{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
354 visninger | Oprettet:

Første renlighedstræning {{forumTopicSubject}}

Vores kuld af killinger er nu 7 uger gamle, og de bruger alle kattebakke. Dog kommer der stadig et dagligt uheld rundt om kattebakken og vi forsøgte derfor at lægge lidt aviser ud, hvilket de så valgte at tisse på istedet for i kattebakken så dem fjernede vi igen. Nu er det første gang vi selv har killinger, og når vi tidligere har anskaffet os en killing har vi selv måtte stå for renlighedstræning så jeg ved ikke helt hvad jeg kan forvente. Vil det komme af sig selv med tiden, eller er der noget vi aktivt kan gøre? Vi har udskiftet killinge kattebakken med en kattebakke med høje sider, hvilket har sat mængden af uheld rigtig meget ned, men der er alligevel en fast tissetår at tørre op dagligt på gulvet. Hvor meget renlighed kan man forvente når de er 7 uger?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første renlighedstræning
  • #1   3. sep 2015 Flere kattebakker er mit råd.
    Hvis det er lige ved siden af, så lyder det ikke som urenlighed, men mere som "jeg tror jeg rammer, men rammer egentlig ikke".

• #3   3. sep 2015 Vi har allerede 3 bakker, men jeg forsøger at sætte en mere op og se om det hjælper. Killingerne har frit løb/leg i stueetagen, men der sker kun uheld lige ved siden af kattebakken, ikke på gulvtæpper eller andet.. Jeg må bare spotte den "skyldige" og se om jeg kan nå at nuppe det før det sker. Hehe. Tak for jeres råd smiley

Kommentér på:
Første renlighedstræning

Annonce