{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

Godt nyt fra ferie-katten! {{forumTopicSubject}}

Onsdag i sidste uge afleverede vi vores pelskugle Kuro i pension, hvor hun skal være til vi 1. september vender hjem fra den skønneste ferie i USA.

Efter et par dage vågnede jeg med et spjæt fra et mareridt om at pensionen havde ringet og bedt os hente katten. SÅ kunne jeg ikke vente længere og måtte skrive til Heidi der har pensionen.
Kort efter var der svar - og endda med tre billeder, herunder det her i indlægget.
Vores basse har været en langsom starter men med hjælp fra lækker foder er Heidi nu blevet accepteret og vores basse er faldet til. Hun går endda ud i sin egen private voliere! Jeg er SÅ stolt over den lille kat, der fluks smutter ind i soveværelset og skeptisk kigger frem, når vi får gæster derhjemme smiley

Og hvor er det bare dejligt at hun har det godt. Ikke at jeg tvivlede på det, men det er jo rart at få bekræftet.

Hun bliver endda aktiveret en halv time dagligt på en lang legegang med udgang til en voliere med kig til kaniner så jeg er sikker på hun har en lige så oplevelsesrig ferie som vi har smiley

Anyways, bare en lille feriehilsen! Hav en skøn dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt nyt fra ferie-katten!
Kommentér på:
Godt nyt fra ferie-katten!

Annonce