5.132 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Kattegrus der ikke støver.. Kattegrus der ikke støver..

Jeg har altid brugt det kattegrus fra Rema 1000 der klumper, og har været godt tilfreds med det.. Jeg synes bare det er begyndt at støve enormt meget.. Jeg føler selv jeg er ved at omkomme af støv bare jeg roder lidt i det.

Er der nogen der kan anbefale noget kattegrus der ikke støver??

I må gerne skrive mærke, hvor I køber det og hvad det koster smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattegrus der ikke støver..
  • #1   21. mar 2012 Kattegruset fra supermarkederne synes jeg også støver ekstremt meget. Brugte det på et tidspunkt pga. sygdom hos mine katte, hvor gruset skulle skiftes dagligt, og synes det var for dyrt at bruge det grus vi normalt bruger. Kunne ret hurtigt begynde at høre på kattenes vejrtrækning, at gruset støvede, og var selv ved at blive kvalt når jeg tømte bakken. Lige så snart jeg skiftede over til det andet grus igen, var der ikke mere med kattenes vejrtrækning.

Jeg har prøvet Extreme Classic uden babypudder og Golden Gray Odour, og disse har jeg været fint tilfreds med. Jeg køber det på ZooPlus-hjemmesiderne (enten den tyske eller engelske). EC koster ca. 120 kr pr sæk og GG koster ca. 95 kr pr sæk

Nu har jeg så forsøgt mig med MaxiZoos eget mærke Premiere. Har købt varianten sensitive. Har ikke afprøvet den endnu, men den skulle støve minimalt. Købte denne fremfor EC og GG, da den var på tilbud i Maxizoo. Tror jeg gav 70 kr pr sæk.

• #2   21. mar 2012 Det er da priser der er til at overkomme.. klumper de også?

• #3   21. mar 2012 Ja de er alle klumpende smiley Desuden er de alle meget drøje i brug. Sådan en pose holder meget længere end supermarkedernes.

• #4   21. mar 2012 jeg bruger personligt Ever Clean da jeg selv led meget af hosteanfald dengang jeg brugte Extreme Classic.
    Har også prøvet den der premier fra maxi zoo engang den var på tilbud og den er faktisk udemærket. Køber indimellem lidt ind når de er på tilbud

• #5   21. mar 2012 Tak.. jeg tror jeg vil prøve den fra Maxizoo, den butik har jeg i nærheden smiley

• #6   21. mar 2012 Jeg bruger også den Premiere fra Maxizoo. Har prøvet både en med og uden duft, og de virker upåklageligt.
    De har jævnligt på tilbud, så jeg køber en 4-5 sække, når de er på tilbud (mere vil kæreste ikke slæbe:p), og så kan det holde til næste tilbud.

• #7   21. mar 2012 Jeg bruger Luxury cat fra rema 1000 det er perler der ikk klumper men det er super godt, suger godt og støver ikk, begynder først at lugte lidt når det er tid til skiftning, en pose til 39 kr. holder ca. 1 mdr. her hjemme til en kat, den anden går udenfor.

• #8   21. mar 2012 Majken.. det synes jeg ikke jeg har set.. Det vil jeg da lige kigge efter også.

• #9   21. mar 2012 til info så kan du lige nu købe golden grey på tilbud på den hollandske side www.zooplus.nl der kan du få 14 kg + 7 kg ekstra for kun 11,99 euro smiley hvis det er smiley den tyske har et lignede tilbud men det er meget dyrere end den hollandske side, så bare til info smiley

• #11   22. mar 2012 Winnie: Så er jeg glad for jeg ikke valgte den variant.. Stod nemlig og overvejede white sensation. Håber da sensitive er bedre... Ellers har jeg da 6 sække liggende til ingen verdens nytte smiley

Kommentér på:
Kattegrus der ikke støver..

Annonce