{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Hurtig hjælp! {{forumTopicSubject}}

Jane har født idag og alt gik godt. Hn har nu ligget med killingerne et par timer, men er begyndt at trække vejret meget hurtigt igen, men åben mund og tungen ude. Hun gjorde desamme da hun havde veer, men der er ingen veer nu. Hvad kan det være? er det normalt? eller skal jeg kontakte dyrlægen?
Hilsen Deepa

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtig hjælp!
  • #1   22. jun 2006 Kan ikke mærke flere i maven. Den er helt blød.

• #2   22. jun 2006 Ja en for hver killing

• #3   22. jun 2006 Hm , jeg siger som de andre , tag telefonen og ring op til dr. dyr , og hør hvad han siger

• #4   22. jun 2006 Har lige ringet. Han mener ikke der er noget alarmerende i det. Vi skal se tiden an til imorgen. Og hvis hun stadig har det sådan skal vi tage afsted med hende.

• #5   22. jun 2006 Nu er jeg lidt mere rolig. i kan forresten se billeder og læse om fødslen på janes profil.Hilsen Deepa

• #6   22. jun 2006 Mea ligger også sådan når hun er stresset.. Har hun været en enkelt gang under en tog tur fx? (der var lige lovligt mange skrigende unger den gang, ellers går det fint)

• #7   22. jun 2006 Ihh hvor er de dejlige alle sammen.. Er de rene skovtrolde så?

Tillykke med dem.. :o)

• #8   22. jun 2006 Camilla-- ja de er efter en stor norsk skovkat Sivercats´s oliver. En sølv makrel tabby.

• #9   23. jun 2006 hej..

jeg har selv prøvet det at min kat fødte og alle killinger kom ud. Jeg synes dog hun var lidt underlig. Jeg ringede til min dyrlæge men hun sagde det var meget normalt og hun ville bestemt ikke tjekke hende.. men dagen efter var min kat næsten bevidstløs så jeg hastede på dyrehospital( det var lørdag) og de tog et røgten. Der var ingen killinger men da hun lugtede mærkeligt valgte de at åbne hende. De fandt et lille stykke navlestreng og Miv fik fjernet livmoder og alt andet da hun var gået i forrådenlse.
    Jeg siger ikke det er det din kat fejler,men synes bare du skal få taget et røgnten af din kat for at være helt sikker. Hvis jeg havde holdt på jeg vidste bedre end dyrlægen havde jeg sparet 7000kr og Miv ville ikke have lidt så meget, og 3 af hendes killingere ville ikke være døde. For det kunne have været opdaget første dag jeg ringede til min egen dyrlæge..!

mvh sanne

• #10   23. jun 2006 Hej Sanne.
    Jeg har idag været afsted til dyrlægen med hende. Hun har fået et skud antibiotika og et skud calcium. Har det lidt bedre nu. Feberen er faldet og hun slapper mere af. Men har stadig en hurtig vejrtrækning. Har lige snakket med dyrlægen igen i eftermiddag og hun siger at nu når der er bedring i tilstanden, skal vi se tiden an.
    Hilsen Deepa

• #11   23. jun 2006 Ja det kan sagten være stress også men feberen tyder på at der også kunne være noget andet.

Kommentér på:
Hurtig hjælp!

Annonce