Væk længe men nu lidt tilbage :0) {{forumTopicSubject}}
Puh, det er godt nok ved at være længe siden jeg sådan rigtigt-rigtigt har været forbi Kattegalleri.
Tiden flyver når man har noget at se til om jeg har nu, jeg ved ikke hvor længe, knoklet en vis legemsdel ud af buksen, på jobbet. Heldigvis står den snart på ferie.
8 arbejdsdage er der til sommerferien skydes igang, men det er ventetiden værd, for så byder det også på hele 4 uger inkl rejse til USA og studiestart på mit "ved siden af jobbet"-studie som chefen betaler
Forhåbentligt får jeg tid i ferien til at læse op på hvad der er sket herinde mens jeg har været væk.
I dag står den overraskende på arbejde.. Og så skal det bette pus af en 5,5 kg kat på besøg hos dyrelægen i eftermiddag, så hun kan blive tjekket og vaccineret inden hun skal på ferie i en pension
Lidt spændt på dyrelægebesøget og hvad hun siger til det for hun er ikke voldsomt imponeret over andre mennesker end os hun ser hver dag.
Hav en skøn dag alle sammen!
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
Min ferie er desværre snart slut, havde kun 2 uger, men det føles som om det har varet meget længere heldigvis!
Skønt m USA, det gad jeg godt! Det er alt for længe siden jeg var der sidst.
Næste år står der Australien på min ferie, det bliver spændende og stressende (masser af familie jeg skal møde)
God læselyst
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 18 Svar: 195
Tak tak
Kuro tog det bare SÅ fint! Kunne ikke have ønsket det bedre.. Og dyrelægen var mægtig tilfreds og især imponeret over hendes "fine, blanke, tætte muldvarpe-bløde pels". Åh jo, jeg er SÅ stolt!
Vægten var næsten i skabet.. Hun så gerne at Kuro blev 500 gram mindre så nu har vi fjernet tørfodermadskålen så der kun er tørfoder i foderlabyrinten. Og der er købt mere vægt-venlig foder
Skønt at ferien ikke har føltes som et kort øjeblik der forsvandt for hurtigt.
Australien lyder da bestemt heller ikke dumt! Vi håber på en Japan tur næste sommer.. Meeen, kærligheden til USA er så stor at det før har overrulet andre gode destinationer
Jette: tak tak, og det gik fremragende ved dyrelægen
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
Jeg foretrækker kornfri med masser af kød i. Jeg føler at tosserne spiser mindre, jo bedre kvalitet foderet er. Og så får de masser af våd goder
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 18 Svar: 195
Jeg er heller ikke nødvendigvis fuldstændig overbevist om at det er magisk så det var en mindre pose vi fik. Og så er der HELDIGVIS smagsgaranti for vores diva kat har sin egen mening om hvad hun gider at spise så det skal nok passe at hun ikke gider det
Væk længe men nu lidt tilbage :0)