{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

Puuuhhhhh en dag...... {{forumTopicSubject}}

Ja min tråd har intet formål andet en at fortælle om min dag i dag, jeg må have luft smiley :D smiley :D smiley

Ja altså på lørdag er dagen dagen hvor min søster og jeg har slået vores fødselsdage sammen og har inviteret 48 mennesker til middag, maden kommer udefra, det meste af den i hvert fald, men så er der jo alle småtingene der skal købes, og trods vi var i Tyskland og købe drikkevarer og slik, så manglede der stadig en del småting, i dag var så dagen hvor disse skulle købes..

Men men i farten med at planlægge alt dette, så var det gået min hukommelse forbi at min søster jo rent faktisk skulle have en gave også smiley O_o
Nå men hun ønsker sig en fancy brødrister og det havde jeg så sat mig i hovedet at hun skal have, der er så bare lige det ved det at farven hun vil have er udgået erfarer jeg så i går, så kunsten er at finde en forhandler som har en liggende på lager smiley - nå men brugte så formiddagen på at ringe rundt til forskellige Inspirations butikker på Sjælland, for at høre, og endelig fandt jeg en super hjælpsom ekspedient i Holbæk, de havde desværre ikke en, men hun kunne undersøge m de andre Inspirations butikker havde på hendes pc-system, noget ingen andre før hende havde tilbudt smiley og sørme om ikke de havde en på Frederiksberg smiley pææænt langt væk, men mod at betale fragt og forudbetale så kan hun få den til Holbæk, ja tak så fik jeg ellers travlt med at overføre penge til hende inden kl. 12 for varen blev ikke afsendt før hun kunne se betaling, og den skal trods alt nå frem inden lørdag (næste problem bliver så at finde tid til at køre helt til Holbæk efter den, men det tager vi når vi kommer der til)
Nå men oven i det hele er vores opvaskemaskine så stået af smiley
Så efter at have fået bestilt gave og overført penge, ringet tilbage til butikken og sagt at penge var overført, så var det ellers afsted til byen, første stop Rema 1000, der var lige nogle ting der skulle købes der, så i Aldi for de havde også et par ting, næste stop Bilka for at købe det sidste mente jeg, dooohh for så at opdage at jeg havde glemt noget i Rema som Bilka selvfølgelig ikke førte smiley nå men så sulle jeg jo lige i Maxi zoo for de havde tilbud på Multi fit, hvilken fest det var, for der var 2 for 69,95 men der stod bare ikke noget i reklamen om at det skulle var samme slags man købte så frem og tilbage, blev ski lidt mopset over det men ok..

Nå men efter Maxi zoo var det så til El giganten for at købe en ny opvaskemaskine, for det vil jeg altså nødigt undvære, og det kostede over 2000kr at lave den gamle (kun 5 år gl.) og jeg kunne få en ny for 2700 kr som var i samme kvalitet som den gamle, faktisk bedre, så ud til min bror med kvitteringen så han kan hente den efter arbejde, for kan ikke lige møve den ned i Alfaen smiley smiley smiley

Videre til midtbyen hvor jeg skulle hente og købe de blomster jeg havde bestilt som der skal laves blomster dekorationer af i morgen, jep gæt hvad min dag skal gå med i morgen.......... Korrekt jeg skal lave dekorationer, hele 6 stk for vi skal have 6 borde smiley puhh jeg er næsten svedt bare tanken, men jeg har jo selv bestemt og når jeg først er i gang så elsker jeg det smiley :D smiley

Nå men så var strabadserne da ellers slut, ja troede jeg for efter at have møvet alle blomster ind i blien og kørt et par km var næsten ude af byen så kommer jeg da i tanke om at jeg glemte oasis smiley for hulan da tilbage til blomstermanden (han er billigst) og købe oasis, så ellers hjem, pakke alt ud, sætte blomster i vand og køligt, nu var det så ellers tid til frokost, og nu er der egentligt ca en masse jeg kunne og burde tage mig til, men jeg orker faktisk ikke, for syntes bare jeg er lidt flad nu, jeg var faktisk hjemme igen kl 14 hvilket jeg syntes var ret godt gået taget i betragtning af jeg først kom hjemmefra 10.30 fordi jeg skulle ringe rundt og Inspiration jo først åbnede kl 10..

Nu stener jeg lidt og samler kræfter til måske at sætte en vask over, og bryder mit hoved med hvordan jeg forestiller mig at blomsterdekorationerne skal se ud når jeg skal lave dem i morgen smiley

Hvordan er jeres dag gået???

Lige et øjebliksbillede af Tøsen, hun er kravlet ind i sin kasse smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puuuhhhhh en dag......
  • #1   6. aug 2014 Her hjemme er dagen gået stille og roligt, jeg var lige til osteopati i morges, og så hjem og slappe af som jeg skal lige efter, så stod Steffan op og vi tog ned i byen hvor der var en masse boder fra forskellige lande, så det skulle vi lige kigge på, og ellers bare hjem og slappe af igen.
    Dog har jeg gået lidt i uvished om jeg skulle hjem til min mormor i morges, da der pludselig kom noget i vejen, men nu skal jeg der hjem heldigvis, og skal møde min niece for første gang, og hun er vel 8 måneder eller sådan noget nu, ihhhh jeg glæder mig! smiley


  • #2   6. aug 2014 Puha det lyder som noget af en dag. Godt det ikke er mig smiley

    Her hjemme har vi ikke lavet så meget, så tør jo næsten ikke skrive det, da vi virkelig har lavet inden ting. Når men du får det alligevel smiley

    Jeg stod op og lod kæresten sove videre, han havde hovedpine så han blev i sengen til klokken 12 hvor jeg spurgte ham ad om han ikke ville op. Nå han kom op og begyndte at se på tingene vi skal have ordnet til scooteren. Vi skal have ny nummerplade på den, plus en forsikring på den. Men det er ikke helt så nemt når det reelt set ikke er os der ejer den, men min kærestes svoger. Så min kæreste har både siddet i kø ind til ALKA og ind til skat for at finde ud af det her. Så det næste vi skal i det projekt er at have en fuldmagt fra hans svoger så vi kan komme videre smiley

    Ellers har vi faktisk spillet computer og holdt Milo væk fra hvepse som han åbenbart synes er sjove. Men jeg ikke vil lade ham lege med da jeg ikke vil risikere at han bliver stukket smiley Den hvepse der dog har irriteret os idag, døde for noget tid siden da vi fik den slået ned og dræbt smiley Så inden hvepse/bi stik til min dejlige Milo eller os smiley

    Og i aften ja der skal vi bare slappe lidt af smiley

    Og i kan da lige få et billed af Milo smiley Godt nok ikke et øjebliks billed men alligevel smiley


    profilbillede
  • #3   6. aug 2014 En slapper dag er altid dejlig, bare ikke lige det der står i kortene for mig de næste dage smiley :D

    Nu er opvaskemaskinen installeret, så nu skal jeg bare have købt salt til den for det har jeg da lige glemt i farten smiley

    Sanne det lyder spændende med de der boder, hvad er det for noget, er der byfest eller hvorfor er der boder fra forskellige lande??

    Heidi J ja hvepse er vi også invaderet af fra tid til anden, jeg må også holde øje med Smilla så hun ikke hapser sådan en, hun ser meget misforrnøjet ud når jeg nægter hende at lege med dem smiley :P
    Ja ja det er noget bøvl med forsikring osv når den skal stå i en anden persons navn, husk nu at få ført på forsikringen og reg. attest at du (eller din kæreste) er bruger af scooteren, ellers kan der blive problemer i så fald at du får brug for forsikringen..


  • #4   6. aug 2014 Det bliver min kæreste der kommer til at stå som burgen smiley Så det har vi styr på smiley Men jo det er noget værre rod smiley

  • #5   6. aug 2014 Det er sådan noget sanse noget mener jeg. smiley - men det er da lidt hyggeligt og smage tingene, og lige købe lidt med hjem også. smiley
    - Men glæder mig nu allermest til i morgen, det bliver spænende og er meget nervøs. smiley


  • #6   6. aug 2014 Vi har godt nok ferie, men vi har været ok tidligt oppe, fordi vi skulle have pakket de sidste ting, for vores ældste dreng er startet på efterskole i dag.

    Bagefter var vi ude at se på nye kogezoner, da vi ikke længere kan leve med 3 plader. Vi fik et kanon godt tilbud, så vi kom hjem med både kogezone og nye gryder.

    Da vi kom hjem, kom stedsønnen og kæresten hjem på besøg, og stedsønnen har spist med. Kæresten havde sin egen mad med, da hun næsten lige har været igennem en kæbeoperation og kun må få flydende føde.

    Så nu sidder jeg og læser dagens begivenheder igennem, for lige om lidt at gå i seng til en ny dag i morgen, hvor min yngste dreng skal til Åbenrå for at udredes på børnepsyk.


  • #7   7. aug 2014 Det må være lidt underligt at nu skal jeres ældste ikke være der i dagligdagen og kun komme på besøg nogle weekender smiley

    Det lyder hyggeligt sådan at få besøg af stedsønnen til middag, trist med han kæreste, var det en planlagt operation og ikke et uheld hun har været ude for??

    Min venindes søster var for 2 år ude for en kæbeoperation hvor de sådan set brækkede kæben for at sætte den korrekt sammen igen fordi hun havde et forkert bid der på sigt sled hendes tænde forkert og gav hende migræner, alle hendes tænder blev løse og slukke sætte sig fest igen, hun levede 6 mdr på flydende kost og måtte så begynde at spise bløde ting i yderligere 6 mdr, efter 1 år kunne hun så spise nogenlunde normalt, desværre var hun så ude for et uheld i novembermåned sidste år som betød at hendes tænder blev slået løse igen så hun tilbage på flydende kost i nogle måneder, nu er kæbe og tænder vis ved at være på rette køl igen men hun er langt fra færdig for nu skal tænderne vist rettes til og der går nogle år før man er sikker på de igen har fundet deres rod..

    Nå det var en lang sidebemærkning smiley


  • #8   7. aug 2014 Hun har fået en planlagt kæbeoperation, hvor de brækkede kæben og satte den sammen igen. Det er anden gang, at de brækker kæben på hende.

    Jah nu er det jo første "nat" uden knægten, men jow det bliver da meget mærkeligt, når han ikke er her. smiley


  • #9   7. aug 2014 Jeg havde en skøøøøn dag igår! Vi har ferie og datteren fik en veninde på besøg kl 9.30,vi drønede ud at handle og hjem igen og lidt efter kom min far på sin motorcykel og hentede os og så kørte vi tur. Først omkring MacD og spise frokost derefter laaaaang tur rundt i området. Vi så Danmarks længste hus (i Værløse) og det eneste sted i Danmark hvor der er vildtlevende skorpioner (en stensætning ved hareskovby). Efter en lang køretur gik jagten ind på is. Efter is gik turen hjem igen. Vindende lige at være hjemme i 5 min så drønede vi ud af døren igen, med bus til badesøen (stor udendørs pool). Vi nåede lige et par timer, så blev det koldt og sent og vi tog hjem. Aftensmad kl 19.30 og så hjem og aflevere veninden og så hjem i seng. Pyyyyyyyyyyyramiderne for en dag, af den gode slags.
    Idag tager vi igen til badesøen og så skal der altså slapper af og lades op inden Tivoli imorgen smiley


    profilbillede
  • #10   7. aug 2014 Hvor er det en fin motorcykel din far har N9nna smiley :D det er da en ældre dame smiley

    Ja du har da også haft en travl dag, men hyggelig lyder det til alligevel at have været smiley smiley


  • #11   7. aug 2014 I går var vi ude ved mine forældres sommerhus og grille. Det var SÅ hyggeligt. De har sommerhus ved vejers, og min bror og hans familie har lånt sommerhuset i denne uge. Så skulle vi jo lige ud og se til dem smiley I dag har vi bare hygget herhjemme og fået handlet lidt ind

  • #12   7. aug 2014 Mener at den er fra Kina eller Indien. Det er den eneste i Danmark, så det er helt specielt at køre i den. Folk virker, smiler, kigger og er ved at køre galt fordi de kigger så meget. smiley

  • #13   7. aug 2014 Ja i dag stod den så på bordekorationer smiley

    Her er resultatet af mine strabadser, jeg har lavet i alt 6 dekorationer, 2 af hver farve smiley


    profilbillede
  • #14   7. aug 2014 Hvor er de bare blevet flotte smiley Det var da en helt vild dag du havde i går smiley smiley

  • #15   7. aug 2014 Ja og opdagede så i dag at jeg havde glemt et stop i går så jeg blev nød til i dag at køre ud til min søster for at hente de æbler og efeublade som skulle i dekorationerne i dag, så det tog lige en time af min tidsplan i dag smiley men jeg når nok det hele alligevel smiley

    Og tak jeg er selv rimeligt tilfreds med dem smiley er spændt på om gæsterne på lørdag bemærker dem smiley det er første gang familien skal se min kunnen som "blomsterdekoratør" jeg har kun lavet til venner før..


  • #16   7. aug 2014 Et billede lidt tættere på:

    profilbillede
  • #17   7. aug 2014 .

    profilbillede
  • #18   7. aug 2014 Tror bestemt de ligger mærke til dem smiley :D Du er super god til det der.
    Mon ikke du er helt flad på søndag smiley :) smiley


  • #19   7. aug 2014 Søndag står på oprydning m.m. efter festen, så der har jeg ikke tid til at være flad, det må vente til mandag smiley :D smiley :D smiley

  • #20   7. aug 2014 Ja det skal selvfølgelig først lige klares smiley :D smiley Så må der være dømt afslapning og KG på mandag. Må jo lige høre om det hele smiley smiley

  • #21   7. aug 2014 Hihihi ja mon ikke jeg kommer til og sidde og stene på Kg mandag smiley

  • #22   9. aug 2014 Hejsa, jeg læste kun det om maxizoo og altså nu ved jeg jo hvilken om det var mutilt fit vådfoder og hvor du købte dem henne, men altså hvis vådfoder så står vælg mellem smiley så håber bestemt du alligevel fik lov til at købe to salgs

  • #24   10. aug 2014 Frederikke ja det var vådfoder i portionsposer, dem hvor man køber en hel kasse fuld..

    Ja jeg argumenterede også at der i annoncen står vælg mellem flere forskellige slags, men nej jeg fik ikke lov til at købe 2 forskellige smagsvarianter smiley for det skulle være samme slags sagde de, det står der bare ikke i annoncen..
    Det var i Slagelse..

    Tak Berit festen var i går og rigtig mange af gæsterne syntes også de var flotte, min fætters kone troede endda at det var nogle vi havde købt, så der voksede jeg da lige et par cm. smiley smiley


  • #25   12. aug 2014 Nå men jeg lovede jo et par stykker af jer at jeg ville vise lidt billeder smiley
    Jeg vil ikke vise billeder fra selve festen men i må godt se hvordan vi havde dækket bordene smiley


    profilbillede
  • #26   12. aug 2014 .

    profilbillede
  • #27   12. aug 2014 smiley

    profilbillede
  • #28   12. aug 2014 Bordkort var en pose bolcher hvor der stod 40 og 50 inden i smiley

    profilbillede
  • #29   12. aug 2014 Ih hvor fint! Meget gennemført smiley

  • #30   12. aug 2014 Jep N9nna, jeg er lidt af en perfektionist og kan godt lide at alt passer sammen, samtidig med at det godt må se lidt tilfældigt ud smiley

    Vi valgte forskellige farver til bordene for at undgå at det skulle blive højtideligt, det skulle minde lidt om en havefest inden døre smiley

    Jeg havde indtryk af at de fleste syntes rigtig godt om vores koncept smiley


  • #31   12. aug 2014 Hvor ser det da bare super godt ud smiley

  • #32   13. aug 2014 Taaaak smiley

Kommentér på:
Puuuhhhhh en dag......

Annonce