{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

udegående til delvis indegående kat? {{forumTopicSubject}}

Vi har fået et ultimatum. Enten skal Oliver holde sig på egen jord, ellers bliver han fjernet.

Det er vores nabo som har sagt det. Læs evt. dette indlæg: http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=13384

Nu er mit spørgsmål bare hvad vi kan gøre for at Oliver vil acceptere indelivet? På mandag får vi indhegnet vores lille have (15 kvm), men den er jo intet i forhold den frihed Oliver normalt har haft. Han er i forvejen aldrig inde om sommeren, der ligger han rundt omkring og nyder solen.
Han har været inde siden kl 13 idag, og han er allerede ved at få spat. Har haft ham ude i sele, men han er godt nok utilfreds.

Så hjælp os, kære KG'ere: Hvad kan vi gøre for at Oliver kan få det godt igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udegående til delvis indegående kat?
  • #1   8. jul 2006 Jeg håber det smiley Ligenu ligger han på gulvet og knurrer af os alle sammen... han er uudholdelig når han ikke får lov til at komme ud.. prøver lige med selen en gang til smiley

Apropos det med at blive kørt ned er det egentligt aldrig noget vi har tænkt på mht Oliver... Han er en af de katte som altid, ser sig for ved veje og stier. Han stopper faktisk op og glor og går hellere end gerne en omvej for at undgå veje... Har nok noget at gøre med at da hans forrige ejer havde ham blev han kørt over 2 gange.. han har nok lært lektien... :S Plus at her næsten ingen biler kører... det er en lukket villavej og der render altid børn på vejen, så hastigheden er nok på 10 km/t...

• #2   8. jul 2006 MC Missen S: Jeg har læst mark- og vejfreds loven igennem og loven er helt og holdent på hans side.. og nu har han givet mig en advarsel omkring Oliver, så han har ret til at få ham aflivet næste gang han ser ham på sin grund...

• #3   9. jul 2006 Ja, forhåbentligt smiley Nu har han lige knurret af os igen og sat en meget sigende pote på kærestens ben.... LOL og nu opgav han.. vi kan jo ikke rende ud og ind med ham hele tiden (har flækket en storetånegl, så det bliver ikke MIG der vader med ham)

Men det bliver skønt når han kan komme ud i haven... så får Røskva og killingerne fred for det gamle knurre-chartol smiley

• #4   9. jul 2006 Ja, vi har hermed omdøbt ham fra "Fedeberg" til "Gnavpot" smiley Når han er sit gamle jeg igen, kan han måske få fedeberg tilbage smiley

• #5   9. jul 2006 Det ville nok være lidt synd for børnene.. nej stik mig hellere en kæb og et lovet amnesti, så skal han få smiley

• #6   9. jul 2006 kæb = kæp smiley

• #7   9. jul 2006 begge mine misser har ca 30 kvm have at boltre sig på og det tror jeg passer dem udemærket, jeg har plantet lidt buske og småtræer som de ka udforske.
    bare få hegnet haven inde i en fart, så slipper du også for tanker om at kattene løber væk osv

• #8   9. jul 2006 Jeg må jo prøve smiley Er en nar i en have.. er normalt god med dyr, men planter dør som fluer for mig.. pånær min Skarpe Tunge, men den er også over 120 år gammel, så der skal meget til smiley

Kan jeg egentligt lade de andre katte komme derud også? De skal jo med i lejlighed på et senere tidspunkt....

Kommentér på:
udegående til delvis indegående kat?

Annonce