{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

ledt hjælp til hjem klørs af kat {{forumTopicSubject}}

ja det jeg bor i tyskland ( schleswig )

jeg er i danmark lig nu op hved min farmor og farfar i ødum det er 255 km hjem og jeg har fod en sød lille klille på 9 uger men jeg har ikke nogen katte kas med her op

sår jeg vil lig hør om jeg kan tag en kase med et teppe i og noget vand og sår kør hjem med den ud at den lide over last ??

K.H john

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ledt hjælp til hjem klørs af kat
  • #1   8. jul 2006 hejsa

det ka du sagtens, det er bare ikke den bedste ide, bla fordi katten jo ka blive skræmt og begynde at kravle rundt omkring i bilen osv, derfor vil jeg foreslå at i køber en billig transportbox til den lille mis

• #2   8. jul 2006 tigger

ja men det er ikke til at skaffe en dag vi kør hjem mag tille .

men vis jeg nu lave ledt holle i kassen og spenne den fats alse kassen kan det sår ikke går vis jeg også holle nogen pasove på vej ned

• #3   8. jul 2006 jeg syntes uanset hvad du gør skal kassen være i kraftig kvalitet og med masser af udluftningshuller osv og så skal den være lukket så katten ikke ka komme ud osv og husk for alt i verden vand, vand vand, især i den varme der blir i sådan en bil

• #4   8. jul 2006 Tilde J

aldt den den skal har har den fod sig ham jeg skal hendt kat hved

• #5   8. jul 2006 tigger

kasse får en masse holle og kat får masse af vand og sår holle jeg en mange gan oner vejs får at gid den frisk vand og sår vil kærsten seder om bag hved den helle vej hjem

• #6   8. jul 2006 john j- så går det nok, men som andre osse sir er det lige tidligt nok at tage missen med hjem

• #7   8. jul 2006 - ˜”°*º• Britta •º*°”˜ -

mor har arelle 2 ny og nen er fra 1 mej den jweg skal hendt og den vil passe godt til vos palle som er man ensom efter bølle ikke eer hos os mer

og vi er 2 i bil sår den lille ny mis kan seder på skød og rendt rondt på bag sed vis den vil smiley

• #8   8. jul 2006 • • • • NAN savner Vippe & Co. • • • •

vi kør ,med vindu men 1 cm open og sår seder kærsten med den sår skal det nok går smiley

• #9   8. jul 2006 • • • • NAN savner Vippe & Co. • • • •

ja vi tag en masse kol vand men og det er lede vi har i bil sår fok det vis den får et udhel på dem det er nemdt og vask af igen

rende med at den komme her en 2 dag efter den er komme hjem til os smiley

• #10   8. jul 2006 jamen, vil da ønske jer held og lykke med missen og god tur hjem

• #11   8. jul 2006 tigger

jo tak det er jo ledt langt hjem når man skal kør 255 km smiley sår vi har masse af vand med smiley

• #12   8. jul 2006 i skal har mange tak får hjælp alle sammen smiley

vi kør hjem til tyskland på mandag og det hendet vi vos ny medlem i vos lille farmille smiley

render med at vi seder lille puske en på tisdag og til den tid har vi også fonne et anne naven til hin / ham kan ikek huske hvad det er lig nu smiley

men nok en gan 1000 tak får hjælp smiley

• #13   8. jul 2006

• #14   9. jul 2006 hmm sidder lige her og undre mig vildt over at ingen reagere på at denne misling kun er 9 uger????
    findes der en GOD forklaring på at den lille stakkel blir taget fra sin mor 3 uger før tid??? Det er da ikke helt oki er det... og må man overhovedet medbringe en kat over grænsen, bare sådan lige? Tror jeg heller ikke er helt oki. men mangler ihert fald svar på hvorfor katten tas fra sin mor allerede nu.

• #15   9. jul 2006 hmm nå.... intet svar på det... så må jeg jo bare blive ved med at undre mig ;o)))

• #16   10. jul 2006 ja det så jeg nu godt ved nærmere efterlæsning men der havde jeg skrevet mit første indlæg ;o))) sorry....

Kommentér på:
ledt hjælp til hjem klørs af kat

Annonce