{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Så måtte vi til dyrlægen! {{forumTopicSubject}}

Efter en 3-4 dage hvor Kiwi havde haft dårlig mave tog vi til dyrlægen med ham i mandags! Vi havde prøvet alt fra A38 osv inden da, men ingentind hjalp. Hos dyrlægen fik vi noget zoolac fordi Kiwi udover maven virkede frisk men det hjalp desværre ikke og i dag da jeg kom hjem lå missen på tæppet og hostede, prustede og nøs som om han ikke kunne trække vejret. Han havde hevet lidt efter vejret et par gange i går men jeg troede det var varmen fordi det kun skete kort et par gange, men i dag kunne jeg med det samme se at det ikke kunne være det fordi det var næsten konstant! Så jeg ringede til dyrlægen og vi tog derned med det samme!

De er ret sikre på det er en virus eller en infektion så han fik en sprøjte dernede og nogle piller med hjem og så håber de på det bliver bedre over weekenden! Hvis det bliver værre skal vi komme derned i morgen og hvis det ikke bliver bedre skal vi komme på mandag. Han har ligget og sovet og prustet lige siden vi kom hjem - jeg håber virkelig han får det bedre i løbet af aftenen!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så måtte vi til dyrlægen!
  • #1   7. jul 2006 Der er ski ikke noget værre end en kat/et dyr/et barn, der ikke kan fortælle hvad der er i vejen, og man ikke kan fortælle det at nu skal der ske noget. Hvis Kiwi bare kunne tale, så kunne I måske få en forklaring på hvorfor han reagere sådan. Sådan har jeg tit tænkt, når dyret/barnet fejler et eller andet, men ikke er i stand til at fortælle hvorfor... Man føler sig så magtesløs.

Jeg håber virkelig, virkelig at det bliver i orden,og at du kan skrive i næste uge, at det går bedre...

Jeg krydser finger....

• #2   7. jul 2006 Håber den lille mand kommer sig og får det bedre...har ikke rigtig nogle gode råd ud over super forkælelse men det er jeg ikke i tvivl om at han allerede bliver.

• #3   7. jul 2006 Nej hvor er det dog synd for ham.
    Jeg håber sandelig at det hjælper med den medicin.
    Giv ham et rigtigt stort knus fra mig, og så GOD BEDRING med ham.

• #4   7. jul 2006 Tak skal i have allesammen smiley Jeg ville også ønske han kunne tale og fortælle hvor det gør ondt... Og forkælet det bliver han!

• #5   7. jul 2006 Starkels lille pus... Krydser fingre for ham :0)

Kommentér på:
Så måtte vi til dyrlægen!

Annonce