10.208 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Rema 1000 kattegrus. Rema 1000 kattegrus.

Hvad synes i om Rema 1000's kattegrus.? Er det drøjt i brug.?

Jeg har lige købt og er meget i tvivl om det var det rigtige valg..
Jeg har skulle bruge 5 sække til begge bakker og tænker efter første tømning om det er drøjt i brug..
Tror omkring lugt at det er lige så godt som det jeg havde. Altså det lugter ikke...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rema 1000 kattegrus.
  • #2   8. nov 2015 Jeg har brugt dette:

http://m.zooplus.dk/shop/kat/kattegrus/klumpende/tigerino/313896

Jeg var super glad for det, jeg brugte 15 L i den ene og lidt over halvdelen til den anden. Det blev som sagt skiftet igår og der havde det holdt siden d. 15 sep uden at lugte og det kunne sikkert ha holdt meget længere, hvis jeg ikke var så forfængelig. Pt synes jeg det sviner lige meget dog er det tydligere med det fra Rema når det er større

• #3   8. nov 2015 har prøvet det nogle gange -pga mangle på mit normale grus - og må sige at jeg løber skrigende bort bare ved tanken smiley
    med 13 katte og næsten rengøringsvanvidhed, ja så skal gruset virkelig kunne noget. og der findes bare ikke noget billigt som gør det.
    jeg bruger golden grey, har brugt superklump. Ak er også meget godt. men det er da også de eneste 3 som jeg har lyst til at bruge

• #5   9. nov 2015 Okey tak. Min mor har brugt det i 1 mdr nu og hun har ingen problemer med lugt..
    Men drøjt i brug er jeg ikke i tvivl om det ikke er, så jeg tror jeg går tilbage det det jeg havde før.

• #6   9. nov 2015 Der er lige nu på zooplus.de 14 kg tigerino til ca 52 kr

Det er produceret i Tyskland og ikke Canada som den normale Tigerino er

Vi er et par stykker der delte fragten og købte mange poser

• #9   9. nov 2015 Andet minus ved Cats best er det bliver som snot der ikke er til at skrabe af kommer det udenfor bakken og bliver fugtigt som f.eks. badeværelse og løbegård

Har brugt det - men gør ikke mere

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #10   9. nov 2015 Lis. Det har jeg aldrig været ud for, jeg har brugt Cats best nu i mange år. Det klister slet ikke, måske ikke en god ide at stille grus ude på badeværelset, klart at hvis det blive våd, så vil alt grus blive noget snask. Jeg har gulvtæppe på i de 2 værelser der står en bakke med Cats best. Jeg er utrolig glad for det. Da jeg brugte Extreme Classic var det over det hele, også i sengen, men med Cats best, har jeg aldrig oplevet noget træfnuller i sengen. smiley

• #11   9. nov 2015 det Lis skriver, har jeg også været ude for
    og mine bakker stod på trægulve i en mellemgang og på mit værelse - altså ikke i nærheden af vand.

så jeg vil ikke bruge det mere, selvom at det endelig var meget godt.

• #12   9. nov 2015 # 10 "men med Cats best, har jeg aldrig oplevet noget træfnuller i sengen".

Det oplever jeg smiley tror det er fordi Bjarne træder det op under fusserne, og så går han drysser det af, hvor han nu færdes.
    Men fordi det støver meget mindre end betonitgrus, klumper lige så godt, og er miljøvenligt, og desuden også lettere i vægt, så opvejer det klart den lille ulempe med økoplus-fnuller i seng og andre steder.

• #14   9. nov 2015 Jeg tror gerne at langhår i kombi med CBØP giver en del fnuller uden for bakken.

Det eneste sted jeg oplever det klistrer er ude på terrassefliserne, der indimellem bliver prikkede og plettede af de grusfnullerstykker der ryger af dørmåtten, når jeg ryster den fri for fnuller. Det rækker ikke at feje fliserne, jeg må skrabe CBØP-gruspletter af. smiley
    Der har nok været ligeså meget fastgroet grus på fliserne, da jeg brugte gråt betonitgrus, man kunne bare ikke se det.

Kommentér på:
Rema 1000 kattegrus.

Annonce