{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

Ragdoll for første gang {{forumTopicSubject}}

Okay katte glade mennesker, jeg behøver jeres hjælp..
Jeg fik i onsdags tilladelse til kat nr 3.. Dagen efter, var jeg ude og se de sødeste ragdoll missebørn - solgt til stang lakrids: JA!.. Denne meget meget søde opdrætter, håbede på at der var killinger, på hendes ene misling, men vidste det først efter weekenden (den vi lige har haft - og mens jeg sidder og skriver dette, har opdrætter lige skrevet hun er 100% sikker på der er killinger ) hvis den har, så skal jeg have killing i slut december/start januar. Jeg håber virkelig. Men da jeg har Putte på 2 år og O'Malley på 1 år og 3 mdr., er det jo et århundrede MINDST siden jeg har haft killing, og O'Malley fik jeg jo i 10 mdr., alderen, så det var jo ikke en bette mis jeg fik hjem. Killingen jeg forhåbentlig får hjem til december er fuld ordnet, så jeg ikke skal tænke på neutralisering, vacciner, eller lignende.. Men bare ren ud kærlighed.. Nu er mit spørgsmål så; hvad er godt at købe af ting til killinge tiden? Hvordan fører jeg dem bedste sammen? Hvor ofte ift pelspleje? Og så til dem der udstiller; jeg har planer om at skulle udstille; dette er opdrætter gjort opmærksom på for og finde noget godt at udstille med. Hvad bør jeg vide ift det? Er der noget nyttigt jeg skal vide om det at få en race kat? Er der noget jeg bør købe eller lignende? På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ragdoll for første gang
Kommentér på:
Ragdoll for første gang

Annonce