{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Online salgsannoncer {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg kan ikke holde snuden væk fra DBA og Gul & Gratis.

Jeg synes det er sjovt at læse annoncer på racekattene.

De kan være meget opfindsomme. Idag så jeg en annonce på killinger i Maine Coon katagorien der lød således

"Blandninger af Maine Coon og spidsnæset Perser"

Hvad har I andre oplevet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Online salgsannoncer
  • #1   6. sep 2015 Jeg holder mig langt væk fra disse annoncer, jeg nøjes med at græmmes over alle dem der skal gives væk da vi ikke længere har tid".
    Så der er rigeligt at se på herinde smiley
    Hmm spidsnæset perser - mente at de havde "opstoppernæse" smiley

• #3   6. sep 2015 Jeps, næsen på en Perser er trykket flad. Så den spidsnæsede må være en meget sjælden Perser GG

• #4   6. sep 2015 Den seneste jeg så var en Maine coon blanding de ville sælge som Kurilean bobtail.

Den var semilanghåret med en almindelig hale smiley

• #5   7. sep 2015 jeg har browset lidt annoncer, især herinde, men jeg bliver altid så vred når man ser folk der forsøger at sælge deres katte fordi de ikke "har tid" eller tager overpris for det de kaldet "raceren, men uden stamtavle" - Det gør mig virkelig sur XD

• #7   7. sep 2015 De kan være morsomme at læse. Der er en vældig stor opfindsomhed i nogle af dem.

Bagsiden af det er jo at folk tror på det, lader sig snyde og køber en omgang gætværk tilsat en ormekur og evt. Et sundhedstjek eller to.

Netop det snyderi eller uvidenhed fra sælgers og købers side er bla. Det som ødelægger det hele for registrerede opdrættere. Købere tror jo fast på at de får det samme til en væsenligt lavere pris.

Hvis opdrætterne kunne skulle de måske gå sammen om at sænke deres priser. Men det bliver svært, fordi de også skal leve og opdræt er i forvejen en underskudsforretning

Kommentér på:
Online salgsannoncer

Annonce