Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Naturlegetøj
  • #1   10. jul 2015 Jeg har haft prøvet det smiley Milo er ikke særlig glad smiley Den han har leget mest med er nok kaninfoden smiley Har dog et øre liggende også og en hale, men halen vil han ikke lege med, og øret har jeg ikke prøvet endnu smiley Men ikke nogen succes her hjemme smiley Men Fasan fjer er han helt vild med smiley

• #2   10. jul 2015 Tak for dine input smiley
    Det er jo altid interessant at høre hvad andre har haft af erfaringer smiley

• #3   10. jul 2015 Min Silla var meget glad for især den lille mink hale, da hun var killing og de små totter. Fødder og ørerne gad ingen af mine to katte. Den store mink hale har begge to leget helt godt med altså når jeg også var med i legen. Så her leger de med dem endnu af og til men jeg var nød til at sætte en elastik snor i som jeg let kunne tage af igen. Ellers gider de ikke fare rundt efter dem. Fasan fjer har også været fine nok men igen helst med snor i.

• #5   10. jul 2015 her i huset er det især minkhalerne som er sjove - selv de gamle katte kan bruge meget tid på dem. jeg har aldrig leget med dem, med legetøjet, det klare de helt selv
    men har både kaninhaler og kaninører.

på kv solgte vi en del kaninører. her oplevede vi flere gange at vores killinger åd dem.

• #6   10. jul 2015 Mine har været glade for kaninpoter og haler men det er meget i perioder så det skifter lidt hvad der skal have tæv.. Fjer er dog altid et hit!

• #7   10. jul 2015 Jeg købte på katte udstilling i foråret en kaninhale, en minkhale, en vaskebjørnshale og 2 kaninskind, kaninhalen er et super hit, minkhale og vaskebjørnshale får en tur i ny og næ, men de 2 kaninskind har ingen interesse, det ene har jeg lagt oven på deres pude i vindueskarmen så det ligger de på men ellers har det ingen gavn smiley

• #8   10. jul 2015 Kaninhaler er absolut det mest populære herhjemme, efterfulgt af poter og ører. Haler fra rovdyr som mink, ræv etc. er ikke helt så spændende. Kaninskind virker til at være for store, og der er sjældent nogen der gider dem. Men kaninhaler bruger vi mange af, for de bliver lavet til småstykker/spist med tiden, og det er jo bare sundt for dem smiley Jeg har lige købt en hel masse af min sædvanlige "leverandør" hvor de koster 5-7 kr. per styk, og så også en god portion i Herning, hvor en stand hos kaninfolket solgte billigt også. smiley De havde blandt andet stykker af skind tørret i strimler, ofte spiraler, de er et stort hit herhjemme smiley

• #9   10. jul 2015 jeg har brugt kaninskind til de små killinger. nu havde jeg nu 6 styks fra 11 dage uden mor. Og de nød virkelig kaninskindet - det var lidt mor-agtigt tror jeg

• #10   11. jul 2015 Tak for alle jeres svar smiley
    Jeg glæder mig til at se hvad mine siger til det smiley

• #11   15. jul 2015 I dag kom mine ting, og indtil videre lader det til at Misse er lidt ligeglad med det.
    Bøllemis til gengæld er total forelsket i kaninpoten og kaninøret er også spændende.
    Gizmo har siddet den sidste halve time og plukket i minkhalen ude i volieren, så han hygger sig også gevaldigt smiley

• #12   15. jul 2015 Haha igen lyder Misse og Tøsen som om de har noget til fælles smiley smiley smiley Tøsen er heller ikke en dyt interesseret i de der pels natur ting, Smilla derimod hun syntes nogle af dem er skønne og giver dem en omgang fra tid til anden smiley smiley

• #13   15. jul 2015 Misse kan være svær at imponere smiley
    Gizmo kom ind lige før med minken i munden, lignede han havde fået et fint fluffy overskæg smiley
    Så opdagede han kanin delene, og nu ligger han og roder rundt mellem alle tre ting og ved slet ikke hvad han skal gøre af sig selv smiley

• #14   15. jul 2015 smiley smiley smiley smiley
    Hvor er billedet af Gizmo med fluffy overskæg smiley smiley du må da være hurtig på aftrækkeren smiley

Tøsen er også ret svær at imponere tror det eneste der kan vække hendes interesse er mus med catnip og en snor og så er det stadig kun hvis det passer hende smiley smiley

• #15   15. jul 2015 Jeg nåede det desværre ikke, for så snart han opdagede kaninerne var det jo straks mere interessant smiley

Misse synes også kun at leg er sjovt når det passer hende smiley
    En drilepind kan nogle gange gå an, eller en snor, fjer er også gode.. Og selvfølgelig hendes elskede sølvpapirs kugler smiley

Kommentér på:
Naturlegetøj

Annonce