{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattepension
  • #1   29. jun 2006 Det bedste for katten er hvis i kender nogen der kan passe ham derhjemme. Ikke alle katte er vilde med at komme i pension og bliver syge af det. Ellers prøv at høre ad om nogle her fra KG bor tæt på dig og har lyst til at hjælpe?

• #2   29. jun 2006 jeg er heller ikke så vild med sådan nogen pensioner jeg spørger alle dem jeg kender først om de ikke godt vil passe dem og der plejer da som regel og være en i rækken der gerne vil...

• #3   29. jun 2006 Hm.. er det bare mig, eller virker det som om der ikke er nogen der har læst rigtigt hvad Marianne spørger om???

Der bliver ikke spurgt om hvorvidt hendes Oscar skal i pension eller ej, hun skriver (altså konstaterer) at han skal i pension, og spørger så om der er noget hun kan gøre for at gøre det bedre for ham...

Marianne: da linux var i pension sidste år, fik han nogle af sine ting med. Et håndklæde som han havde sovet på, sine legesager, en bamse han havde tumlet med og sådan nogle ting. Ting der duftede af ham, så han ikke var helt fremmede smiley Derudover fik han godbidder med, som personalet i pensionen gav ham, så han blev ekstra forkælet...

Men det er sådan set havd vi gjorde.. og fik den samme Linux hjem igen, dog en smule mere kælen end ellers, men det er også forventeligt. Så det var en rigtig god oplevelse, og vi bruger helt sikkert en pension når vi skal til usa igen, senere på året. Det var faktisk bedre for ham, end at blive passet hos mine forældre..

• #4   29. jun 2006 Tak til Simon og Trine. Du har helt ret. Vi har reserveret plads til ham - og det ser ud til at være et fint sted, men en mor er jo altid lidt bekymret. Jeg pakker lidt af hans ting i hans kurv og håber at JEG overlever.

• #5   29. jun 2006 ja jeg har læst ganske rigtig men efter som mine katte aldrig har været afsted kan jeg ikke komme med et råd omkring det og kom derfor med en anden mening;o)

• #6   29. jun 2006 Marianne: det er også det helt rigtige - at håbe man overlever smiley vi tænkte også på linux mens vi var på ferie, fordi man jo altså bare er bekymret for sin guldklump, men da vi så kom hjem, og han var præcis som han hele tiden havde været - og at han havde opført sig pænt - kunne vi godt se at der ikke havde været noget at være bekymret for. Så næste gang tackler "mor og far" det no kbedre smiley

Sabrina: hehe.. det er helt iorden... bemærkede bare lige at de tre der havde skrevet her alle sammen skrev noget der ikke rigtigt var et svar smiley

Charlotte: no problemo.. det kan jo ske smiley

Kommentér på:
Kattepension

Annonce