{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.501 visninger | Oprettet:

Aflivning af urenlig kat? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har to killinger (han+hun) og moren. Ligefra hannen var 6 uger gammel, har han tisset overalt. De er 17 uger nu og i stadig nu tisser han vitterligt alle steder (sofa, gulv, stole, tastatur osv.).
Han har været hos dyrlægen, alt var fint, bortset fra en urinvejsinfektion, som han fik penicilin mod (de sagde han havde lidt blod i urinen). Jeg har forsøgt med: flere kattebakker, feliway, lukke ham udenfor, holde ham væk fra soveværelset, intet har hjulpet.
Nu har jeg snakket med dyrlægen igen, som siger at han skal til endnu et tjek (men for mig virker det som om de er penge griske og ikke tager ham alvorligt/mig alvorligt). Ikke fordi de vil se ham igen - men fordi de første gang tjekkede ham og sagde alt var fint + at de ikke kunne fortælle noget som helst om hvad der kunne være galt.
Derfor har jeg taget kontakt til 2 andre dyrlæger, som begge mener jeg skal få ham aflivet - fordi det bl.a. Er kommet i så tidlig en alder. De mener ikke at det vil hjælpe at gå ham kastereret, hvilket ellers var den sidste udvej jeg kunne komme på. Derudover siger de - at der er så mange katte, og hvis de har den mindste skavank bliver de aflivet på internaterne.
Det var meningen jeg ville beholde begge killinger, men nu har den boligforening jeg bor i selvfølgelig lavet en ny regel om 1 husdyr pr. husstand.
Derfor tænker jeg at der nok ikke er nogen som vil have en uren killing, så hvad gør jeg?
Det underlige er at han nogle gange tisser i kattebakken, det ligner ikke han på nogen måde kan være stresset eller har nogle adfærdsproblemer. Jeg elsker virkelig den kat, men jeg vil ikke lade ham lide (enten hvis han har ondt, eller kommer et sted hen hvor de ikke kan tage hensyn til hans problem).
Er det mest humane at få ham aflivet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aflivning af urenlig kat?
  • #1   16. sep 2015 Der er ingen der vil have en urenlig killing - jeg ville i hvert fald ikke

    Jeg kan godt forstå dine tanker - jeg ville have gjort mig de samme.

    Jeg tror heller ikke det hjælper at kastrere ham

    Er han født hos dig - eller en du har passet, eller?


  • #2   16. sep 2015 Er glad for andre har de samme tanker, for jeg føler mig så kold og kynisk smiley
    Nej jeg ville heller ikke anskaffe mig en urenlig kat, jeg reddede en kat fra aflivning for 7 år siden, som ikke var renlig og det er godt nok hårdt arbejde.

    Ja han er opvokset hos mig, fik de to killinger med moren, som jeg har haft i 4 år smiley Jeg tænker om at det kan være han er født med en fejl, da han tissede og sked under sengen og møbler i starten og senere sked han i kattebakken og tissede slet ikke i Bakken.


  • #3   16. sep 2015 Du skal nok forvente at vi er ret alene med det synspunkt. Der er bare ting jeg ikke kan og vil acceptere.

    Har opdrættet omkring 200 killinger - ikke en har været urenlig: Jeg spurgte til forløbet da det ofte ses på katte der er taget for tidlig fra - eller er meget stresset.

    Det er ulideligt at leve med - sikkert også for katten - og hvorfor - det er nok svært at finde en forklaring på - men der kan være "fejl" på ham - det kan være fysisk eller psykisk - eller begge dele.

    Bearbejd dine tanker og tag en beslutning


  • Hittemis
    Hittemis Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 29
    #4   16. sep 2015 Jeg har en killing i pleje med samme problem. Jeg har givet ham en pille Protexin Cystophan Capsules for Cats hver dag i 1½ uge, og det er begyndt at virke nu. Jeg læste en masse positive anmeldelser på nettet fra katteejere, som havde stået i samme situation.

    Det koster ca. 70 kr. for en måneds behandling: http://www.vetuk.co.uk/pet-cystitis-cat-cystitis-treatments-c-5_7_1280
    Den smager rigtig godt. Han spiser den helt af sig selv. Men ellers kan den åbnes og strøs ud på foderet.

    Du kan jo prøve det. Og ellers så nej, så er der ingen, der ønsker en urenlig kat. Det skal da så være nogen, der vil have en staldkat.


  • #5   16. sep 2015 Når han stort set aldrig har været renlig og har fået en urinvejsinfektion i så tidlig en alder, så vile jeg nok også sige farvel allerede nu, for chancen for at han nogensinde bliver renlig er meget lille, det er sikkert for ham blevet en dårlig vane fordi det på et tidspunkt har gjort ondt at tisse og han derfor har fået en avation mod kattebakken.

    Trist at skulle sige farvel, men eneste mulighed for et nogenlunde liv for ham vil være som gårdkat og igen så er der den med urinvejsinfektioner som sikkert ville komme igen flere gange i hans liv, og det kan være en sej og bekostelig affære, tro mig har selv en kat på 8 år som har haft det flere gange siden hun var 3 år.


  • #6   16. sep 2015 P.S min får cystophan hver eneste dag, det forhindre ikke urinvejsinfektion men mindsker tilfældende, min har skam haft blærebetændelse trods cystophan smiley

  • #8   16. sep 2015 ja til aflivning har haft det samme problem her, men det løstes med at katten blev ladekat, han bor stadig med alle sine damer derude....

    profilbillede
  • #9   16. sep 2015 Er det de her piller? smiley

    profilbillede
  • #10   16. sep 2015 Jeg ville også aflive, for du har jo prøvet alt.
    Med hensyn til nye regler i en boligforening, så kan de ikke ændre på der for dig, hvis du har en skriftlig aftale om, at du må have de katten du har, så må de blive hos dig til de ikke er her mere, men du må kun skaffe ny kat i forhold til de nye regler.


  • #12   16. sep 2015 Ja, dyrlægen sagde også at hvis det blot er urinvejsinfektion han har haft og stadig tisser alle vegne, så kan det være fordi han forbinder kattebakken med noget der gør ondt, og at det derfor vil være næsten umuligt at få ham renlig.

    Moren og begge killinger deles om bakker, jeg har 3 i alt, en ovenpå og to nedenunder.

    Jeg står i den situation at jeg meget hurtigt skal få træffet en beslutning, for imorgen skal jeg bestille tid til de to hun katte kan blive steriliseret i næste uge og ja, enten en kasteration af hannen eller aflivning smiley


  • #13   16. sep 2015 Jeg har desværre ingen skriftlig aftale smiley

    Ja de kommer alle 3 ud, moren er ude rigtig mange timer, men jeg kalder altid killingerne ind hvis jeg skal gå - de er som regel ude 1-2 timer ad gangen. Så de har ikke været ude hvis ikke jeg er hjemme. Mon det ville hjælpe hvis jeg bare lid dem være ude lige så snart de lyster :s


  • #15   16. sep 2015 # 9) Jeg tror det er en anden variant. Den Hittemis linker til står der 'cystitis' på.

    EDIT: nu klikkede jeg igen på Hittemis' link, og nu kommer den der 'sprinkler' frem :-S


  • #16   16. sep 2015 har du prøvet at skifte bakker efter hans urinvejsbetændelse?

    jeg ved at der er mange som har haft gode resultater med at sætte katten i bur (hundebur i god str ) med bakken i de perioder hvor der er problemer
    min egen dyrlæge var faldet for en af kattene på kv hvor jeg var. desværre havde den samme problem som din. hun valgte dog at tage den med hjem, og så blev den sat i bur med bakke. Og det virkede.

    når du har boet der i længere tid, så gælder reglerne ikke for dig. det gælder kun for nye katte


  • #17   16. sep 2015 Det kunne måske være en mulighed med et bur, hvor længe skal den så sidde ad gangen? Og hvad med de andre to katte, altså må det være i et rum hvor de er?

    Okay, det skal jeg da lige have undersøgt med boligforeningen så smiley


  • #18   16. sep 2015 Nej har ikke prøvet at skifte bakke efter urinvejsinfektion, må lige købe to nye imorgen smiley


  • Hittemis
    Hittemis Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 29
    #21   16. sep 2015 Det er dem her, jeg læste gode anbefalinger af og selv bruger: http://www.vetuk.co.uk/pet-cystitis-cat-cystitis-treatments-c-5_7_1280/protexin-cystophan-capsules-for-cats-p-5760

    Jeg linkede bare til hele kategorien, da det kunne være, at du ville prøve nogle af de andre. Jeg ved ikke om der er forskel dog smiley

    Har du prøvet med noget andet grus? Prøv evt. noget meget fint, sand-agtigt noget. Du kan forresten købe noget man drysser ud over kattetoiletter, som tiltrækker kattene og giver dem lyst til at besørge i bakken. Skal lige se om jeg kan finde navnet. Købte det for nogle år siden til vores egne katte, da jeg troede at det var svært at renlighedstræne killinger, så har aldrig brugt det.


  • Hittemis
    Hittemis Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 29
    #23   16. sep 2015 Det hedder "Precious Cat Ultra Litter Attractant".
    Beskrivelsen lyder:
    Precious Cat Ultra Litter Additive contains a scent that naturally attracts cats and kittens to use the litter box. Non-use of the litter box is the number one behavioral reason cats are abandoned, abused, and placed in shelters. Designed for cats that are not using their litter boxes. Precious Cat Ultra litter Attractant is the only litter attractant to provide a clinically tested and consumer proven solution.

    Du kan købe det her for 100 kr: http://www.amazon.co.uk/Precious-Cat-Ultra-Litter-Attractant/dp/B000PKUUU0/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1442427744&sr=8-1&keywords=Precious+Cat+Ultra+Litter+Attractant


  • #24   16. sep 2015 Når han har været urenlig siden han var en lille killing, så er aflivning bedre en at sende sorteper videre til andre.
    Det er på ingen måde kold og kynisk, men det bedste du kan gøre for ham..

    Men forstår dig godt, det er på ingen måde behageligt at skulle tage beslutningen og der vil gå et stykke tid efter, hvor du vil tænke mange gang, "var det nu den rigtige beslutning". Jeg taler af erfaring, da jeg for 6 år siden, selv stod i samme problemstilling, dog med en voksen kat.

    Sender dig mange tanker smiley


  • Hittemis
    Hittemis Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 29
    #26   16. sep 2015 Er grunden til at du skal tage beslutningen inden i morgen, at du får en særlig rabat på kastrationen, som du ikke kan få hvis du venter?

  • #27   16. sep 2015 han skal bare sidde der når du ikke har opsyn med ham. altså også om natten
    de andre må gerne være der bare han ikke lige stresser vild af det.men igen hvis du selv holder øje ja så må han jo gerne være sammen med de andre


  • #28   17. sep 2015 Vil forsøge at rengøre bakkerne i rodalon smiley

    Har prøvet meget forskelligt grus, lige nu bruger jeg også noget sand ligende smiley

    Da det er kattens uge næste uge har jeg valgt netop der til at få begge hunkatte steriliseret, chippet, øremærket osv.
    Altså det er heller ikke livsnødvendigt for mig at tage beslutningen imorgen, men jeg vil gerne have ham kastereret hurtigst muligt (hvis jeg skal beholde ham) fordi han er begyndt at hoppe på den anden. Samtidig følte jeg at jeg havde prøvet alt - men synes egentlig jeg har fået nogle gode råd som jeg nok lige vil forsøge med inden smiley


  • #29   17. sep 2015 Du skal lige være opmærksom på at rodalon er MEGET giftigt for katte, så ingen katte i nærheden mens du gør kattebakkerne rene smiley

  • #30   17. sep 2015 Hvis du påtænker at give ham lidt længere tid, så ville jeg kigge lidt på hvordan dine bakker ser ud, er de alle 3 ens i udformingen ? Altså er de alle med låg, er der svingklap i alle eller hvorledes - det kan tænkes at du skal have en helt anden type end dem du har - måske en plastkasse uden låg, som han skal hoppe op i - den vil han måske ikke forbinde med smerte - hvis det er det, der har været problemet smiley

  • #31   17. sep 2015 Jeg har haft en voksen der var så rad for bakker at hun ikke turde sætte sig i dem. Og alle 4 var forskellige. Og hun blev endnu mere urenlig hvis man forsøgte at sætte hende i en bakke. Sætter han sig det samme sted hvis du lader ham være. Hvis han gør det er det højst sandsynlig forbundet med bakken. Jeg kender kun problemet fra voksne og ved ikke om en killing kan nå at udvikle en så udtalt angst for bakken. Den jeg havde hun satte sig faktisk samme sted hver dag i min brusekabine ved siden af to bakker. Og så handler det måske mere om angst.

  • #32   17. sep 2015 Det virker ikke som om han er angst for det, nogle gange går han op og skraber og dufter også går han igen og lidt efter sætter han sig et helt andet sted.
    Jeg forsøger altid at holde bakkerne rene og med nyt grus.
    Alle 3 bakker er uden låg og klap, men de er forskellige i både form, højde og størrelse smiley

    Han virker faktisk dybt interesseret i bakkerne, for HVER gang jeg tømmer eller skifter grus, så kommer han løbende og sidder pænt og kigger.
    Og hvis de andre katte går i Bakken, så sætter han sig nogle meter fra og observerer smiley


  • #33   17. sep 2015 Man kan faktisk også gøre bakkerne for rene smiley hvis de ofte vaskes i sæbe mm. Og alt grus skiftes, dufter de jo slet ikke af " her tisser vi"
    Den må selvfølgelig ikke stinke, i vores næse, men hvis bakken får tørret kanter, og alle klumper fjernes 1-2 gange dagligt, så behøver man ikke bundskifte og vaske hele tiden.

    Hvis han tisser samme steder, så sæt bakken DER, også hvis det er midt i sofaen,,, så kan den gradvist flyttes hen hvor i syntes det er mere hensigtsmæssigt.

    Men jeg er nu ikke overbevist om, at der er noget mere som bare lige løser problemet ?


  • #34   17. sep 2015 Jeg vidste faktisk ikke man kan gøre dem for rene, men det giver god mening smiley

    Der er ingen faste steder den tisser smiley

    Jeg har snakket med dyrlægen idag om hvad han mener. Altså om hvorvidt han skal til undersøgelse igen, kastereres eller aflives. Han var meget i tvivl og ville snakke med en anden dyrlæge og derefter kontakte mig, så nu venter jeg spændt på svar smiley


  • #35   17. sep 2015 Jeg tror det er de færreste som ved det kan give et problem, og jeg tror det er sjældent, men læste om det i en ( tror den var amerikansk) artikel, men det er længe siden og har ikke fundet den igen.
    Men lugtesansen er meget vigtig for katte, og de kan lide lugten af dem selv smiley det giver trykhed.


  • #36   17. sep 2015 Opdatering: Jeg skal aflevere en urinprøve til dyrlægen. Hun mente at der højst sandsynligt er noget fysisk galt med ham, da det begyndte i så tidlig en alder.
    På onsdag skal jeg så op med ham og der bliver han så enten kastereret eller aflivet - så får han den store tur med undersøgelse og svar på urinprøven. Samtidig bliver de to hun katte steriliseret og mærket smiley
    Så nu krydser jeg bare fingre for det ikke er noget alvorligt og jeg får ham med hjem igen!! smiley


  • #37   17. sep 2015 "nogle gange går han op og skraber og dufter også går han igen og lidt efter sætter han sig et helt andet sted. "

    Måske kan han ikke lide fornemmelsen af gruset. Hvis urinprøven ikke viser noget galt, ville jeg forsøge med en bakke med kun en avis ... eller måske jord....





  • #39   17. sep 2015 Jeg har prøvet med en masse forskelligt grus, men det var en god ide med jord eller aviser, det har jeg ikke lige tænkt på smiley Har også overvejet noget grus som er sådan 'træ pille agtigt', ved ikk lige helt hvad det er.

    Jaa jeg kunne også mærke jeg ikke ville have det godt med at få ham aflivet uden at vide om han er syg smiley Så det føles rigtig dejligt at få ham undersøgt igen inden bedlutningen bliver truffet smiley


  • #40   18. sep 2015 Man må næsten håbe, at det er en urinvejsinfektion, der kan kureres med antibiotika.

    Nok ikke så sandsynligt at avis, jord eller træpiller kan løse urenlighedsproblemer, men det var da et forsøg værd ... (jeg har da én gang læst om en kat, der var urenlig i mange år, men som blev renlig, da hun fik aviser i stedet for kattegrus).


  • #41   22. sep 2015 Gode nyheder!! smiley

    De sidste 5 dage har han tisset i bakken, bortset fra en enkelt gang hvor han satte sig lige ved siden af.
    Jeg rengjorde alle bakker i Rodalon, kom nyt helt fint grus i. Nu kommer vidundermiddelet: jeg dryppede nogle baldrian dråber i kattebakken som tiltrækker katte.

    Så nu er det slut med tisseriet!! :D??
    (Han skal dog alligevel til dyrlæge imorgen som skal tjekke ham og have en urinprøve)


  • annika ..
    annika .. Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 111
    #42   23. sep 2015 Kan ikke tro det er sandt det jeg sidder og læser lige nu.!

    Du vil slå et andet levende væsen ihjel, fordi han er urenlig?
    Jeg kan slet ikke beskrive hvad det er for nogle følelser jeg sidder med lige nu...

    Men først og fremmest, lever den stakkel endnu? For hvis det kommer så vidt at du vil aflive ham, så skriv først til mig. Vil gøre mit til for at give ham et andet hjem, så han kan leve videre, og få det liv han fortjener.
    Lov mig du giver ham en chance først, ved at kontakte mig.


  • #43   23. sep 2015 Jeg forstå dig...
    Har selv en bengalske hunkat som her for en måned startet på det samme dog tisser hun kun i seng og kun på min side??
    Vi har her for 14dage side fået hen stiralisere og må desværre sige at hun gør det stadigvæk>:(
    Vi har snakket med stort set alle omkring det og prøvet alt... hun får 14 dage mere og er det ikke stoppet så må hun desværre væk


  • #44   23. sep 2015 Har en hun kat på 1 år. Har også kattebakken i brusekabinen, og hun vil ikke bruge Bakken hvis der er blevet tisset i den flere gang. Hvis jeg ikke søger for at der er rent grus næsten hver dag, sætter hun sig udenfor Bakken. Hun har også mulighed for at gøre det udendørs.

  • Hittemis
    Hittemis Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 29
    #45   23. sep 2015 Inden I kommenterer, så læs lige TS's opfølgning smiley Problemet er jo løst smiley

  • #46   23. sep 2015 Aflivning var min aller sidste udvej.
    Men han LEVER og han bliver IKKE aflivet smiley

    Han er blevet næsten 100% renlig, så problemet er løst smiley

    Lige nu er han hos dyrlægen med sin søster og mor og blive neutraliseret, chippet, øremærket, vaccineret og tjekket urinen.
    Og jeg har allerede fundet en rigtig sød familie som kender til hans problem, de bor lige til en mindre skov med søer og marker og de har forelsket sig i de to killinger, så han får et fantastisk liv sammen med sin søster ??


  • PernilleM
    PernilleM Tilmeldt:
    dec 2012

    Følgere: 2 Katte: 4 Svar: 2
    #48   23. sep 2015 Urinvejsinfektion kan sagtens være grunden til han er uren.
    Min kat begyndte også at tisse (ofres i vasketøjskurven) kan blev tjekket og havde ueinvejdinfwktion. Det tog os næsten et halvt år, og en masse pencelinkurer før han blev rask. Han har været 100 % renlig efter han er blevet rask igen.
    Vi fik at vide af dyrlægen at katte helst ikke viser smerte, så deres måde kan være at tisse andre steder. Jeg ville mene du skulle fortsætte med dyrlægetjek og pencelin smiley


  • #49   23. sep 2015 Ja det er rigtigt smiley
    Men han har også haft urinvejsinfektion før, hvor han fik penicilin, så nu er jeg spændt på urinprøven han har fået taget idag.
    Men jeg tror ikke der er noget galt, han er jo begyndt at tisse i bakken. Tror han har forbundet bakken med smerte førhen og derfor har tisset andre steder, men nu tisser han kun i Bakken smiley


  • #51   23. sep 2015 Kan være han kun vil have helt fint grus. Fortæl det til hans kommende ejere, og fortæl dem også, at masser af væske (i form af vådfoder og el. kød) virker forebyggende på urinvejslidelser.

    Giv endelig en opdatering på hvad urinprøven viste, og hvordan det går i hans nye hjem, når den tid kommer smiley


  • #52   23. sep 2015 Pernille H - Du skriver I har prøvet alt - hvad er 'alt' mere konkret?

  • #53   23. sep 2015 Nu loggede jeg bare lige ind fordi jeg har læst hele tråden og vil bare sige at jeg synes du er super sej Stephanie! Det er sjældent at folk går SÅ langt for sin kat (os katte-elskere undtaget) med alt det arbejde og forskellige løsninger du har prøvet. Stort ros til at du vil få dem kastereret/steriliseret også - jeg kan ihvertfald mærke at du elsker dine missere smiley

    Jeg ved selv hvor træls det kan være med en uren kat - og den der dr. dyr er altså ikke helt billig i længden. Men sådan er det jo når de er ens babyer smiley


  • #54   23. sep 2015 Tusind tak Amanda, hvor er det sødt sagt! smiley
    Ja de er bare ens små babyer!! smiley

    Opdatering: Jeg har fået kattene hjem og det er bare gået super godt! Urinprøven var helt fin, han havde et lidt højt protein indhold i urinen, men det var ikke noget til bekymring smiley


  • #56   24. sep 2015 Tusind tak Mülle!! smiley smiley

  • #58   24. sep 2015 Simone, bedre at du læste alle kommentarene igennem inden du svarede smiley
    Hanmissen har det godt og han tisser hvor han skal igen, har Stephanie S allerede skrevet til os smiley

    Stephanie S, glæder mig at læse at du forsøgte mere inden bare at aflive ham, Har selv en gammel tøs som tisser (og skider) hvor det passer madamen og andre gange går hun i bakken. Om bakken er ren eller lige tømt eller der er noget, det er lige meget. Tror min sidste udvej er at hun skal være udekat, selvom hun aldrig har været udekat før, hun er født hos mig og valgte at beholde hende af de tre killinger, hendes brødre har det dog super godt smiley
    Men Miw er bare min lille sære tøs. Det er dog møg irriterende at hun laver den ballade på den måde, men elsker hende sgu så højt og sidst en urinprøve blev lavet var der intet med hende og hun har ikke sukkersyge eller andet. Og virker glad og sund og rask. Så det er bare en dum vane hun har.
    Og mit eget dilemma kommer så i at sidst hun fik bare lidt kulde fra en kold altan fik hun krystaller i urinen. Nu er jeg flyttet i hus, der er en kattelem, men frygter bare at kulden starter det hele forfra med krystaller igen smiley
    Men må tage forsøget og håbe. Hun er nu 7 år og er neutraliseret. Men kan ikke lide tanken om at skulle sige farvel når det er det der er galt. Jeg valgte at beholde hende og har nu i 2 år taget det som det sure med det søde. Hun er mor glad og elsker at ligge og putte og nusse. Hun har dog ikke adgang til soveværelset mere da hun sked i min seng i min gamle lejlighed. Så der skal hun ikke op.
    Men håber alt god for din lille hanmis og hans nye hjem smiley
    Ps. Da du har en lejekontrakt er det dit bevis for at du går under de tidligere regler for husdyr. Jeg var ude for det samme selv før i tiden og jeg spurgte dem hvad jeg skulle gøre når jeg havde mere end en.
    Og fik af vide at jeg skulle flytte væk og tilbage igen før den nye regel trådte i kræft for mig smiley
    Håber du kan bruge det til lidt smiley


  • #60   28. sep 2015 Du kunne jo se sarkasmen i min blinkende smiley istedet for at pisse sådan af og lukke en gang bralder ud.
    Du er ikke ene om at få den flere dage efter emnet er startet op, jeg tjekkede blot selv datoen inden jeg skrev, da jeg har set det ske flere gange og så at der var mange der havde skrevet og valgte derfor blot selv at læse alt igennem inden jeg skrev en kommentar. Netop fordi jeg selv opdagede det med datoen. Det tænker man ikke over hver gang, men ingen grund til at overfalde mig for at være sarkastisk. Utroligt at folk ikke kan se hvad smileys betyder mere i denne teknologiske verden, vorherre bevars da smiley
    Siger ikke alle skal tjekke dato eller læse alle kommentarer, det er der flere der ikke har gjort derfor har skrevet som dig, selvom der var skrevet at katten har det godt.
    Og min søndag var fremragende smiley smiley


Kommentér på:
Aflivning af urenlig kat?

Annonce