidt mærkeligt (og det bliver værre mod slutningen): Jeg synes lige du skal læse det, det tager ikke lang tid! 1. New York City har 11 bogstaver 2. Afghanistan har 11 bogstaver 3. ...
Skrevet af: Jeanette Z - 6. jan 2009
Puuuhhhhh en dag......
Ja min tråd har intet formål andet en at fortælle om min dag i dag, jeg må have luft :D :D :D :D :D Ja altså på lørdag er [b]dagen[/b] dagen hvor min søster og jeg har slået vores fødselsdage sam...
Ja min tråd har intet formål andet en at fortælle om min dag i dag, jeg må have luft :D :D :D :D :D Ja altså på lørdag er [b]dagen[/b] dagen hvor min søster og jeg har slået vores fødselsdage sam...
Skrevet af: Heidi N *med Tøsen & Smilla* - 6. aug 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
- Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
- 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
- Hjælp til at samle skab 490 kr.
- Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.
maj 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 84
jul 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 50 Svar: 220
aug 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 7 Svar: 16
sep 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 4 Emner: 10 Svar: 43
okt 2004
Følger: 38 Følgere: 37 Emner: 45 Svar: 135
6 gæt hvad !!