{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Sidste operation! {{forumTopicSubject}}

Så er Røde hjemme igen efter 5 og sidste operation, det er gået godt.
Den sidste kindtand havde stort set ingen rod tilbage, 2 af hjørnetænderne var også godt angrebet af FORL, mens den sidste var svær, at få ud fordi den havde fuld rod endnu.
Han faldt lige i søvn i en lille skål med vådfoder smiley han er træt nu, han holder sig altid vågen og frisk hos dyrlægen og på vejen hjem, men han sover snart og det bliver nok resten af dagen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidste operation!
  • #1   15. okt 2015 Lige et billede mere smiley han ser godt nok sølle ud smiley men i morgen har han det meget bedre.

profilbillede
  • #3   15. okt 2015 Du må regne med, at når Gaia har FORL, vil hun skulle af med flere tænder, men det kan ikke ses uden rønken, det får Røde og Mitti taget hver gang, dog ikke denne gang, for de skulle jo bare ud.
    Mitti's udvikler sig langsommere, så han skal først igennem det til marts igen, så det vil være godt hvis han kan nøjes med en operation om året smiley for Røde er godt mok en dyr herre og over kort tid, men nu håber jeg han bliver helt smerte fri, når han bare er helet og tråden er opløst.

• #5   15. okt 2015 øv, stakkels røde. godt det er overstået nu. smiley

• #7   15. okt 2015 Dejligt at det er overstået, håber den flotte røde hurtigt er på dupperne igen smiley
    Det er min røde MC Cæsars tur på mandag, resten af tænder og eventuelle rodrester skal opereres ud. Frygter lidt for healing tiden, hvor længe plejer der at gå med dine missere? Og hvad måtte du betale for rodrester? Det samme som pr tand eller? Frygter lidt at regningen stiger fra 6000,- til det dobbelte. Men sådan er det jo.
    På forhånd tak for hjælpen og god bedring til din smukke misser smiley

• #8   15. okt 2015 Røde er meget påvirket af narkosen denne gang, men det er jo knapt 2 måneder siden sidst.
    Han var ellers hurtig vågen ved dyrlægen, og kom hurtigere hjem denne gang, men her hjemme gav han sig selv lov til, at klaske helt sammen, og har endda slæbt det ene bagben lidt.
    Han har sovet på mit skød 3-4 gange i næsten en time ad gangen, han sidder normalt ikke på skødet smiley
    Så kom han lige igen, så må fortsætte senere smiley

• #9   15. okt 2015 Jeg har skrevet til dig i den anden tråd omkring prisen, så det vil jeg ikke gentage her.
    Normalt får Røde og Mitti smertestillende i 5 dage, og den tråd de bliver syet med, forsvinder af sig selv i løbet af 14 dage, men mine har ikke vist, at de har haft problemer efter 5 dage.
    Sidste gang havde Røde så et pr dumme tænder tilbage, og fik hævede kirtler efter et par uger, og fik pencelin, og denne operation blev hurtigt planlagt.

• #10   15. okt 2015 Godt det er overstået og at alt gik godt smiley

• #11   16. okt 2015 Ja og nu vi nærmer os midnat, går det bedre, og Mitti er ikke så tøsefornærmet længer, de kan hilse nu smiley

• #13   16. okt 2015 Han er sig selv smiley Mitti syntes så han dufter forkert stadig væk, så der komme lidt hvæs stadig, men det plejer også, at være sådan, og de har lige lagt sig til rette på hver sin hylde med ca 1/2 m imellem.
    Det var helt dejligt, at Røde ville side ved mig så meget i går, meeen det vil han ikke idag smiley han er ikke skødekat, men sjovt nok, kan han lide at blive båret rundt i lejligheden, så går vi den vej han vender næsen, det er en lille leg vi har sammen, og jeg får lov til, at holde om ham og give et kys på kinden smiley man har vel lov til, at være lidt kattetosset smiley

• #15   16. okt 2015 Rigtig dejligt det er overstået, og han er ovenpå igen smiley

• #16   17. okt 2015 Her går det godt, drengene er ovre hvæserriet efter operationen, og Røde nyder, at komme i haven.
    Jeg har ikke fanget et billede endnu, hvor man ser hans lidt mere sammenbidte profil, men det kommer nok smiley

profilbillede
  • #17   17. okt 2015 Smukke dreng smiley

• #18   17. okt 2015 Tak smiley

Kommentér på:
Sidste operation!

Annonce