{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.895 visninger | Oprettet:

Tribute til huskatte <3 {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg på det sidste set en del omkring racekatte vs. Huskatte og hørt nogle holdninger omkring hvorvidt at huskatte bør avles på, og om det er noget pjat at gå til huskatte udstilling m.m. smiley Jeg synes alle katte er skønne, om de har fine stamtavler med flotte racerene forældre eller om de er født mellem halmballerne på en gård smiley Bølgerne har gået lidt højt, og derfor vil jeg forsøge at løfte stemningen lidt ved at lave denne lille "tribute til huskatte". Selvom huskatte ikke har den samme økonomiske værdi som en smuk racekat så har de jo en anderledes stor værdi alligevel og har vundet vores hjerter på deres egen måde smiley jeg kunne rigtig godt tænke mig at i satte et dejligt billede op af jeres skønne huskatte, og evt en lille beskrivelse af billedet smiley det må kun være huskatte, så altså ingen racekatte med eller uden tavle og ingen blandinger i denne omgang smiley jeg ville blive rigtig glad for hvis denne tråd kunne være fri for evt diskutioner, og det bare kunne være ren hygge smiley jeg har selv kun en enkelt helt "ren" huskat da de andre er blandinger, og det er Ferb som her på billedet nyder at holde mig med selskab på en stol i køkkenet mens jeg laver mad smiley håber i vil være med, og jeg glæder mig til at se jeres smukke unikke huskatte smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tribute til huskatte <3
Kommentér på:
Tribute til huskatte <3

Annonce