Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattegrus der ikke støver?
  • #1   9. jan 2012 extreme classic er get bedste after min snag, men der er også de hårde klare "pearler" med blå stykker i. synes selv det virker dårligt, men det støver overhovedet ikke det mindste

• #3   9. jan 2012 Mine katte har "sarte" poter, så grovkornet er ikke noget jeg vil byde dem. De bryder sig simpelthen ikke om det.

Hmm.....må lige tænke videre....måske pearls.

• #4   9. jan 2012
    Jeg bruger næsten altid det der hedder " Easyclean" , men det er svært at skaffe og lidt pebret i indkøb ( ca 155 kr for 18 kg), da ikke ret mange forhandler det.

Det støver minimalt, klumper rigtig godt, tager lugt helt suverænt, er drøjt i brug og er ikke tilsat parfumepudder eller lignende.

Men det er så småt i kornene at mine katte, især nu da jeg har fået en stor maincoon, slæber rigtig meget med ud af kassen.

Da jeg gerne ville finde et godt produkt, som var billigere i indkøb og nemmere at skaffe i forhold til Easyclean, har jeg har eksperimenteret over flere perioder med to bakker, . Den ene med det sædvanlige grus, som mine katte er yderst tilfreds med, og den anden med nye produkter til afprøvning.

Jeg har ikke fundet et som lever op til Easyclean, og kattene vælger hovedsageligt den bakke med det sædvanlige grus i.

Lig pt afprøver jeg den der crystal en fra Rema1000 (klare sten med nogle blå nogen i mellem) . Den nægter mine katte at skide i, tisse vil den ene godt. Det støver godt nok ikke, og jeg synes at den tager lugten fint, men det nytter jo ikke noget, når den ene kat nægter at bruge det.

Its a jungel out there smiley

Mvh Gitte

• #6   9. jan 2012 Jeg bruger så træpiller. 15 kg for 39 kr. i hjem og fix.
    Det støver ikke, lugter bare af træ når det bliver vådt, Balder slæber det ikke rundt i hele hytten, og pøllerne kan smides direkte i toilettet, da træet bare opløses. Jeg har kattebakken på badeværelset og der er det også skønt at træet ikke bliver til ler på gulvet når det bliver vådt, men istedet bare smuldrer og forsvinder.

• #7   9. jan 2012 Nina:
    Hvordan tager det lugten fra afføringen??

• #8   9. jan 2012 extreme Classic uden duft, støver ikke og er meget drøj i brug

• #9   9. jan 2012 Det tager lugten fint..det er det samme som da jeg brugte grus. Man kan lugte det når den er nylagt, men kortvarigt.

• #11   9. jan 2012 vi bruger Premiere Sensitive. Jeg har ladet mig fortælle, at det minder meget om Extreme Classic uden babypudder duft. Noget med at det produceres på samme fabrik i Canada, og nok bare er det samme produkt. Dog er Premiere noget billigere. det kan købes i Maxizoo. Vi har det ikke i hele hytten, men vores kat er en graver, og smider lidt med det rundt om kattebakken. Men det kan jo bare fejes op. Det tager lugten rigtig fint. Enkelte gange har jeg kun fået tømt bakken for klumper hver anden dag, og det har ikke lugtet dårligt, før jeg begyndte at grave i det.

• #12   9. jan 2012 Nu har jeg i den senere tid afprøvet en del forskellige mærker med kattegrus ( jeg plejer at bruge Extreme Classic eller Golden Grey) Men fælles for dem alle er at de altså støver mere end man tror. Jeg har nemlig en bakke lige ved siden af mit ene tv, og det er meget tydeligt, at selv om producenterne lover at det næsten er støvfrit, så stemmer det altså ikke. Der findes på zoo.plus et grus, der skulle være lavet specielt til allergikere og skulle ikke støve, det skal jeg prøve i næste uge, men jeg tvivler.
    Det bedste man kan gøre er at hælde grusen i uden for og fra en "stor" højde, så vil noget af støvet forsvinde.
    Træpiller kan jeg ikke anbefale, det stinker frygteligt når en fertil hankat har slået en streg.

• #13   9. jan 2012 Mange tak for jeres erfaringer, jeg vil tænke videre over hvad vi gør smiley

• #14   9. jan 2012 Marianne - ang træpiller og fertile kan jeg ikke udtale mig om, men det lugter bare af vådt træ når min kastrerede dreng har været inde og slå en streg smiley

• #15   9. jan 2012 jeg sys ikke superclump støver, det er jeg blevet glad for. det fået i petworld 3x15 kg for 200 så det er billigt

Kommentér på:
Kattegrus der ikke støver?

Annonce