Så måtte vi til dyrlægen! {{forumTopicSubject}}
Efter en 3-4 dage hvor Kiwi havde haft dårlig mave tog vi til dyrlægen med ham i mandags! Vi havde prøvet alt fra A38 osv inden da, men ingentind hjalp. Hos dyrlægen fik vi noget zoolac fordi Kiwi udover maven virkede frisk men det hjalp desværre ikke og i dag da jeg kom hjem lå missen på tæppet og hostede, prustede og nøs som om han ikke kunne trække vejret. Han havde hevet lidt efter vejret et par gange i går men jeg troede det var varmen fordi det kun skete kort et par gange, men i dag kunne jeg med det samme se at det ikke kunne være det fordi det var næsten konstant! Så jeg ringede til dyrlægen og vi tog derned med det samme!
De er ret sikre på det er en virus eller en infektion så han fik en sprøjte dernede og nogle piller med hjem og så håber de på det bliver bedre over weekenden! Hvis det bliver værre skal vi komme derned i morgen og hvis det ikke bliver bedre skal vi komme på mandag. Han har ligget og sovet og prustet lige siden vi kom hjem - jeg håber virkelig han får det bedre i løbet af aftenen!
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.457
Jeg håber virkelig, virkelig at det bliver i orden,og at du kan skrive i næste uge, at det går bedre...
Jeg krydser finger....
feb 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 2 Svar: 160
apr 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 6
Jeg håber sandelig at det hjælper med den medicin.
Giv ham et rigtigt stort knus fra mig, og så GOD BEDRING med ham.
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 54
jun 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 122
Så måtte vi til dyrlægen!