{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.619 visninger | Oprettet:

Til dyrlæge igen igen {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg synes vi har haft rigeligt med besøg hos dr. dyr i år, men det synes Felix åbenbart ikke smiley

Vi kom hjem efter en weekend i telt i går og da felix kommer hjem lidt senere ser vi et sår på poten - han var ikke halt eller lod til at være generet - udover at vi ikke måtte pille. Vi så det an til i morges, hvor vi også fik kigget lidt nærmere på det. Vi var i tvivl om der sad noget fast i såret på poten, så vi bestilte dr dyr og fik tid kl. 8.30.

Dyrlægen fik kigget noget bedre og kunne konstatere at der ikke sad noget, men kunne se, da vi fik løsnet op for blodkage og barberet pelsen, at det var lidt af en flænge han havde fået. Så Felix måtte blive derhenne og så i narkose til oprensning og syning.

hvor længe han har gået med den ved jeg ikke helt, vores nabo har passet kattene mens vi var væk, men det er jo udekatte, så hun har ikke set så meget til dem i det gode vejr. Jeg skal så lige have snakket med hende om hun har set noget på poten mens vi var væk.

Men poten er fin igen og så fik vi endda gave med hjem fra dyrlægen! Han var kommet nr 2 i en fotokonkurrence de havde afholdt og siden nr 1 hoppede fra, så fik vi gaven med hjem i stedet smiley

Lige et billede af hans pote efter syning


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til dyrlæge igen igen
  • #1   24. aug 2015 et mere

    profilbillede
  • #2   24. aug 2015 et af hvordan det så ud før dyrlæge


    profilbillede
  • #3   24. aug 2015 og et af gaven fra konkurrencen (og Ziggy der er ved at tjekke den ud)


    profilbillede
  • #4   24. aug 2015 Det kan man kalde held i uheld smiley
    Godt han kom afsted, så det kan blive godt igen.

    Ja dyrlægen er en dyr ven, jeg har ikke så mange besøg ved dyrlægen med de 2 nuværende katte, men de er dyre smiley 3 operationer i år og lige omkring 9000kr, og der kan komme mere, året er ikke slut.


  • #5   24. aug 2015 Nej altså smiley nu igen . I (både Betina og Jette) er godt nok hårdt ramt, og er vel ligeså flittige gæster hos dyrlæge som jeg er hos tandlæge smiley . Jeg har ikke ord for hvor p*ssetræt jeg er af hundedyre, smertefulde, mislykkede tandbehandlinger. Men ville alligevel ikke bytte med jer.

    Fin præmie som et lille plaster på såret. Og flotte sting på Felix' pote, jeg håber flængen heler hurtigt. smiley


  • #6   24. aug 2015 smiley jeg klager ikke smiley jeg har aldrig tidligere haft katte som aldrig er syge, så det her er kendte udgifter og der spares sammen til det.
    Selvfølgelig er jeg ærgerlig over, at Røde ikke blev færdig denne gang, men når hjørnetænderne også skal ud, så må det være sådan.
    Mitti går det heldigvis langsommere med.
    Min dyreste årsregning til dyrlæge var 25000kr til 3 katte hvor 2 måtte aflives smiley


  • #7   24. aug 2015 Jette - så dyr har vores besøg dog ikke været endnu, og jeg håber heller ikke at de bliver det smiley Heldigvis er begge vores misser forsikret, så jeg kommer til at få nogle af pengene retur igen.

    Tinga - av av, jeg ville nu heller ikke bytte med dig, for det lyder heller ikke rart! for snart et par år siden måtte jeg bruge 20.000 kr på tandlægeregninger (knækkede kindtænder, dumme visdomstænder og rodbehandling+stift osv)

    Men jeg håber at Felix snart er færdig med at lave den slags ulykker! Han er noget slatten efter bedøvelsen endnu, men det bliver ikke nemt at skulle holde ham inde de næste 10 dage indtil stingene skal ud. Godt vi fik noget nyt legetøj så han forhåbentlig kan bruge lidt krudt på dem, mens han heler.


  • #8   24. aug 2015 God bedring med ham. Vi tager en tur i morgen.

Kommentér på:
Til dyrlæge igen igen

Annonce