{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.939 visninger | Oprettet:

Min kat har problemer med kattelemmen. {{forumTopicSubject}}


• Idé eller tips til hvordan jeg træner eller gør sådan at August går ud og ind af kattelemmen uden at skulle være tilstedet ?


Min kat August, har et problem han tør eller gider ik at gå ud og ind af kattelemmen.
Men der hvor han var før brugt han også kattelem og der så jeg at han gik ud og ind af deres kattelem.
I starten da vi lige havde sættet kattelemmen op så går han ud og ind nogle gange af kattelemmen.
Men nu går han ikke ud eller ind af kattelemmen og ved ikke hvorfor ?.
Har en tanke, på kattelemmen er der magnet på, får at når han er gået ud så klapper den sammen for kulden. Så tænkte jeg om at han var måske bange får klap lyden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat har problemer med kattelemmen.
  • #1   7. nov 2015 jeg har også en lem med magnet og jeg skulle lige vise mine at den kunne åbnes nogle gange.
    vi gjorde sådan at min datter stod på den ene side og jeg på den anden side og så kaldte den af os der ikke stod med katten og opfordrede den til at gå igennem. vi lokkede vidst også med deres yndlings guf


  • #3   8. nov 2015 Det kan godt tage et stykke tid for nogle. Især hvis katte døren er anbragt lidt højt . Og hvis han vænner sig til du eller andre åbner eller kommer farende kan det være han bare kalder hver gang han vil ud. Jeg har en der går ind men næsten aldrig ud på 2 år. Hun kan godt men hun kalder altid. Hun har vist bare vænnet sig til at jeg er der. Fordelen er så at jeg altid ved hvornår hun går ud i haven.. Du kan lade den stå lidt åben eller på klem men ulempen er at det kan man jo kun den ene vej. Min lærte at gå ind først og det sidder stadigvæk i hende. Så når nu hun har en døråbner gider hun ikke ret tit at gå ud selv.

  • #4   8. nov 2015 Det er jo også muligt han bare ikke gider at gå ret meget ud. For hvis han har gået igennem den ved han nok godt hvordan det fungerer. Det er ikke alle katte der synes det er lykken at være meget ude om vinteren. Hvis han er i fritløb i et nyt område kan det også være han ikke føler sig sikker udenfor, hvis der er andre fremmede katte i området.

  • #5   8. nov 2015 Hver gang vi skal ud af døren vil han med ud og nogle gange sider han bare foran døren, hvor nu kattelemmen side på men ikke bruger den

Kommentér på:
Min kat har problemer med kattelemmen.

Annonce