{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Få en killing...... {{forumTopicSubject}}

Jeg søger råd, erfaringer og andet. vi har en hankat, på snart 9 år - kan man godt anskaffe sig en killing? som også er en han? eller vil det være helt hul i hovedet? .... jeg tænker jo at vores nuværende kat kan være en hjælp i forhold til opdragelsen og at han måske vil live lidt op med en killing i huset? ??????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Få en killing......
  • #1   25. okt 2015 Det kommer så sandelig an på hvilket sind din hankat på 9 år har.
    Umiddelbart ville jeg ikke anskaffe mig en killing og slet ikke hvis du tror at det vil være for at glæde din lidt ældre hankat, for risikoen for at din han kat vil byde denne lille ny velkommen er meget lille.
    Hvilket køn du vælger din killing skal have er underordnet, for hvis din hankat har været enekat i alle den 9 år så tror jeg ikke de vil blive bedste venner nogensinde, hvis heldet er med dig så lærer de at acceptere hinanden ellers vil du risikere at have 2 katte der lever hver deres liv under samme tag.


  • #2   25. okt 2015 Helt enig med Heidi

    Derudover så er det meget bedre at anskaffe to killinger, hvis det endelig skulle være.


  • #3   25. okt 2015 Jeg er lidt splittet, for det kan både gå den ene eller den anden vej.
    Min søster har en kat på 15.
    For et par år siden flyttede en steriliseret kat ind, og en hurtig vurdering - hun er max 5 år, altså voksen, moden og rolig.
    Det har kvikket den gamle hunkat op, dog deler de hjem, men har ikke noget særligt med hinanden at gøre.
    Men det afhænger helt af kattens temperament smiley


Kommentér på:
Få en killing......

Annonce