{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Dyrlæge igen {{forumTopicSubject}}

Min Spidsmus har virket underlig i går, men mest om aftenen. Han sad helt stille og medlukkede øjne.. Søgte mit selskab, og så nussede jeg ham selvfølgelig.. Jeg har inden for de sidste dag kun set ham spise lidt, men da de både får mad ude og inde, tænkte jeg ikke nærmere over det
Nu da han sad i hans kradsetræ, så han så uendeli trist ud og kiggede ppå maden med den største længsel..Snuste og kiggede. Mens jeg kælede med ham, tænkte jeg, at han var syg og at han hellere måtte forbi dyrlægen.. Da jeg så rørte hans hage, var han helt våd, og der var blod, som formentlig kommer fra munden. Han ser trist ud og slikker sig meget om mundne.
Det våde noget fra hans hage stinker virkelig

Så nu venter jeg blot på, at min far kommer hjem med bilen, så vi kan komme afsted til dyrlægen.. Flamel har næsten lige været afsted med bidsår..

Jeg har bestemt mig for at holde dem inde på mit værelse nu med mad og bakke. Det er ikke så stort, men det er svært at holde dem inde med så mange mennesker i huset der ikke tænker over det.. De skal have en løbegård, men jeg er uden arbejde lige nu, så det må vente lidt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge igen
Kommentér på:
Dyrlæge igen

Annonce