631 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Kattemor Kattemor

Min dejlige kat Cutie er blevet mor til 5 dejlige killinger som nu er 2mdr gamle. Hun er en fantastisk mor, og killingerne tager rigtig flot på, og spiser selv mad ved siden af den mælk de får. Cutie er dog lidt tynd synes jeg, og jeg gør mit bedste for at hun tager på. Hun får Royal canin "mom and kitten" foder og vådkost og hun får den alene så jeg er sikker på hun får. Er det normalt at moderen er lidt tyndere i tiden hvor hun ammer, eller er der noget jeg kan gøre for at hun får lidt mere sul på kroppen?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattemor
  • #2   2. sep 2015 Helt enig med Lotte smiley

• #3   2. sep 2015 Okay smiley det er jeg rigtig glad for at hører. Tak for jeres svar smiley

• #5   3. sep 2015 Hun er heller ikke sygeligt tynd, bare lidt tynd over hoftebenet. Hendes mave hænger også stadig en del, så det får det også til at se ud af mere. Hendes ribben er ikke tydelige, og hun er fuldt aktiv og spiser meget. Hun er en spinkel lille dame, og hendes 5 killinger vejer allerede 700-800g stykket, så jeg tænkte på om man skulle købe noget mælkeerstatning og aflaste hende lidt, men de ammer kun et par gange i døgnet og ellers spiser de fast føde. Killingerne er 7 uger gamle på søndag.

• #6   3. sep 2015 Har prøvet at tage lidt billeder så man kan se lidt..

profilbillede
  • #7   3. sep 2015 Oppefra

profilbillede
  • #9   3. sep 2015 Nej det virker også mest som hygge når de ligger hos hende, for de falder i søvn kort efter smiley jeg har aldrig haft æren af et kuld killinger før, så det hele er lidt nyt. Føler mig som en førstegangs mor hvor ALT ligesom bare skal gå perfekt. Haha. Dejligt at hører det bare er mit bekymrede sind smiley alle mislingerne skal til dyrelæge check inden de får nye hjem, og så skal mutti op og gennemses og streriliseres så der ikke kommer flere uventede graviditeter, selvom det jo har været en sjov oplevelse.

Kommentér på:
Kattemor

Annonce