{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når en kat slikker
  • #1   7. jul 2006 Altså, Røskva vasker mig. Når jeg nusser hende, begynder hun at slikke mig op og ned af armen... Ligesom når Oliver slikker hende, så slikker hun også ham. Tror bare at der er en måde at gengælde kærtegnene på...

Røskva er så blevet så "udspekuleret" at hun, når hun vil nusses, slikker mig, for så ved hun at jeg nusser hende.. Ehh, håber det giver mening, for kan ikke formulere det på andre måder...

Men det er ihvertfald sådan hun kommunikere at hun vil nusses. Hendes mor og mormor gør det samme, så det må jo ligge til familien smiley

• #2   7. jul 2006 Ville sige præcis det samme som cemile:-)) Tror bare det er deres måde at nusse/"kærtegne" dig på.. Og ja oliver gør os gengæld- når man nusser ham.. Og han gør det ved alle, lidt pinligt når manden fra stofa står her- og katten begynder at slikke:-))

• #3   7. jul 2006 Den mangler salt. Husker du i denne varme tid, at salte dens foder en lille smule

• #4   7. jul 2006 jah smiley tænkte også på det måske var noget med kærtegn smiley
    Camilla... har egentlig ikke tænkt på at salte dens mad... bare på tørfodderet ?

• #5   7. jul 2006 Camilla- har du et eller andet link hvor man kan læse mere om saltmangel?(altså ikke tvivl- blot int.:-)) Kender det fra andre dyr- dog ikke lige katte..

• #6   7. jul 2006 Inden for katte verden siger man jo at den kat der slikker de andre mest er den der er lederen for at lade sig slikke betyder man er underdaning..... det har jeg hørt fra et klogt hovede..... Ved ikke om det er det samme over for mennesker....

Naja

• #7   7. jul 2006 De slikker salt/mineraler.

Kommentér på:
Når en kat slikker

Annonce