{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing har tabt sig??
  • #1   7. jul 2006 Jeg ville nok købe noget modermælkserstatning og give ved siden af... Og hvis hun ikke tager noget til sig af modermælkserstatningen ville jeg ringe til dr. dyr.

Håber det går i orden med hende smiley

• #2   7. jul 2006 Hej Cemile. Hvor køber jeg det? Og hvad er det bedste. hvordan giver man det med pipette eller?
    Knus Deepa

• #3   7. jul 2006 Jeg købte det hos dyrlægen, og en lille sutteflaske til killinger... man kan få det i pulverform og i flydende form. jeg mener at have hørt at den flydende form er bedst til små killinger... men det må dyrlægen vide alt om smiley

Er selv igang med at opfostre 2 plejekillinger og de opvokser på KMR Modermælkserstatning. Vi startede med det flydende og er nu gået over til pulver...

• #4   7. jul 2006 Tak Camile. Jeg har lige kigget på den lille og hun har taget 14 g på fra i morgen. Så det er heldigvis ikke noget problem alligevel. Men køre nok lige forbi dyrlægen senere og henter noget i tilfælde af hvis det ikke holder. Nu når vi jo går indi weekenden. Bare for at være sikker.
    Knus Deepa

• #5   7. jul 2006 Ja, det er altid en god idé at have en dåse modermælkserstatning når man har killinger smiley Man ved jo aldrig hvad der sker (har jeg ladet mig fortælle) smiley

• #6   7. jul 2006 jeg har givet Zifca et tilskud fordi hun også tabte sig og hun er ved at blive stor nu og hun vil heller ikke have fra mig længere (det er ved at være et stykke tid siden at hun ville det) men jeg kan bedst lide og gøre det med sprøjten (uden nål) kan ikke bruge sutteflasken har den men har aldrig været brugt for det andet er MEGET nemmere syntes jeg.....

Kommentér på:
Killing har tabt sig??

Annonce